Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toad schreef:Zazoo schreef:Gelukkig rijden wij op gas...
maar dan betaal je toch weer meer wegenbelasting?
blackstar schreef:Helaas kunnen we er weinig aan doen. Mensen die ver van hun werk wonen moeten wel de auto pakken om daar te komen. OV is ook een bar slechte oplossing vaak. Meestal ben je dan langer onderweg.
Vanochtend las ik op het nieuws dat pompstaionhouders al klagen vanwege de lagere omzet. Zometeen zijn de garagehouders aan de beurt omdat de auto minder km's maken. En zo gaat het hele cirkeltje door.
Dit zelfde is geld ook voor boodschappen, die worden ook steeds duurder. Deze gaan ook beetje bij beetje omhoog. Huurprijzen, gas water en elektra precies hetzelde en zo kan ik nog wel honderden voorbeelden noemen. Maar wij als gewone hardwerkende stommeriken gaan er geen cent op vooruit.
Yommie schreef:Ze moeten het paard en wagen weer invoeren haha:P
moet je zien hoe laag de benzine prijzen worden!:)
Toad schreef:dan betalen we dalijk torenhoge belasting, voor het opruimen van alle mest en aanleg van ruiterpaden
Nouks schreef:Toad schreef:dan betalen we dalijk torenhoge belasting, voor het opruimen van alle mest en aanleg van ruiterpaden
Ruiterpaden deden ze toch vroeger ook niet aan?
Denk wel voor mest/ammoniak enzo trouwens....
Toad schreef:nee, maar toen was alles nog zand, nu is alles asfalt, dan moeten ze alle wegen weer gaan slopen
Nouks schreef:Toad schreef:dan betalen we dalijk torenhoge belasting, voor het opruimen van alle mest en aanleg van ruiterpaden
Ruiterpaden deden ze toch vroeger ook niet aan?
Denk wel voor mest/ammoniak enzo trouwens....
Nouks schreef:Kan d'r één niet quoten?![]()
Yommie schreef:[***] schreef:Kan d'r één niet quoten?![]()
nee hoe moet dat?
KiWiKo schreef:hmzzz paard en wagen........... geen gek idee, ik begrijp nu ineens een stuk beter waarom die chip zo nodig moet