Waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vind je dat Wilders zich schuldig maakt aan racisme?

Ja
247 (42%)
Nee
335 (57%)

Totaal aantal stemmen: 582

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:30

Niet realistisch?? Het is een officieel onderzoek!

Dat jij vindt dat het oneerlijk of opportunistisch is, is iets anders dan een gedegen onderzoek wat ik hier neerzet.
Dat we tegenwoordig meer netten hebben dan 1 en 2 is niet Wilders zijn schuld. Dat ze hem filmen ook niet.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:36

Iris_safarii schreef:
De AID is wat dit betreft ook niet zuiver bezig, jullie zullen beide mijn tip wel negeren omdat dit te links voor jullie ogen is maar in de Alert!

Je andere punt is overigens totaal niet realistisch. Er is maar een partij die al een aantal jaren de meest overkoepelende gratis reclamecampagne aan het ontwikkelen is en dat is de PVV. De loze uitspraken van Wilders hebben voor zoveel aandacht gezorgd dat hij natuurlijk een stuk minder advertentiekosten hoef te maken. De enkele keer dat hij echt openlijk de pers te woord staat is dit groot nieuws wat natuurlijk veel beter werkt dan tientallen commercials of uithangborden.

Alert is van dezelfde inferieure kwaliteit als Kafka en zal ook door geen enkele zichzelf respecterende journalist of krant als een bron genoemd worden. Dat zegt alles.

Dat bewijst dat Wilders veruit de slimste politicus is en daar zouden die anderen een voorbeeld aan kunnen nemen in plaats van miljoenen over de balk te smijten. De PVV blijkt voor 25000 meer gedaan te krijgen dan die anderen voor tienvouden daarvan. Voor mij een bewijs dat de economie bij de PVV in perfecte handen is. Nu ook weer, in Almere geeft de PVDA al 20.000 euro uit aan het vormen van een college. Allemaal geld dat aan hapjes en drankjes uitgegeven is. De enige partij die daar wat van zegt is de PVV. Voor de rest hoor je niemand. Maar ze hebben wel hun mondje klaar als het om verhoging van de AOW leeftijd gaat, etc.

ALMERE - De PVV-fractie in Almere is woedend over de extreem hoge kosten die gepaard zijn gegaan met de formatie van een nieuw college. De partij roept de PvdA, die het informatieproces heeft geleid, na het reces ter verantwoording. Dat zei fractielid Toon van Dijk maandag.
''Volgens een onderzoek dat onlangs in dagblad De Pers heeft gestaan, blijken die kosten de hoogste van Nederland'', weet Van Dijk. Er is al bijna 20.000 euro uitgegeven aan vergaderkosten, eten en drinken. Vergaderingen zijn vaak buiten de deur gehouden. ''Dit zou zorgen voor een vruchtbaarder proces. Onzin natuurlijk'', zegt Van Dijk. ''We mogen gratis gebruik maken van de vergaderruimten in het stadhuis. In dertien dagen is er nu voor meer dan 2000 euro weggeborreld.''
De PVV is van mening dat dit niet te verkopen is in tijden van economische recessie.

Lees in Parool >>>
Laatst bijgewerkt door janesmith op 19-07-10 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:41

(Sorry voor het gebrek aan quotes, anders kon ik het bericht niet plaatsen)

1: Ik blijf het te gek voor woorden vinden dat je niks geeft om openheid. Waarom interesseer je je dan überhaupt in politiek. Als je openheid zo onbelangrijk vind dan kun je toch gewoon een keer in de vier jaar naar de stembus lopen en dan de rest van de tijd alle deuren van de tweede kamer dichtgooien zodat het volk totaal geen inzicht heeft? Openheid in de politiek is misschien wel het belangrijkste deel van een democratie, op alle fronten.

3: De zogenaamde tirannie stop je niet door de kloof die er al is enkel groter te maken. Verder valt dit natuurlijk te zeggen van ieder geloof. Het aantal moorden dat er al gepleegd is in de naam van het Christendom is ontelbaar. Ook de recente onthullingen rondom ontucht laten duidelijk zien dat we het als het over tirannie en onderdrukking niet zo ver van huis hoeven te zoeken. Weer die dubbele maatstaf waar rechts zo dol op is.

