Blinde redt geleidehond uit kaken staffordshire

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

Re: Blinde redt geleidehond uit kaken staffordshire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:39

faye schreef:
LimaMambo schreef:
dit topic is toch wel even iets anders hoor.. een blinde met een ' ooggetuigenverslag' .. toch wel even iets anders dan een agent die een hond dood schoot..

Ik geloof dat jij geen enkel benul van enig fatsoen hebt, anders zou je dit niet schrijven

Ja heel misschien he, waren er andere mensen die wel goed konden zien en het dus allemaal gezien en bevestigd hebben???????????????????????

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:39

faye schreef:
LimaMambo schreef:
dit topic is toch wel even iets anders hoor.. een blinde met een ' ooggetuigenverslag' .. toch wel even iets anders dan een agent die een hond dood schoot..

Ik geloof dat jij geen enkel benul van enig fatsoen hebt, anders zou je dit niet schrijven

ben dan ook een aso staff 'eigenaar' ....

het staat niet voor niks tussen haakjes...

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:40

LimaMambo schreef:
Nikki__ schreef:
Dan alsnog, ookal heeft de hond iets gedaan, is het niet normaal dat de hond gelijk aanvalt en doorbeit!
Een verkeerde lichaamshouding is voor een normale hond geen uitdaging tot een gevecht. Hooguit een beetje draaien om elkaar heen.
Helaas denken veel mensen dat vechten maar normaal is.

Goh, verhaal van 2 kanten? Laten we dan maar niet spreken over een ander topic gestart door jouw.

wat wil je hier nou mee bereiken??
wat ik in een ander topic plaats staat hier helemaal los van dus 'speel' het even op een andere manier als je me dan toch persoonlijk wilt aanvallen Koe

Ik val je niet aan. Ik geef alleen aan dat je het ongelofelijk krom is wat je zecht. Bij de agent gaat het nog steeds om de rede waarom de hond schoot. Daar ging de discussie toen ook over. Hier gaat het er niet over wie wat gezien heeft, maar gaat het erover dat de staff de man gebeten heeft en de hond aangevallen heeft, waardoor die man nu niet eens meer naar buiten durft!!!

Anoniem

LimaMambo schreef:
faye schreef:

Ja zo bevestig je het beeld wel ja.

Limanade

Patriesja schreef:
Ja heel misschien he, waren er andere mensen die wel goed konden zien en het dus allemaal gezien en bevestigd hebben???????????????????????

hulde dan voor al die mensen die een blinde man hebben laten worstelen met zo'n super gevaarlijk vechtmonster... Verdrietig

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:42

Citaat:

het staat niet voor niks tussen haakjes...[/quote]

Ga je nou niet persoonlijk aangevallen voelen. Dit is nergens voor nodig. Er is ook in dit topic gezegd, door slimmerik (voor velen niet te verwachten!) dat niet allee staff eigenaren aso zijn!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:42

Ja zo is de maatschappij hier nou eenmaal, wel kijken maar niet helpen... Dat staat ook in het artikel op de site van de geleidehonden:
IK CITEER:
Terwijl de andere aanwezige hondenbazen langs de zijlijn bleven, aarzelde de geleidehondgebruiker niet en greep direct zelf in om zijn geleidehond – voor hem een zeer kostbaar bezit - te beschermen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:43

Triest maar waar ja. Als ik het had gezien had ik die stafford eigenhandig naar een andere wereld gebracht.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:44

Patriesja schreef:
Ja zo is de maatschappij hier nou eenmaal, wel kijken maar niet helpen... Dat staat ook in het artikel op de site van de geleidehonden:
IK CITEER:
Terwijl de andere aanwezige hondenbazen langs de zijlijn bleven, aarzelde de geleidehondgebruiker niet en greep direct zelf in om zijn geleidehond – voor hem een zeer kostbaar bezit - te beschermen.

is dus nog steeds een eenzijdig verhaal
wil toch ook wel het verhaal weten van die staf eigenaar..
en als je dat verhaal niet weet, kan je blijven speculeren over wat er gebeurt is
en aangezien het weer komkommertijd is qua nieuwsberichten neem ik deze dus ook met een enorme vat zout

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 13:45

Jongens, laat Lima's en andere anti geleidehonden posters-opvattingen voor wat ze zijn. Persoonlijke ideën. Gewoon in hun waarde laten en respecteren.

Direct gaat het topic dicht. En dat kan van de goedbedoelde posters toch niet de bedoeling zijn.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:47

LimaMambo schreef:
Patriesja schreef:
IK CITEER:

is dus nog steeds een eenzijdig verhaal
wil toch ook wel het verhaal weten van die staf eigenaar..
en als je dat verhaal niet weet, kan je blijven speculeren over wat er gebeurt is
en aangezien het weer komkommertijd is qua nieuwsberichten neem ik deze dus ook met een enorme vat zout

Ik denk niet dat je deze ooit te horen krijgt, omdat deze al niet eens het fatsoen had zijn excuus aan te bieden. Zecht mij meer dan genoeg!

Limanade

slimmerik schreef:
Jongens, laat Lima's en andere anti geleidehonden posters-opvattingen voor wat ze zijn. Persoonlijke ideën. Gewoon in hun waarde laten en respecteren.

Direct gaat het topic dicht. En dat kan van de goedbedoelde posters toch niet de bedoeling zijn.

dus jouw waarheid = de waarheid...???

Anoeska

Het is ineens iedereen z'n schuld, de mensen die staan te kijken en niets deden, de eigenaar die zomaar z'n blindegeleidenhond los laat, die blindegeleidehond zelf die misschien wel boos naar de staff heeft gekeken.... Tja, zo kunnen we alles wel met de mantel de liefde bedekken.

