Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 00:16

Verschrikkelijk, wat moeten haar ouders broer/zus (?) nu door een hel gaan. Eerst die onzekerheid en nu dit vreselijke bericht! En dan het idee dat het nog zo dichtbij is gebeurt ook, gewoon aan de overkant van de straat. En dan ook nog eens op klaar lichte dag. Moet er de hele dag al aan denken. Ik wil de ouders, broer/zus (?), familie en vrienden heel erg veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke oneerlijke verlies!

Er staan zelfs duidelijke herkenbare foto's van de dader op internet, krijg er helemaal kippenvel van. Hoop dat hij nu duidelijkheid gaat geven over zijn motief. Ik hoop dat voor de familie alle vragen tenminste beantwoord worden, al maakt dat de pijn en het verdriet van het verlies niet minder.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 00:51

Misschien erg om hierover na te denken...
Maar ik vraag me wat dingen af, heb de media gevolgd.

Milly zei toen ze aan de telefoon met haar moeder zat: Er wordt aangebeld, ik denk dat het de buurman is.

?????
En speurhonden waren hierin overbodig?
Deze buurman was niet verdacht, "omdat" hij politie is?

Ik heb een foto van de tuin van de moordenaar gezien. Andere buren konden zo de tuin inkijken. Zoiets valt toch op? En zeker als je buurmeisje wordt vermist.

Ik wijs naar niemand met me vinger (behalve naar die zieke schoft), iedereen heeft Milly gezocht met goede intenties. Maar ik moet toch weer concluderen dat er weer een lekker potje van is gemaakt!

Ik ga denk ik zelf maar is bij de recherche solliciteren.
Heb vorige maand nog de ontsnapte TBS-er, de moordenaar van mijn vriend, binnen 1 dag opgespoord. En ik kon de dwaas niet eens! Als ik op de politie had moeten wachten had hij al in het buitenland gezeten.

Cossie

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 01:34

Over speurhonden gesproken..ik loop me al dagen te ergeren dat deze niet zijn ingezet.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 01:48

Alves schreef:
Misschien erg om hierover na te denken...
Maar ik vraag me wat dingen af, heb de media gevolgd.

Milly zei toen ze aan de telefoon met haar moeder zat: Er wordt aangebeld, ik denk dat het de buurman is.

?????
En speurhonden waren hierin overbodig?
Deze buurman was niet verdacht, "omdat" hij politie is?

Ik heb een foto van de tuin van de moordenaar gezien. Andere buren konden zo de tuin inkijken. Zoiets valt toch op? En zeker als je buurmeisje wordt vermist.

Ik wijs naar niemand met me vinger (behalve naar die zieke schoft), iedereen heeft Milly gezocht met goede intenties. Maar ik moet toch weer concluderen dat er weer een lekker potje van is gemaakt!

Ik ga denk ik zelf maar is bij de recherche solliciteren.
Heb vorige maand nog de ontsnapte TBS-er, de moordenaar van mijn vriend, binnen 1 dag opgespoord. En ik kon de dwaas niet eens! Als ik op de politie had moeten wachten had hij al in het buitenland gezeten.

_/-\o_

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 01:57

Ik ben het helemaal met je eens Alves.

Als de verdachte zich niet zelf gemeld had, hadden ze nog niks geweten.
Hoe moeilijk kon het zijn.... een buurman aan de deur, geen jas meegenomen.

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:48

Over die speurhonden staat nu ook op internet!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:54

Waarom zou dat moeten opvallen
- we weten niet hoe hij ze heeft begraven
- op welk stukje
- hoe opvallend het was

En link jij direct een omgeploegd stuk bij aan een moordzaak, mensen denken daar niet aan.. En zitten met de verdwijning in hun hoofd dan zie je zo een dingen niet

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:57

Terwijl het lichaam van de 12-jarige Milly Boele in zijn tuin lag begraven, stond politieman Sander V. afgelopen zaterdagavond met vrienden een biertje op zijn terras te drinken. Ondertussen verkeerde de familie Boele, twee huizen verderop, in totale onzekerheid over het lot van hun dochter.

Sander V. lokte Milly met een katje naar zijn huis
Vragen
'Achteraf kunnen we allemaal de toekomst voorspellen. Maar natuurlijk roept het vragen op dat Milly pas zes dagen na haar vermissing werd gevonden in de tuin van buurman Sander V. Had eerdere actie mogelijk haar leven gered?