4: De landelijke ontevredenheid, werkeloosheid, rechtse uitslagen en fanatiek leider is natuurlijk iets dat jij ook moet zien? Het is nog ver maar laten we er a.u.b. ook ver van weg blijven.

5: De PVV vertoont natuurlijk dezelfde verschijnselen die ook binnen de LPF te vinden waren, het is overduidelijk dat beide partijen totaal op hun leider bouwen en net als bij de LPF voorzie ik grote problemen als Wilders wegvalt of in regerende positie toch onstabiel blijkt. De onderlinge meningsverschillen beloven in ieder geval al veel goeds.

De mooie bronnen die jullie nu constant aanhalen zijn in feite natuurlijk net zo bevooroordeeld als een AFA of Kafka, dat deze organisaties iets meer binnen de regelgeving blijven en zich wat minder extreem profileren verandert er niks aan dat ook hier de artikelen bol staan van de vooroordelen en vervelende uithalen die vanuit journalistiek oogpunt totaal overbodig zijn en zelfs afbreuk doen aan het artikel.
Dat het voor jullie ook altijd uit een gerespecteerde krant moet komen geeft jullie eenzijdigheid ook al weer heel duidelijk aan. We hoeven niet alleen te denken in organisaties met een verleden en reputatie, deze zijn net zo subjectief, enkel beter in het verbergen. Een individu is tot meer in staat dan jullie hem geven, vreemd vanuit rechts oogpunt

Het onderzoek is harstikke realistisch, de conclusie die je eruit trekt niet.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:52

Iris_safarii schreef:
1: Ik blijf het te gek voor woorden vinden dat je niks geeft om openheid. Waarom interesseer je je dan überhaupt in politiek. Als je openheid zo onbelangrijk vind dan kun je toch gewoon een keer in de vier jaar naar de stembus lopen en dan de rest van de tijd alle deuren van de tweede kamer dichtgooien zodat het volk totaal geen inzicht heeft? Openheid in de politiek is misschien wel het belangrijkste deel van een democratie, op alle fronten.

Hier een artikel uit 2008 over partijfinanciering. http://www.groene.nl/2008/7/transparant ... -modekreet
Gek eigenlijk, dat het nog steeds niet gelukt is die wet erdoor te krijgen maar dat men het wel als kreet roept tégen iemand.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:53

Iris_safarii schreef:

Het gemis aan openheid is iets dat bij de politiek hoort als zand bij de Sahara. Dat zie je nu maar weer aan de coalitiebesprekingen. Alles gebeurt altijd in het geheim en achterkamertjes. Dat is nu juist politiek.
Iris_safarii schreef:
3: De zogenaamde tirannie stop je niet door de kloof die er al is enkel groter te maken. Verder valt dit natuurlijk te zeggen van ieder geloof. Het aantal moorden dat er al gepleegd is in de naam van het Christendom is ontelbaar. Ook de recente onthullingen rondom ontucht laten duidelijk zien dat we het als het over tirannie en onderdrukking niet zo ver van huis hoeven te zoeken. Weer die dubbele maatstaf waar rechts zo dol op is.

Dat valt helemaal niet te zeggen van ieder geloof, want ik kan je nu zo tientallen landen opnoemen waar Joden, Christenen en Katholieken zonder enig probleem naast elkaar leven zonder ook maar het kleinste probleem. Zodra komt de Islam er bij, dan begint de terreur en ellende. Zonder uitzondering overal ter wereld.
Iris_safarii schreef:
4: De landelijke ontevredenheid, werkeloosheid, rechtse uitslagen en fanatiek leider is natuurlijk iets dat jij ook moet zien? Het is nog ver maar laten we er a.u.b. ook ver van weg blijven.

Dat zie ik echt niet. Die hele vergelijking met Hitler, Nazi's en de WWII zijn voor mij alleen middelen die dienen ter demonisatie van Wilders en de PVV. Inmiddels maak ik me daar geen zorgen om want het blikt niet te werken te zien aan de constante groei die de partij doormaakt.
Iris_safarii schreef:
5: De PVV vertoont natuurlijk dezelfde verschijnselen die ook binnen de LPF te vinden waren, het is overduidelijk dat beide partijen totaal op hun leider bouwen en net als bij de LPF voorzie ik grote problemen als Wilders wegvalt of in regerende positie toch onstabiel blijkt. De onderlinge meningsverschillen beloven in ieder geval al veel goeds.

