Udella, ik hoop iig niet dat Wilders aan de beurt is.
Fortyun werd niet beveiligd, maar denk idd dat Wilders aan beveiliging geen gebrek heeft.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:Hij loopt heel de tijd vast, het duurt echt lang voordat ie is geladen.
bonney4evver schreef:Udella schreef:Ok, wanneer komt de eerste aanslag?
Nu kan je lachen..
ze hebben niet voor niets geprotesteerd in het buitenland en onze vlaggen verbrand.
Mensen zijn tot de gekste dingen in staat als het om het geloof gaat.
bonney4evver schreef:dat kindje van 3 in die film.
Ben je moslim
'ja'
Weet je wie joden zijn?
'ja''
vertel eens?
'dat zijn aapen en zwijnen'
wie zegt dat?
'Allah'
Waar staat dat?
'de koran'
ik vind dat echt vreselijke beelden dat dat ook bij zulke kleine kindjes in hun hoofd word gestampt..
Ben je moslim
'ja'
Weet je wie joden zijn?
'ja''
vertel eens?
wie zegt dat?
'Allah'
Waar staat dat?
'de koran'
ik vind dat echt vreselijke beelden dat dat ook bij zulke kleine kindjes in hun hoofd word gestampt..
Udella schreef:Ok, wanneer komt de eerste aanslag?
Ben je moslim
'ja'
Weet je wie joden zijn?
'ja''
vertel eens?
wie zegt dat?
'Allah'
Waar staat dat?
'de koran'
Loose schreef:LiNdA1986 schreef:Hij loopt heel de tijd vast, het duurt echt lang voordat ie is geladen.
Heel internet wil hem zien.
faye schreef:Ik schaam mij helemaal niet voor Wilders of Nederland, ik schaam mij voor de rest van het kabinet die angst gezaaid heeft om werkelijk niets! Dankzij de rest van de regering wist de hele wereld van deze film, wie staat er nu voor aap?
faye schreef:Ik schaam mij helemaal niet voor Wilders of Nederland, ik schaam mij voor de rest van het kabinet die angst gezaaid heeft om werkelijk niets! Dankzij de rest van de regering wist de hele wereld van deze film, wie staat er nu voor aap?