16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:39

ponygekje21 schreef:
erg sterke vrouw als je bevestiging van de buitenwereld moet hebben hoe goed je er nog uitziet en met een 25 jarige vent naar bed gaat +:)+

Ik vind het een beetje onzin dat jij het ziet als bevestiging zoeken. Dat zou dus betekenen dat alle modellen model zijn omdat ze bevestiging zoeken voor hoe goed ze eruit zien...

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:42

Ibbel schreef:
Ik geloof niet dat Sean het ooit echt van z'n uiterlijk heeft moeten hebben. Meer van z'n twinkly eye and charms...

En dat is een veel interessantere sex appeal. De belofte van dat er meer in zit dan alleen maar 5 minutes between the sheets.

Akkoord, maar jij neemt je herinneringen van vroeger mee in je oordeel. Dat snap ik wel. ;)
Bovendien werd ons meiden vroeger wijsgemaakt dat mannen alleen maar aantrekkelijker en interessanter werden en wij alleen maar aftakelden. De jongedames van tegenwoordig die ik om me heen zie denken daar toch ietsje anders over. Die vinden oude mannen met jonge meiden "gross" (om er maar de meest nette omschrijving uit te pikken).

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:59

Chrissy_ schreef:
Ik vind het een beetje onzin dat jij het ziet als bevestiging zoeken. Dat zou dus betekenen dat alle modellen model zijn omdat ze bevestiging zoeken voor hoe goed ze eruit zien...

Die hebben niet al meer dan 20 jaar renovaties laten doen en zijn geen 60 jaar.

RoodZonnetje

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:19

Mijn hemel wat interesseert dat toch dát ze die operaties heeft laten doen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:20

Heino schreef:
Mijn hemel wat interesseert dat toch dát ze die operaties heeft laten doen?

Nou dat lijkt me nogal evident, hoe had ze er anders uitgezien denk je

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:21

Wat is je punt???

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:22

sarabande schreef:
Chrissy_ schreef:

Die hebben niet al meer dan 20 jaar renovaties laten doen en zijn geen 60 jaar.

Dat heeft er toch ook niets mee te maken? Waarom zou een 60-jarige vrouw niet meer in de Playboy mogen staan als zij zich daar goed bij voelt en er blijkbaar veel mensen in geinteresseerd zijn?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:23

Een vrouw moet toch zelf weten of ze iets aan haar lichaam laat doen of niet. Baas over eigen lichaam.
Vind het een beetje valse wijven kift om zo op te hameren of iemand wel of niet iets aan het lichaam heeft laten doen.
Extreme hongerdieten en 5 uur per dag in de sportschool horen in hetzelfde rijtje wat mij betreft.

Als het er goed uitziet, en men wil er graag naar kijken...waarom niet?
Waarom zou ze niet dat pak geld nemen?
Blijkbaar werkt het aangezien de verkooprecords aan alle kanten gebroken wordt.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:26

Jacimatho schreef:
Een vrouw moet toch zelf weten of ze iets aan haar lichaam laat doen of niet. Baas over eigen lichaam.
Vind het een beetje valse wijven kift om zo op te hameren of iemand wel of niet iets aan het lichaam heeft laten doen.
Extreme hongerdieten en 5 uur per dag in de sportschool horen in hetzelfde rijtje wat mij betreft.

Helemaal mee eens. We kunnen ons beter druk maken over al die modellen die zich uithongeren om er maar zo dun mogelijk uit te zien, want dat schijnt nog altijd wel geaccepteerd te worden.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:27

Helemaal mee eens.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:32

Jacimatho schreef:

O ja dat moet een vrouw helemaal zelf weten

Maar als ze er vervolgens mee in de publiciteit wil komen en dan zit te liegen dat er nooit wat aan gebeurt is, dat wordt het nogal pathetisch

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:33

sarabande schreef:
Maar als ze er vervolgens mee in de publiciteit wil komen en dan zit te liegen dat er nooit wat aan gebeurt is, dat wordt het nogal pathetisch

Beetje beter inlezen voor je dat soort dingen gaat zeggen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:39

Heino schreef:
sarabande schreef:

Beetje beter inlezen voor je dat soort dingen gaat zeggen.