Die vergelijking is compleet scheef omdat het LPF schip zijn kapitein kwijt raakte door een moord, en het PVV schip nog steeds voor de wind gaat met kapitein Wilders aan het stuur.
Iris_safarii schreef:
De mooie bronnen die jullie nu constant aanhalen zijn in feite natuurlijk net zo bevooroordeeld als een AFA of Kafka, dat deze organisaties iets meer binnen de regelgeving blijven en zich wat minder extreem profileren verandert er niks aan dat ook hier de artikelen bol staan van de vooroordelen en vervelende uithalen die vanuit journalistiek oogpunt totaal overbodig zijn en zelfs afbreuk doen aan het artikel.
Dat het voor jullie ook altijd uit een gerespecteerde krant moet komen geeft jullie eenzijdigheid ook al weer heel duidelijk aan. We hoeven niet alleen te denken in organisaties met een verleden en reputatie, deze zijn net zo subjectief, enkel beter in het verbergen. Een individu is tot meer in staat dan jullie hem geven, vreemd vanuit rechts oogpunt

Het gaat er niet eens om of wij het gerespecteerde kranten vinden, maar wat de rest van de media daarvan vindt. Het zijn stuk voor stuk bladen en kranten die door journalisten en de pers in het algemeen regelmatig als bron aangehaald worden. dat is wat bepaald of een artikel waarde heeft of niet. Niet onze persoonlijke mening. Uiteraard mag jij vinden wat je wilt en geloven wat je wilt. Dat geldt ook voor ons.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:59

Nicolletje schreef:
Iris_safarii schreef:

Hier een artikel uit 2008 over partijfinanciering. http://www.groene.nl/2008/7/transparant ... -modekreet
Gek eigenlijk, dat het nog steeds niet gelukt is die wet erdoor te krijgen maar dat men het wel als kreet roept tégen iemand.

Dat is inderdaad te gek. Dat ze nog de moed hebben om de PVV aan te vallen op dat punt. Dan heb je echt een bord voor je kop als partij zijnde.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:09

Iris_safarii schreef:
3: De zogenaamde tirannie stop je niet door de kloof die er al is enkel groter te maken.

Nog vreemder is eigenlijk dat Halsema Steun vanuit de overheid zou willen stoppen aan bijvoorbeeld de EO omdat zij die discriminerend vindt voor vrouwen.

Of wat te denken van dat Femke in 2006 nog zwaar tegen geloof was, elk geloof

Je zou bijna zeggen dat ze zelf mensen eerder in een spagaat dwingt: ben je gelovig? Oh dat mag niet. Oh nee wacht, alleen de Katholieke kerk vind ik niks, als je Moslim bent, heb je steun nodig.
O wacht, ben je een gelovige vrouw? Dan vind ik dat je meer dan wie dan ook mee moet doen met de maatschappij, je bent tenslotte in een zwakke positie. Arme jij.

janesmith

Re: Waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:13

Zo is het ook, Nicolletje. Daar zijn al vele artikelen over geschreven, over de gespleten persoonlijkheid van Femke.
Aan de ene kant zegt ze dit terwijl ze aan de andere kant dat zegt.
Ondertussen wil ze mensen wel dwingen om te leven zoals zij dat als verloster de juiste manier vindt.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:17

Ja nouja dat er zulke partijen en mensen zijn is niks nieuws, maar alléén Wilders bekritiseren is wat mij betreft eenzijdig bekritiseren.

Nogmaals, ik vind dat mensen zoals zij de kloof alleen maar groter maken, welke kloof ze op dat moment ook vinden dat hun steun nodig heeft.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 00:22

Iris_safarii schreef:
Dat het voor jullie ook altijd uit een gerespecteerde krant moet komen geeft jullie eenzijdigheid ook al weer heel duidelijk aan.

Ik heb hier trouwens net per ongeluk overheen gelezen, maar ik haal dus dingen expres niet uit bijv. de Telegraaf. Al moet ik in mijn achtertuin gaan graven naar een andere krant, ik ben er al genoeg mee onderuit gegaan of mensen zien doen.