Lees het hele weblog van Gerlof Leistra Moord op Milly Boele roept veel vragen op
Dat schrijft dagblad De Telegraaf donderdag.

Bizar
‘Ik zag hem daar met een groepje vrienden gezellig kletsen. Pilsje in de hand, glimlach op zijn gezicht. Het is bizar. Hij staat daar te keuvelen, terwijl een paar meter verderop Milly onder de grond ligt,’ aldus een buurvrouw.

De ouders van Milly konden vanuit hun huis zelfs de tuin van de opgepakte politieman zien.

Bekentenis
Sander V. heeft dinsdag bekend dat hij Milly woensdag heeft meegenomen naar zijn huis en haar daar heeft vermoord. Dezelfde avond begroef hij haar in zijn tuin.

De moordenaar van Milly zou haar hebben meegelokt naar zijn huis met een katje dat hij bij zich had toen hij bij Milly aanbelde.

Kritiek
Intussen zwelt de kritiek op de politie aan. Veel media verwijten het politiekorps niet snel genoeg met speurhonden aan de slag te zijn gegaan in de buurt van het huis van Milly.

Ook zou er te weinig zijn gedaan met de wetenschap dat een buurman het laatst contact had met Milly.

Door Arne Hankel

Link: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... -Milly.htm

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:02

Bah walgelijk walgelijk walgelijk.
Ben er gewoon ziek van al ken ik dat meisje helemaal niet.
En wat krijgt Sander V. dan misschien 5 jaar?? en dan niet meer doen hoor meneer.
Nederland is veelste mild in dit soort straffen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:04

citroen schreef:
Terwijl het lichaam van de 12-jarige Milly Boele in zijn tuin lag begraven, stond politieman Sander V. afgelopen zaterdagavond met vrienden een biertje op zijn terras te drinken. Ondertussen verkeerde de familie Boele, twee huizen verderop, in totale onzekerheid over het lot van hun dochter.

Sander V. lokte Milly met een katje naar zijn huis
Vragen
'Achteraf kunnen we allemaal de toekomst voorspellen. Maar natuurlijk roept het vragen op dat Milly pas zes dagen na haar vermissing werd gevonden in de tuin van buurman Sander V. Had eerdere actie mogelijk haar leven gered?

Lees het hele weblog van Gerlof Leistra Moord op Milly Boele roept veel vragen op
Dat schrijft dagblad De Telegraaf donderdag.

Bizar
‘Ik zag hem daar met een groepje vrienden gezellig kletsen. Pilsje in de hand, glimlach op zijn gezicht. Het is bizar. Hij staat daar te keuvelen, terwijl een paar meter verderop Milly onder de grond ligt,’ aldus een buurvrouw.

De ouders van Milly konden vanuit hun huis zelfs de tuin van de opgepakte politieman zien.

Bekentenis
Sander V. heeft dinsdag bekend dat hij Milly woensdag heeft meegenomen naar zijn huis en haar daar heeft vermoord. Dezelfde avond begroef hij haar in zijn tuin.

De moordenaar van Milly zou haar hebben meegelokt naar zijn huis met een katje dat hij bij zich had toen hij bij Milly aanbelde.

Kritiek
Intussen zwelt de kritiek op de politie aan. Veel media verwijten het politiekorps niet snel genoeg met speurhonden aan de slag te zijn gegaan in de buurt van het huis van Milly.

Ook zou er te weinig zijn gedaan met de wetenschap dat een buurman het laatst contact had met Milly.

Door Arne Hankel

Link: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... -Milly.htm

Wat een onwijze ijskoude testikeldraagtas.. De mensen die in zijn tuin waren, hebben die nou echt niks gezien? Dan moet hij haar toch ook wel een heel eind onder de grond hebben gestopt..

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:05

Bizar he! Dat iemand zóiets kan flikken...
Wat vreselijk voor de ouders, voor de vrienden van de moordenaar ook... Bedenk je eens dat je een biertje drinkt bij één van je vrienden en er daarna achterkomt dat je misschien wel bovenop het lijk van dit meisje hebt gestaan.. brr!

In de Telegraaf staat een verhaal van een oud politiechef die ook bevestigd dat het korps zeker steken heeft laten vallen.

Verschrikkelijk...voor alle betrokkenen

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:10

_rosita_ schreef:
Bizar he! Dat iemand zóiets kan flikken...
Wat vreselijk voor de ouders, voor de vrienden van de moordenaar ook... Bedenk je eens dat je een biertje drinkt bij één van je vrienden en er daarna achterkomt dat je misschien wel bovenop het lijk van dit meisje hebt gestaan.. brr!

