Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:50

Nessah schreef:
Je ziet haar dood liggen in die hotel kamer.. Sorry, maar dat zou ik niet fijn vinden als iedereen dat zo zou zien van mij dochter. ( je ziet het tot 2 keer toe.. begin ergens en aan het einde nogmaals heel dichtbij)

In elk geval is wel duidelijk dat de snelle begravenis niet te maken heeft met vergaande staat van ontbinding, het was niet zo schokkend als ik had verwacht.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:50

Nessah schreef:
Je ziet haar dood liggen in die hotel kamer.. Sorry, maar dat zou ik niet fijn vinden als iedereen dat zo zou zien van mij dochter. ( je ziet het tot 2 keer toe.. begin ergens en aan het einde nogmaals heel dichtbij)

Die heb ik ook gezien, maar het gaat volgens mij om een reconstructie :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:51

Heb je een linkje? Want lees er volgens mij hard over :o
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-06-10 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:52

elcomercio.pe, stond in de tekst van Cayenne.

Cayenne schreef:
Nessah schreef:

Volgens mij niet, of het moet heel beroerd gefilmd zijn, maar met een reconstructie zijn het altijd nette duidelijke beelden toch?

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:57

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:00

maar geloofd nu echt iemand dat deze bekentenis stand gaat houden? Hij kan gewoon aanvoeren dat hij onder de druk en stress is ingestort.
Het is bewezen dat als je iemand maar lang genoeg ondervraagd en onder druk zet dat ze zo een beetje alles bekennen wat je wil dat ze bekennen.
Dus ik ga er niet eglijk van uit dat wat in deze bekentenis naar boven is gekomen de waarheid is of zelfs ook maar heeft plaatsgevonden. Er bestaat nog zo iets als "de macht van suggestie"...
Ik blijf erbij dat ze deze informatie helemaal niet naar buiten moeten spelen. Alles wat er gebeurd en gezegd wordt zou tussen die muren moeten blijven totdat het uitgezocht is. Het enigste wat nu gebeurd is dat iedereen ineens dingen gaat herrinneren die helemaal niet gebeurd zijn.
Sorry hoor, ik wil het net zo graag weten als ieder ander, maar wil wel dat de waarheid boven alles staat.
Als je nu kijkt naar Sander V. Daar hoor je ook niets meer over omdat het allemaal achter gesloten deuren wordt uitgezocht en wanneer ze duidelijkheid hebben, dan pas brengen ze het in de openbaarheid. En zo zou het in deze zaak ook moeten gebeuren.
Waarom is daar uberhaubt media toegelaten in dat politiebureau bij Joran?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:08

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:19

Wat ik niet snap is dat er nu ineens sprake van is dat hij naar de supermarkt is geweest om koffie te halen en dat zij toen in zijn laptop keek. Maar waarom zijn DAAR dan geen camerabeelden van? Dat hij eerder al zijn kamer is uitgekomen en terug kwam met koffie?? Heel vaag weer ..

Tallie1979

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:20

Ik heb wel ergens beelden gezien dat hij wegloopt en later terug komt met 2 koppen koffie :)

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:21

Tallie1979 schreef:
Ik heb wel ergens beelden gezien dat hij wegloopt en later terug komt met 2 koppen koffie :)

O echt waar?? Ik heb het toch goed gevolgd en alleen gezien dat hij met haar aankwam en weer wegging met zijn tas om niet meer terug te komen. Dan heb ik schijnbaar toch wat gemist :-)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:23

Ja, 2 van die kartonnen bekers zeg maar ( a la starbucks :P )

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:30

als die beelden nou dus niet van de reconstructie zijn dan vraag ik me af waarom er geen bloed is (tenzij ze dus stierf van een gebroken nek, maar er wordt gezegd dat het van de impact van een stomp voorwerp is). En het lichaam moet toch al aardig zijn gaan werken aangezien ze dus pas opgemerkt werd omdat er een geur uit de kamer kwam en de schoonmaakster alarm ging slaan.
En als er camera´s gehangen zouden hebben die deze beelden gefimd hadden, dan zouden ze al voor die drie dagen hebben kunnen zien dat ze dood was.
Het serieus enge aan het verhaal vind ik dat hij dus pas uren daarna zijn kamer uitkwam met zijn koffers en vertrok. Hij moet dan ook gezegd hebben dat ze zijn kamer niet moesten schoonmaken totdat hij terug kwam. Hoe koelbloedig moet hij zijn geweest na de daad!
Het is ook raar als een gast zegt dat hij zijn spullen meeneemt, maar niet wil dat zijn kamer schoon gemaakt wordt. ga je dan geen vraagtekens zetten? Ik heb in genoeg hotels schoon gemaakt en heb altijd het idee dat mensen iets te verbergen hebben als ze dagen achtereen niet hun kamer laten schoonmaken. Daarvoor zit je toch in een hotel?
Maar dat dan ook echt niemand binnen die drie dagen even in die kamer heeft gekeken, dat is toch ook wel opmerkelijk!
Ik denk overigens niet dat dit echte beelden zijn, maar die reconstructie waar hij deel aan heeft genomen.