Oh Televaag?? Die neem ik niet serieus :z

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 06:48

Iris_safarii schreef:
Je andere punt is overigens totaal niet realistisch. Er is maar een partij die al een aantal jaren de meest overkoepelende gratis reclamecampagne aan het ontwikkelen is en dat is de PVV. De loze uitspraken van Wilders hebben voor zoveel aandacht gezorgd dat hij natuurlijk een stuk minder advertentiekosten hoef te maken. De enkele keer dat hij echt openlijk de pers te woord staat is dit groot nieuws wat natuurlijk veel beter werkt dan tientallen commercials of uithangborden.

die "gratis" reclame heeft Wilders voor een groot deel te danken aan die schreeuwende linkse rakkers die moord en brand roepen

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 09:52

In het NRC van deze week heeft Wilders zelf een heel artikel geschreven over Islam.

Je (wie dan ook) kan het meteen verwerpen als 'populistisch gelul' o.i.d., maar je zou ook de moeite kunnen nemen om het te lezen:

http://www.nrc.nl/opinie/article2584468.ece

Hierin staat heel duidelijk dat hij niets heeft tegen moslimmensen> hij roept ze zelfs op, om succesvol te zijn, in tegenstelling tot Hitler die met argusogen naar de succesvolle Joden keek in een crisis en de Jood-persoon de schuld gaf van problemen.

Hij heeft een probleem met de islamisering van de samenleving en de Islam.

Nou vraag ik me ernstig af, hoeveel mensen er ineens nog voorstander van zijn als ik Islamisering zou veranderen in KATHOlisering.
Als die gekke Paus in Rome oproept dat homo's ongewenst zijn en er ineens in het land katholieken opduiken die niet wensen blootgesteld te worden aan homo's (ze zitten overal!! :oo ) zeggen wij dan als land nog steeds, ja nou ja laat die mensen toch :roll:

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 09:56

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:00

Overigens is mijn mening dat om te vragen aan moslims, om je religie maar de rug toe te keren, net zo idioot als Halsema die oproept hoofddoeken af te werpen voor de vrijheid van de vrouw.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 10:23

Je kunt het wel oproepen maar het zal inderdaad zonder gevolg blijven. Dat wetende is dus ingrijpen door de wetgever nodig. Als je de geweldplegers niet door middel van woorden kunt overtuigen van hun foute weg, rest er maar één ding. Zorgen dat het geweld verbannen wordt, terug naar de gebieden waar het wel geaccepteerd wordt en normaal is.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:32

Dit is niet zo maar een stukje van een niks zeggend instituut.
Dit is een Instituut dat adviezen geeft aan de grootste bedrijven en regeringen ter wereld. Voor men gaat hakken, moet men eerst maar eens naar die site gaan en kijken welke voorspellingen ze de afgelopen jaren gedaan hebben en welke er daadwerkelijk uitgekomen zijn. Dat de PVV dus zo veel stemmen krijgt, en groeit, is een proces dat helemaal klopt met deze voorspelling. Dit instituut voorspelde bijvoorbeeld in 2006 al de economische crisis van nu.

Dit is de mening van diverse grootheden over dit instituut;

If Nostradamus were alive today, he'd have a hard time keeping up with Gerald Celente. — New York Post

When CNN wants to know about the Top Trends, we ask Gerald Celente. — CNN Headline News

A network of 25 experts whose range of specialties would rival many university faculties. —The Economist

Gerald Celente has a knack for getting the zeitgeist right.— USA Today

There’s not a better trend forecaster than Gerald Celente. The man knows what he’s talking about. — CNBC

Those who take their predictions seriously ... consider the Trends Research Institute. — The Wall Street Journal

"You’re always terrific." — Oprah Winfrey

"A guy that obviously knows his trends." — Bill O’Reilly

"Our favorite Trend Forecaster, Gerald Celente."— Miles O’Brien

Gerald Celente is always ahead of the curve on trends and uncannily on the mark ... he's one of the most accurate forecasters around. — The Atlanta Journal-Constitution

Mr. Celente tracks the world’s social, economic and business trends for corporate clients. — The New York Times