Indd! Maar vind t echt heel vreemd dat die vrienden niks hebben gemerkt.. Ze zullen
er het fast wel hebben over gehad.. En dan ligt dat meisje gewoon 2 meter van hun af onder de grond.. :n

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:22

Oke ze waren te laat met het amber alert, dit was te laat, dat was te laat.. ze hebben fouten gemaakt..
Maaaaar.. ook al hadden ze alles eerder en beter gedaan, t'meisje was al overleden voordat ze überhaupt
als vermist was opgegeven. Dus tja.. ze hadden haar er toch niet mee terug gekregen.

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:28

Ik snap ook nog niet dat die vriendin waar hij wel of niet mee samenwoonde niks heeft gemerkt

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:32

Debbie schreef:
Oke ze waren te laat met het amber alert, dit was te laat, dat was te laat.. ze hebben fouten gemaakt..
Maaaaar.. ook al hadden ze alles eerder en beter gedaan, t'meisje was al overleden voordat ze überhaupt
als vermist was opgegeven. Dus tja.. ze hadden haar er toch niet mee terug gekregen.

Nee dat niet nee, maar ze hadden de ouders, vrienden en famillie wel minder lang in spanning kunnen laten zitten..

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:36

owens-mama schreef:
Ik snap ook nog niet dat die vriendin waar hij wel of niet mee samenwoonde niks heeft gemerkt

Dat snap ik ook nog steeds niet... Had het er daarnet nog met de juf van mijn dochtertje over en gisteravond met mijn vriend. Ik zou het toch zien als mijn vriend 's avonds een gat had gegraven in de tuin. Zou daar ook wel naar vragen waarom dat gat daar zat. Je graaft toch niet zomaar een gat in de tuin op een avond?

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:36

en anders ziet je tuin er toch uitgegraven uit. dat zie je toch....

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:37

owens-mama schreef:

Dat was al "uit" volgens de telegraaf.
Maar stel je voor dat de buurman nieuwe tegels in zijn tuin aan het plaatsen was, zou jij dan denken daar ligt mijn buurmeisje onder ? Nee dus nu je weet dat hij de dader is is makkelijk speculeren, maar stel dat ze echt was weggelopen of id en ze was 10km verder op gevonden. We hadden dan wel weer een andere mening. Ik praat niemand schoon, maar ik geloof best dat het heel moeilijk is om uit te zoeken welke richting je als politie op moet. Achteraf is alles makkelijk... En konden we maar eerst achteraf de zaak bekijken, dan wisten we vooraf wat er ging gebeuren.

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:41

Je hoort zulke tegemstrijdige verhalen. dat woont hij wel samen dan niet. Maar ik bedoel meer als ze nog samenwoonde kan ik er gewoon niet bij, dat ze niks gemerkt heeft.
Als mijn huisgenoot een gat in de tuin staat te graven in het donker, ga ik me wel afvragen of hij het verstand niet heeft verloren

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:46

over de tuin, je moet de mensen eens de kost geven die de afgelopen dagen in hun tuin hebben lopen spitten, graven ect. Simpele feit het mooie weer, dus zo stom is dat niet.

** lees over het stukje heen dat er s,avonds is gegraven, dat kan je natuurlijk ook onder enthousiast zetten**

Hou me te goede ik praat het totaal niet goed
Laatst bijgewerkt door Esmeralda op 18-03-10 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:47

als hij zou samen wonen, dan ben je als vriendin( werkt ook bij de politie) ook een tr.... dat je niet merkt dat je vriend iets heeft uitgespookt.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:49

macke schreef:
als hij zou samen wonen, dan ben je als vriendin( werkt ook bij de politie) ook een tr.... dat je niet merkt dat je vriend iets heeft uitgespookt.

je weet toch neit wat voor masker hij opgezet heeft
omdat ze bij de politie werkt en samenwoont kan je nog geen gedachtes lezen

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:49

in het pikkedonker de tuin doen........

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 10:52

macke schreef:

Oh, volgens mij heeft een agent regelmatig ook nachtdienst. Dat ze samenwoonden, hoeft niet te betekenen dat ze ook dezelfde diensten draaiden he..

Een agent heeft geen 9 tot 5 baan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 11:01

Wel bijzonder dat zijn honden het lijk niet hebben opgegraven in de tuin. Mijn hond zou er al mee hebben lopen spelen..