Ik wil niets slechts zeggen over haar, maar misschien hield ze wel van de spanning. Misschien wist ze heel goed wie hij was en dacht ze op deze manier wat meer te weten te kunnen komen.
Maar het is natuurlijk ook niet bepaald een slimme zet geweest van Joran om haar dan alleen achter te laten in een kamer met een laptop die mogelijk info kon bevatten over wat hij mogelijk gedaan zou hebben.
Het blijft een vaag verhaal als je het mij vraagt!
Laatst bijgewerkt door LecyTinker op 08-06-10 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:34

vind dat ook raar hoor dat iedereen dat kan zien.

Nessah schreef:

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:36

Ik denk ook dat het reconstructie is, zeker met die vechtende beelden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:38

LecyTinker schreef:
als die beelden nou dus niet van de reconstructie zijn dan vraag ik me af waarom er geen bloed is (tenzij ze dus stierf van een gebroken nek, maar er wordt gezegd dat het van de impact van een stomp voorwerp is). En het lichaam moet toch al aardig zijn gaan werken aangezien ze dus pas opgemerkt werd omdat er een geur uit de kamer kwam en de schoonmaakster alarm ging slaan.
En als er camera´s gehangen zouden hebben die deze beelden gefimd hadden, dan zouden ze al voor die drie dagen hebben kunnen zien dat ze dood was.
Het serieus enge aan het verhaal vind ik dat hij dus pas uren daarna zijn kamer uitkwam met zijn koffers en vertrok. Hij moet dan ook gezegd hebben dat ze zijn kamer niet moesten schoonmaken totdat hij terug kwam. Hoe koelbloedig moet hij zijn geweest na de daad!
Het is ook raar als een gast zegt dat hij zijn spullen meeneemt, maar niet wil dat zijn kamer schoon gemaakt wordt. ga je dan geen vraagtekens zetten? Ik heb in genoeg hotels schoon gemaakt en heb altijd het idee dat mensen iets te verbergen hebben als ze dagen achtereen niet hun kamer laten schoonmaken. Daarvoor zit je toch in een hotel?
Maar dat dan ook echt niemand binnen die drie dagen even in die kamer heeft gekeken, dat is toch ook wel opmerkelijk!
Ik denk overigens niet dat dit echte beelden zijn, maar die reconstructie waar hij deel aan heeft genomen.

Ik wil niets slechts zeggen over haar, maar misschien hield ze wel van de spanning. Misschien wist ze heel goed wie hij was en dacht ze op deze manier wat meer te weten te kunnen komen.
Maar het is natuurlijk ook niet bepaald een slimme zet geweest van Joran om haar dan alleen achter te laten in een kamer met een laptop die mogelijk info kon bevatten over wat hij mogelijk gedaan zou hebben.
Het blijft een vaag verhaal als je het mij vraagt!

Op de beelden is wel degelijk bloed te zien.
De camera's hingen niet in de kamer zelf.
en speculeren over dat ze misschien van spanning hield vind ik nogal ongepast....

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:39

Cayenne schreef:

Dit staat op Nu:

Citaat:
Op de website elcomercio.pe zijn beelden te zien van het overleden meisje in de hotelkamer.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:47

Ja, volgens mij zijn het de echte beelden en als je goed kijkt is er op het bed allemaal bloed te zien. Brr, het zal je dochter zijn..

LecyTinker schreef:

Sorry, maar deze opmerking vind ik echt "not done" niemand die hier dat meisje kent en niemand die er bij was.. Zulke opmerkingen zijn inderdaad nogal ongepast.

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:52

Zou hij nu bekend hebben dat hij haar heeft vermoord om strafvermindering te krijgen?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:53

ik vind mijn opmerking niet ongepast. Ik zeg heel duidelijk, Misschien. Bedoel, dat werd ook over nathalee gezegd en niemand die hier iets over zegt.
Buiten dat is er nog niets bewezen van Joran en daar kan wel iedereen over zeggen wat ze willen.
nee sorry hoor, maar dat is meten met twee maten! En dat zij nou dood is, dat maakt het idd wel delicater. Maar ik zeg niets slechts. Ik geef alleen een optie.
En als je met een wild vreemde man meegaat naar een hotelkamer en daar in zijn spullen gaan snuffelen dan ben je niet een bang aangelegd meisje!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:54

De optie is er ook nog dat hij bekend heeft omdat hij het gewoon heeft gedaan he.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:55

@Lecytinker:
Dan nog hoor je daar gewoon niet over te speculeren en hoor je dat soort dingen gewoon voor je te houden.
Je hebt het over een overleden meisje, niet over iemand die naar de Albert Heijn gaat. Of ze nou bang was of niet, dat geeft niemand een vrijbrief om te doen wat haar is aangedaan.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:55

Ja maar wat je doet is speculeren.. We kunnen beter uitgaan van feiten. Voor de nabestaanden is het al erg genoeg dat iedereen mee kijkt en dan vind ik het zeer ongepast om ook nog eens te gaan speculeren.

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:56

Ja zeker en denk ook dat hij het gedaan heeft, maar of je nu 15 tot 20 jaar zit of levenslang, snap je wat ik bedoel. Ik denk ook dat hij het gedaan heeft ;)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:57

Als ik het goed gelezen heb, staat er in Peru voor moord 25 tot 30 jaar.

Hoe zit het trouwens met die beschuldiging dat hij de moeder van Nathalee geld heeft aangeboden? Is daar al iets meer over bekend?

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:58

Vroeger hadden ze een liedje gemaakt van Joran met zijn boot zal me niks verbazen als er vandaag of morgen een 2e liedje over hem gemaakt wordt "in de trendt van" "ik ben Joran van der Sloot en ik ga eerdaags dood"