Mr. Celente is a very intelligent guy. We are able to learn about trends from an authority. — 48 Hours, CBS News

Gerald Celente has a solid track record. He has predicted everything from the 1987 stock market crash and the demise of the Soviet Union to green marketing and corporate downsizing. — The Detroit News

Gerald Celente forecast the 1987 stock market crash, ‘green marketing,’ and the boom in gourmet coffees. — Chicago Tribune

The Trends Research Institute is the Standard and Poors of Popular Culture. — The Los Angeles Times

* DON'T SHOOT THE MESSENGER*

Vanaf 2012 worden de moslims weer overal uit Europa verdreven

Het Amerikaanse Trend Research Institute wordt sinds 1980 tot de meest vooraanstaande prognose-instituten ter wereld gerekend. Het wordt regelmatig geciteerd door de toonaangevende Anglo-Amerikaanse media. In de zojuist verschenen zomereditie van het door het instituut gepubliceerde Trends Journal (Summer Issue 23/nr. 10) wordt in een 28 pagina’s lang bericht gezegd, dat de economische crisis al binnen enkele maanden met ongekende kracht en nauwelijks voor te stellen economische gevolgen op de Amerikanen en Europeanen zou terugslaan.
De alleen voor geabonneerden toegankelijke en niet online beschikbare gedrukte uitgave houdt zich vooral bezig met de hieruit voortkomende gevolgen. De chef van het Trend Research Institute. Gerald Celente (een Italiaanse Amerikaan), raadt alle in Europa wonende moslims en islamitische groepering nu al aan een vlucht te bespreken of Europa nu al langzamerhand te verlaten, omdat de historie zich in Europa zou herhalen en het overal tot op dit moment nog onvoorstelbare verdrijvingen van moslims zou komen. De aanbeveling om vluchten te bespreken zou ”niet overdreven” zijn, schrijft het vakblad. De etnische zuiveringen, die zich dan alleen tegen de moslims zouden richten, zouden in 2012 beginnen en in 2016 beëindigd zijn. De lidstaten van de EU zouden niet de geringste kans hebben om hier iets tegen te doen, omdat overal in Europa nationalisme, etnische en religieuze spanningen plotseling de kop weer zouden opsteken en het overleven van de desbetreffende regeringen zouden bedreigen.

De brutale schreeuw naar autonomie, die men op dit moment alleen van de Schotten, de Basken en de Vlamingen zou horen, zou al binnen enkele maanden in heel Europa normaal worden, omdat geen enkele regio meer voor de andere of voor migranten uit verre landen zou willen betalen. Tegen deze achtergrond zou het zelfs tot oorlogen in Europa kunnen komen en de historie zou zich bij het thema etnische zuiveringen vast en zeker herhalen. Dat zou nu duidelijk afzienbaar zijn. Want overal in Europa zouden de burgers bij de terugkeer van de economische crisis de vraag stellen wat migranten eigenlijk kosten – en dan zouden de desbetreffende regeringen hier antwoord op moeten geven. De vraag naar de kosten van de migratie zou in economisch voorspoedige tijden door de politiek altijd verdrongen zijn.

Het Trend Research Institute staat boven iedere verdenking rechts of links te zijn. En Gerald Celente heeft in de afgelopen 20 jaar met de precisie van een scherpschutter steeds opnieuw op de komende politieke ontwikkelingen in de wereld gewezen. Van de ineenstorting van de voormalige Sovjet-Unie tot aan de actuele economische crisis – altijd heeft zijn instituut gelijk gekregen. Maar in Europa wilde men zijn nieuwste prognoses nooit geloven – anders dan in de VS, waar hij en zijn instituut sterren zijn. Zo zal het waarschijnlijk ook in dit geval zijn.

Bron:

http://www.akte-islam.de/3.html

Auteur: Udo Ulfkotte

Vertaald uit het Duits door:

E.J. Bron

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:44

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:51

Zo, dat klinkt nogal heftig. En ook nogal deterministisch, zoals van: "het is voorspeld, daar kunnen we niks meer aan doen".

Overigens heb je hier wel een smoking gun tegen de anti-moslim beweging, want wat ze beschrijven zal niemand willen.