Een hond heeft gewoon geen andere honden te bijten. Dit is geen normaal geccepteerd gedrag. Doet je hond dat wel, dan zit de hond dus fout. Kan allerlei oorzaken hebben, slecht opgevoed, slechte eigenaar, karakterfout, verkeerd gefokt en wat al niet meer. Maar een hond heeft gewoon een andere hond niet aan te vallen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:48

Nikki__ schreef:
Ik denk niet dat je deze ooit te horen krijgt, omdat deze al niet eens het fatsoen had zijn excuus aan te bieden. Zecht mij meer dan genoeg!

maar we zijn inmiddels al een paar dagen verder.. wie weet heeft hij allang excuses gemaakt.. en was de staff eigenaar ook in shock..

zo kunnen we lekker lang door blijven speculeren.. maar de echte waarheid zullen we nooit weten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:49

faye schreef:
Triest maar waar ja. Als ik het had gezien had ik die stafford eigenhandig naar een andere wereld gebracht.

Zo denk ik er ook over, maar dat mag je hier niet zeggen Sigaar

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:49

Ben jij het er mee eens dan dat er juist gehandeld is Lima?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:50

Nikki__ schreef:
Ben jij het er mee eens dan dat er juist gehandeld is Lima?

daar kan ik niet over oordelen want ik was er niet bij Knipoog
en dat het maar 1 verhaal is.. en een verhaal heeft altijd 2 kanten Knipoog

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:51

Anoeska schreef:
Het is ineens iedereen z'n schuld, de mensen die staan te kijken en niets deden, de eigenaar die zomaar z'n blindegeleidenhond los laat, die blindegeleidehond zelf die misschien wel boos naar de staff heeft gekeken.... Tja, zo kunnen we alles wel met de mantel de liefde bedekken.

Een hond heeft gewoon geen andere honden te bijten. Dit is geen normaal geccepteerd gedrag. Doet je hond dat wel, dan zit de hond dus fout. Kan allerlei oorzaken hebben, slecht opgevoed, slechte eigenaar, karakterfout, verkeerd gefokt en wat al niet meer. Maar een hond heeft gewoon een andere hond niet aan te vallen.

Wat ik geschreven heb, daar wil ik absoluut geen wijzende vingers mee maken naar de omstanders, blindeman en zijn hond.
Het dikgedrukte, dat is precies wat ik in gedachte had.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:51

LimaMambo schreef:
Nikki__ schreef:

maar we zijn inmiddels al een paar dagen verder.. wie weet heeft hij allang excuses gemaakt.. en was de staff eigenaar ook in shock..

zo kunnen we lekker lang door blijven speculeren.. maar de echte waarheid zullen we nooit weten

Het lijkt wel ofdat jij alleen maar wilt dat de staff eigenaar in het zonlicht wordt geplaatst!
Denk is na! Als een eigenaar zijn excuus niet eens aanbied als zijn hond iemand bijt, vervolgens nog durft te zeggen ook dat het menner zijn eigen schuld is, in shock was?
Laat me niet laggen!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:52

Patriesja schreef:
Zucht.
Jij hebt je echt niet verdiept in blindegeleiden honden he?
Die honden worden jaren lang getraind om alles wat buiten hun werk staat, te negeren. Die zullen dus niet naar een pup lopen zolang ze voor de baas aan het werk zijn!

En een geleidehond die los loopt is neit aan het werk, en gedraagd zich dan ook als een normale hond Knipoog
Ik heb me er wel in verdiept Ja

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:53

Nikki__ schreef:
Meid, verdiep jij je eerst eens in geleidehonden. Dan zou je ook weten dat je niet zomaar een geleidehond krijgt. Om te beginnen krijg je belangrijke info over hondngedrag.
En ookal was het een belastingmannetje. Het gaat om het feit dat de eigenaar zo ongelovelijk asso heeft gereageerd! Ook de hond had geen agressie naar de man mogen krijgen. Dan gaat het vechten namelijk niet meer over rangorde! Want een persoon heeft op dat moment niks te maken met rangorde. Een hond mag dan ook niet 'perongelijk' beiten!

Als honden aan het vechten zijn dan kan er dus wel per ongeluk gebeten worden in een hand, aangezien ze misschien de hand niet goed hebben gezien dat heeft niks met agressie naar mensen te maken.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:53

Nikki__ schreef:

Nou idd en dan nog een opmerking als: ja had je maar niet tussen die honden moeten springen.... Nou sorry hoor Hamer

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:54

mikki... jij en ik en niemand anders kan daar over oordelen want niemand van hier was erbij!
niemand van hier weet wat er precies gebeurt is en niemand van hier weet of die man daarna nog excuses heeft gekregen

NIEMAND weet dus wat er is gebeurt en in de dagen erna.. dus NIEMAND kan er over oordelen

jij niet, ik niet, niemand niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:55

Ach jee, een oproepje gedaan? Clown

Hopelijk wordt deze eigenaar nog gevonden en zijn hond in beslag genomen en afgemaakt. Uit de houding van deze baas blijkt duidelijk dat het geen beschaafd en bekwaam volk is.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:56

faye schreef:
Ach jee, een oproepje gedaan? Clown

Hopelijk wordt deze eigenaar nog gevonden en zijn hond in beslag genomen en afgemaakt. Uit de houding van deze baas blijkt duidelijk dat het geen beschaafd en bekwaam volk is.

speculatie...