Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alves schreef:Misschien erg om hierover na te denken...
Maar ik vraag me wat dingen af, heb de media gevolgd.
Milly zei toen ze aan de telefoon met haar moeder zat: Er wordt aangebeld, ik denk dat het de buurman is.
?????
En speurhonden waren hierin overbodig?
Deze buurman was niet verdacht, "omdat" hij politie is?
Ik heb een foto van de tuin van de moordenaar gezien. Andere buren konden zo de tuin inkijken. Zoiets valt toch op? En zeker als je buurmeisje wordt vermist.
Ik wijs naar niemand met me vinger (behalve naar die zieke schoft), iedereen heeft Milly gezocht met goede intenties. Maar ik moet toch weer concluderen dat er weer een lekker potje van is gemaakt!
Ik ga denk ik zelf maar is bij de recherche solliciteren.
Heb vorige maand nog de ontsnapte TBS-er, de moordenaar van mijn vriend, binnen 1 dag opgespoord. En ik kon de dwaas niet eens! Als ik op de politie had moeten wachten had hij al in het buitenland gezeten.
citroen schreef:Terwijl het lichaam van de 12-jarige Milly Boele in zijn tuin lag begraven, stond politieman Sander V. afgelopen zaterdagavond met vrienden een biertje op zijn terras te drinken. Ondertussen verkeerde de familie Boele, twee huizen verderop, in totale onzekerheid over het lot van hun dochter.
Sander V. lokte Milly met een katje naar zijn huis
Vragen
'Achteraf kunnen we allemaal de toekomst voorspellen. Maar natuurlijk roept het vragen op dat Milly pas zes dagen na haar vermissing werd gevonden in de tuin van buurman Sander V. Had eerdere actie mogelijk haar leven gered?
Lees het hele weblog van Gerlof Leistra Moord op Milly Boele roept veel vragen op
Dat schrijft dagblad De Telegraaf donderdag.
Bizar
‘Ik zag hem daar met een groepje vrienden gezellig kletsen. Pilsje in de hand, glimlach op zijn gezicht. Het is bizar. Hij staat daar te keuvelen, terwijl een paar meter verderop Milly onder de grond ligt,’ aldus een buurvrouw.
De ouders van Milly konden vanuit hun huis zelfs de tuin van de opgepakte politieman zien.
Bekentenis
Sander V. heeft dinsdag bekend dat hij Milly woensdag heeft meegenomen naar zijn huis en haar daar heeft vermoord. Dezelfde avond begroef hij haar in zijn tuin.
De moordenaar van Milly zou haar hebben meegelokt naar zijn huis met een katje dat hij bij zich had toen hij bij Milly aanbelde.
Kritiek
Intussen zwelt de kritiek op de politie aan. Veel media verwijten het politiekorps niet snel genoeg met speurhonden aan de slag te zijn gegaan in de buurt van het huis van Milly.
Ook zou er te weinig zijn gedaan met de wetenschap dat een buurman het laatst contact had met Milly.
Door Arne Hankel
Link: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... -Milly.htm
_rosita_ schreef:Bizar he! Dat iemand zóiets kan flikken...
Wat vreselijk voor de ouders, voor de vrienden van de moordenaar ook... Bedenk je eens dat je een biertje drinkt bij één van je vrienden en er daarna achterkomt dat je misschien wel bovenop het lijk van dit meisje hebt gestaan.. brr!
Debbie schreef:Oke ze waren te laat met het amber alert, dit was te laat, dat was te laat.. ze hebben fouten gemaakt..
Maaaaar.. ook al hadden ze alles eerder en beter gedaan, t'meisje was al overleden voordat ze überhaupt
als vermist was opgegeven. Dus tja.. ze hadden haar er toch niet mee terug gekregen.
owens-mama schreef:Ik snap ook nog niet dat die vriendin waar hij wel of niet mee samenwoonde niks heeft gemerkt
owens-mama schreef:Ik snap ook nog niet dat die vriendin waar hij wel of niet mee samenwoonde niks heeft gemerkt
macke schreef:als hij zou samen wonen, dan ben je als vriendin( werkt ook bij de politie) ook een tr.... dat je niet merkt dat je vriend iets heeft uitgespookt.