En dan kom ik weer bij de hele foute vergelijking: de 25% Duitsers die indertijd op de NSDAP gestemd hebben hadden ook geen gaskamers voor ogen. Wat dat bureau kennelijk doet is de gebeurtenissen uit de jaren 20, 30 en 40 van de vorige eeuw te nemen en deze te projekteren op de jaren 10 van deze eeuw.

Heel griezelig allemaal.

Maar wat bedoel je nou eigenlijk: Het europese volk is bezig met een onomkeerbaar proces dat tot deze nieuwe volkerenhaat leidt, zonder of met de PVV en geestverwanten in andere europese landen, of zijn het juist de leiders die het volk aanzetten tot volkerenhaat?

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:03

daar kan ik me wat bij voorstellen, inderdaad.
Ik word ook niet vrolijk van dat vooruitzicht.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:07

joostvangestel schreef:
Zo, dat klinkt nogal heftig. En ook nogal deterministisch, zoals van: "het is voorspeld, daar kunnen we niks meer aan doen".

Overigens heb je hier wel een smoking gun tegen de anti-moslim beweging, want wat ze beschrijven zal niemand willen.

En dan kom ik weer bij de hele foute vergelijking: de 25% Duitsers die indertijd op de NSDAP gestemd hebben hadden ook geen gaskamers voor ogen. Wat dat bureau kennelijk doet is de gebeurtenissen uit de jaren 20, 30 en 40 van de vorige eeuw te nemen en deze te projekteren op de jaren 10 van deze eeuw.

Heel griezelig allemaal.

Maar wat bedoel je nou eigenlijk: Het europese volk is bezig met een onomkeerbaar proces dat tot deze nieuwe volkerenhaat leidt, zonder of met de PVV en geestverwanten in andere europese landen, of zijn het juist de leiders die het volk aanzetten tot volkerenhaat?

Er is een sectie op hun site en daar staan alle voorspellingen die ze gedaan hebben. Kijk hoe vaak ze het bij het rechte eind hadden, en trek je conclusie. Voor mij is het een bevestiging van wat ik zelf ook al overal in Europa zie gebeuren momenteel.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:14

Citaat:
zouden in 2012 beginnen en in 2016 beëindigd zijn

Zei Nostradamus dat ook niet? Een vriend van mij, homo, die wilde het liefst naar Nieuw Zeeland emigreren vanwege zijn voorspellingen en dan met name de eventuele homohaat.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:28

Grappig dat je de crisis aanhaalt.
"Dit is geen crisis, dit is kapitalisme"
Dit lijkt me overduidelijk en ook zeer makkelijk te voorspellen, ook al eerder gedaan door de zogenaamd niet gerespecteerde bronnen als AFA, Kafka etc.
Enkel wanneer het in jullie straat valt waardeer je de informatie, dat is ook meteen de reden waarom deze bronnen zo vaak worden aangehaald.
Die voorspelling over het verdrijven van de Islam is ook weer te makkelijk, natuurlijk kun je die voorspelling maken als het land gevuld is met personen zoals janesmith.

Over de gespleten persoonlijkheid van Femke Halsema. Hierin geef ik jullie gelijk maar zeg daarbij meteen dat mevrouw Halsema vooral probeert om de zwakkeren in de samenleving te ondersteunen, om wat voor redenen ze daar belanden is voor haar deels irrelevant. Iedereen keert ze de rug toe, iemand zal ze moeten helpen.

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:31

Daarmee impliceer je dat oa moslims de zwakkeren in de samenleving zijn. Nogal denigrerend, vind je niet?

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:38

kanniet schreef:
Daarmee impliceer je dat oa moslims de zwakkeren in de samenleving zijn. Nogal denigrerend, vind je niet?
Ik impliceer helemaal niks. Ik zeg dit kei hard als je dat liever hoort. Ze zijn de zwakkere in de sameleving maar hebben zichzelf niet in die positie geplaatst. Mede mogelijk gemaakt door zakenmannen en andere kapitalistische uitbuiters. Geld verdienen over iemand anders rug is natuurlijk veel prettiger dan zelf de handen uit de mouwen te steken.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:46

Leg jezelf eens uit? Ik snap het niet wat je bedoelt :o