Hoe bedoel je, PP spreekt de waarheid :') _O- _O-

Weet je doe eens een rondje langs dames van 60 jaar, ook degenen die heel gezond leven en veel sporten, misschien dat je dat niet meer zo goed gelovig meer bent.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:40

Beter goed gelovig dan maar steeds uit gaan van het slechtste in de mens :\

Kende ook een vrouw van 60 die je geen 30 gaf... Vrouw had nooit wat laten opereren.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:42

Misschien komt alle kift over het wel of niet verbouwen aan een vrouwenlichaam en er mee pronken voort uit een stukje jaloezie.
Wat is er mis met leven en laten leven?
Ongetwijfeld zal PP niet de enige 60 jarige ter wereld zijn die er nog lekker uitziet. Het gaat er toch om hoe jij je in je lichaam voelt?

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:44

Ja precies, al heeft ze een rits op haar rug....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:44

Daar komt bij dat PP als laatste lacht. Iedereen spreekt er schande van maar ondertussen zijn het prachtige verkoopcijfers. :')

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:46

pharagirlke schreef:

Kende ook een vrouw van 60 die je geen 30 gaf... Vrouw had nooit wat laten opereren.

Ja hoor, maar het is gewoon bekend dat ze in Amerika al flink aan het plastisch chirurgen gegaan is, daar kokketeerde ze toen ook al mee dat dat allemaal zo makkelijk kon in Amerika.....

Grappige is wel dat haar ex na al dat gedoe een vriendin heeft met sproetjes, inplaats van een onnatuurlijk gebleekte huid.

Dat is ook de frustratie heeft ze het al die jaren voor niets gedaan, nou ja voor de Playboy dus :D :D

Maar goed mijn zegen hebben jullie hoor, als dat je rolmodel is :(:)

Wha ha ha jaloezie op zoiets, bedenk eens wat beters zeg, wat goedkoop.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:48

En nu kom je weer met je voorbarige conclusies Sarabande. :n

Mijn vriend heeft ook een brunette (op dat moment zwart haar) na allemaal blondines, wat zegt dat over blondines? :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:52

Mijn hemel wat ben jij pessismistisch Sarabande, bah! PP heeft helemaal niet ontkent dat ze iets aan haar lichaam heeft laten doen. En wat interesseert het JOU dat ze dat heeft laten doen, wat heeft dat in vredesnaam met JOU te maken?? Echt, ik snap niet waar je zo moeilijk om doet, misschien toch idd jaloezie op iemand die lekker in haar (oude en verbouwde) vel zit?!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:52

Citaat:

Dat je iemand niet om het één of ander veroordeeld maakt die persoon niet je rolmodel, vind dat ook een beetje een denigrerende tekst.
Vind dat er sowieso veel venijn in jouw berichten zit Sarabande, dat komt op mij toch wat jaloersig over

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:53

sarabande schreef:
Grappige is wel dat haar ex na al dat gedoe een vriendin heeft met sproetjes, inplaats van een onnatuurlijk gebleekte huid.

En maar weer met dank aan Fok ;):
http://i49.tinypic.com/mkg70l.jpg

Er zijn best overeenkomsten te zien tussen die 2 en Micky heeft ook het een en ander verbouwd hoor. Maar ik vind Micky er zelfs ouder uitzien dan Patricia.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:53

sarabande schreef:
Dat is ook de frustratie heeft ze het al die jaren voor niets gedaan, nou ja voor de Playboy dus :D :D

Of... doe jij al je uiterlijke verzorging voor een relatie?? Ook niet helemaal gezond lijkt me.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:55

Wie heeft het over een rolmodel? Ik vind dat zij zelf moet weten wat ze doet. Als zij zich daar goed bij voelt, so what.
Leven en laten leven. Het is zo makkelijk om met het vingertje naar anderen te wijzen. Waarom zo sneren over wat een ander doet? Dat doet er toch niet toe? Of het moet je raken op een onaangename manier, vandaar de afgunst en jaloezie die ik eerder aanhaalde. Wie de schoen past, trekke hem aan.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:55

sarabande schreef:
pharagirlke schreef:

Ja hoor, maar het is gewoon bekend dat ze in Amerika al flink aan het plastisch chirurgen gegaan is, daar kokketeerde ze toen ook al mee dat dat allemaal zo makkelijk kon in Amerika.....

Wha ha ha jaloezie op zoiets, bedenk eens wat beters zeg, wat goedkoop.

Uhum...wat is er mis met iets aan je lichaam doen voor JEZELF?? Ze wil er ZELF zo uitzien, ze lijkt me nu niet echt een vrouw
die iets aan haar zelf zou doen voor iemand anders ;)

Ik snap al die heisa niet hoor. Zij staat in de Playboy, zij is er blij mee. Wat is er dan allemaal aan de hand? Vind je het mooi,
dan bekijk je de foto's, vind je het niks... dan kijk je ze niet. Simpel toch?