Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jameyskatje schreef:ik spreek echt dagelijks niet-moslims die hem vergelijken met hitler. terwijl de meeste moslims (ik praat over moslims. dus praktiserend.) er of om lachen, of hem negeren...
jameyskatje schreef:alles wat ik van wilders enzo vind staat inmiddels als ergens hier op bokt. ik ben het zo moe geworden. mijn conclussie is dan ook.. niet moslims zijn banger voor wilders dan moslims. ik spreek echt dagelijks niet-moslims die hem vergelijken met hitler. terwijl de meeste moslims (ik praat over moslims. dus praktiserend.) er of om lachen, of hem negeren...
KiWiKo schreef:waarom generen Sarabande................. waarom moet je je in hemelsnaam generen voor de uitspraken van een wilders
Heino schreef:Dat zeg ik toch niet??? Te zien aan de grote hoeveelheid PVV aanhangers is die dreiging wel degelijk realistisch. Misschien niet wat betreft feitelijke uitzetting, maar zeker wel wat betreft psychologische uitzetting. Moslims worden veracht door veel PVV stemmers, niet gek toch dat ze zich dan werkelijk bedreigd voelen?
KiWiKo schreef:ik heb daar vanacht over na zitten denken Betteke............ en eigenlijk is het te zot voor woorden dat iemand onder moet duiken of wat dan ook omdat deze zich negatief of objectief uitlaat over een geloof.........
geert wilders is niet de enige.......... er zijn schrijvers, politici, filmmakers vervolgd door hun kritiek op de islam........
wat zegt dat dan?
zegt dat dat iedereen die kritiek heeft op een bepaald geloof maar zijn mond dicht moet houden anders brengt hij het vaderland in gevaar....... of zegt dat iets over de extremisten in dat geloof en indirect ook iets over de cultuur in dat geloof.......
Ik kan hier keihard zwart op wit zeggen dat ik de Katholieke kerk een scheinheilige bende vind, met hun vooraan in de kerk en ondertussen het buurjongetje van 8 verkrachten........... Ik kan hier zwart op wit zeggen dat het meeste incest gebeurd in de christelijke dorpen op de veluwe.......
en dan ben ik niet bang voor vervolging.......
maar als ik het heb over poedersuiker marrokaantjes, dan moet ik ineens achterom kijken
Hypothetisch dan he
Citaat:ik denk dat de Nederlanders een groter probleem maken van Wilders dan /knip.
Toekie schreef:Herman van Veen is onlangs (ernstig) bedreigd door een heleboel Wilders aanhangers.
Tja, mensen met lange tenen heb je overal.
pharagirlke schreef:Te zien aan die grote hoeveelheid PVV stemmers is de dreiging ook voor hen realistisch. Waarom vind jij de moslims dan belangrijker? IMO discrimineer je op die manier de nederlanders die zich kennelijk ook bedreigt voelen.
Mindim schreef:Ik vind het wel eng dat hij zoveel zetels heeft in de peilingen. Op dierenwelzijnsgebied heeft hij wel goede dingen, maar voor de rest. Hij roept veel, maar heeft hij oplossingen.
Kopvoddentax, tja ik kan me dan niet indenken, dat iemand met zo een idee straks nederland mede moet gaan leiden. Hij zet wel punten op de kaart, net als Fortuyn dat deed.
Onze politici zien er goed uit hoor, harry potter en wilders
Alet74 schreef:Zag gisteravond nog een stukje van een debat, weet zo niet eens meer waar het over ging, maar het was in ieder geval een kamerlid van de PVV die even flink afging. Wederom een geval van veel geblaat en weinig wol.
Toekie schreef:Herman van Veen is onlangs (ernstig) bedreigd door een heleboel Wilders aanhangers.
sarabande schreef:Toekie schreef:Herman van Veen is onlangs (ernstig) bedreigd door een heleboel Wilders aanhangers.
Dus je vindt dat als iemand het zich aantrekt dat hij en zijn familie meermalen met de dood bedreigt wordt dat ie lange tenen heeft
Wilders krijgt er constant 6 man door de belasting betaler betaald voor om zich heen, haal die dan ook maar weg.