LecyTinker schreef:als die beelden nou dus niet van de reconstructie zijn dan vraag ik me af waarom er geen bloed is (tenzij ze dus stierf van een gebroken nek, maar er wordt gezegd dat het van de impact van een stomp voorwerp is). En het lichaam moet toch al aardig zijn gaan werken aangezien ze dus pas opgemerkt werd omdat er een geur uit de kamer kwam en de schoonmaakster alarm ging slaan.
En als er camera´s gehangen zouden hebben die deze beelden gefimd hadden, dan zouden ze al voor die drie dagen hebben kunnen zien dat ze dood was.
Het serieus enge aan het verhaal vind ik dat hij dus pas uren daarna zijn kamer uitkwam met zijn koffers en vertrok. Hij moet dan ook gezegd hebben dat ze zijn kamer niet moesten schoonmaken totdat hij terug kwam. Hoe koelbloedig moet hij zijn geweest na de daad!
Het is ook raar als een gast zegt dat hij zijn spullen meeneemt, maar niet wil dat zijn kamer schoon gemaakt wordt. ga je dan geen vraagtekens zetten? Ik heb in genoeg hotels schoon gemaakt en heb altijd het idee dat mensen iets te verbergen hebben als ze dagen achtereen niet hun kamer laten schoonmaken. Daarvoor zit je toch in een hotel?
Maar dat dan ook echt niemand binnen die drie dagen even in die kamer heeft gekeken, dat is toch ook wel opmerkelijk!
Ik denk overigens niet dat dit echte beelden zijn, maar die reconstructie waar hij deel aan heeft genomen.
Ik wil niets slechts zeggen over haar, maar misschien hield ze wel van de spanning. Misschien wist ze heel goed wie hij was en dacht ze op deze manier wat meer te weten te kunnen komen.
Maar het is natuurlijk ook niet bepaald een slimme zet geweest van Joran om haar dan alleen achter te laten in een kamer met een laptop die mogelijk info kon bevatten over wat hij mogelijk gedaan zou hebben.
Het blijft een vaag verhaal als je het mij vraagt!
Op de beelden is wel degelijk bloed te zien.
De camera's hingen niet in de kamer zelf.
en speculeren over dat ze misschien van spanning hield vind ik nogal ongepast....