Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Iedereen zeurt wel hoe vies het is.. maar dat valt meestal reuze mee hoor. Natuurlijk het is alles behalve luxe en heel erg behelpen, maar het is er i.i.g (nog...) wel, en als je erg moet, dan moet je en kan je soms geen 3 uur wachten.
zap schreef:@Paardje... en in hoeveel treinen zit er daadwerkelijk geen wc?? Alleen in de sprinters en arriva treinen en wellicht de nieuwe stoptreinen. Als je daadwerkelijk heel het land doorreist dan reis je veelal met de intercity en dus gewoon een wc.
Inoterry schreef:Ik heb eerst niet willen reageren in dit topic maar doe het toch maar wel.
Het gaat over STOPTREINEN. In de intercity's blijven gewoon toiletten. Het is dan nog steeds geen handige zet maar de kans dat je 3 uur reist zonder toilet in de trein is zeer klein.
Anthea schreef:Ik vind het zelf niet erg. Ga max. 3 keer per dag naar de wc, en dan moet ik nieteens nodig.Ben ook nog nooit naar de wc geweest in de trein, en maak vaak zat lange treinreizen.
Maar voor de mensen met een zwakke blaas lijkt het me zwaar kl.ote.
LimaMambo schreef:Inoterry schreef:Ik heb eerst niet willen reageren in dit topic maar doe het toch maar wel.
Het gaat over STOPTREINEN. In de intercity's blijven gewoon toiletten. Het is dan nog steeds geen handige zet maar de kans dat je 3 uur reist zonder toilet in de trein is zeer klein.
dan NOG is het een probleem voor mensen met een zwakke blaas (zoals ik)
Unwritten schreef:zap schreef:@Paardje... en in hoeveel treinen zit er daadwerkelijk geen wc?? Alleen in de sprinters en arriva treinen en wellicht de nieuwe stoptreinen. Als je daadwerkelijk heel het land doorreist dan reis je veelal met de intercity en dus gewoon een wc.
Arriva treinen welin groningen van die mooie roestvrijstalen potten erin zien zitten, en nog ruim ook
Nieuwe sprinters alleen niet, en dat is het complete nieuwe type stoptrein wat er komt..
LimaMambo schreef:_Skess_ schreef:dan ga je toch van te voren dat je de trein instapt naar de wc?..en als je blaasontsteking hebt dan ga je neem ik aan niet een eind reizen met de trein.
lekker makkelijk praten voor iemand die normaal de plas kan ophouden...