wat humaan... nee dat ben je dan niet.. dus dat werk is nooit meer wat voor je.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AaronYve schreef:Die lopen daar gewoon rond.
Mijn vriend heeft ook straathonden doodgeschoten maar echt niet voor zijn lol.
Die heeft me dit filmpje laten zien en zei dat die mensen op de film echt ziek zijn.
Bij ons in NL. krijg je daadwerkelijk gedwongen psychiatrie en als je geen spijt ervan hebt word je oneervol ontslagen.
Je kan dan volgens psycholoog geen humanitaire taken meer verichten.
Wie weet hoe dat in Amerika zit eigenlijk?
merel_gomez schreef:straat honden is denk wat anders als dit?
knooopje schreef:ik ook wat ie ook heeft mee gemaakt!!.
hij ziet er heel vrolijk uit net als zijn collega
ik had hem er niet achteraan gegooit,maar geschopt!!zo hard als ik kan!!
pansor schreef:Het kan heel goed dat dit nep is. Hoe kan je een hond ooit zo ver gooien, een hond is echt veel te zwaar (zelfs een puppie) om zover te kunnen gooien.
Maar ook al zou dit echt zijn. Dit kan gewoon niet
Dit hoor je niet met dieren te doen. Deze kerel moet dan ook flink aangepakt worden.
Maar wat ik me wel afvraag.. iedereen zit zich heel druk te maken om een puppy. Terwijl er daar in dat land ook wel honderden onschuldige mensen dood zijn gegaan. Neergeschoten.
Dan kunnen er mensen zeggen dat zo’n puppy zich niet kan verdedigen maar er zijn ook veel mensen die zich niet kunnen verdedigen tegen het leger en de soldaten.
pansor schreef:Het kan heel goed dat dit nep is. Hoe kan je een hond ooit zo ver gooien, een hond is echt veel te zwaar (zelfs een puppie) om zover te kunnen gooien.
Maar ook al zou dit echt zijn. Dit kan gewoon niet
Dit hoor je niet met dieren te doen. Deze kerel moet dan ook flink aangepakt worden.
Maar wat ik me wel afvraag.. iedereen zit zich heel druk te maken om een puppy. Terwijl er daar in dat land ook wel honderden onschuldige mensen dood zijn gegaan. Neergeschoten.
Dan kunnen er mensen zeggen dat zo’n puppy zich niet kan verdedigen maar er zijn ook veel mensen die zich niet kunnen verdedigen tegen het leger en de soldaten.
suusiejj schreef:merel_gomez schreef:straat honden is denk wat anders als dit?
jah dat dacht ik ook al, dit ziet eruit als een jong jack russeltje ofzo?
runningkawa schreef:klopt pansor... ik snap tot de dag van vandaag ook nog steeds niet waarom daar militairen moeten zijn... en dat nederland er nog aan mee doet ook...
Ilzjuh schreef:Iets doen aan de overpopulatie van wilde honden, be my guest. Maar kan dat misschien ook anders?
runningkawa schreef:zo zal het wel gedraaid worden... om het leger in een goed daglicht te l*llen
pansor schreef:Ja dat is ook zo, wees dan zo eerlijk tegenover dat dier en schiet hem een kogel door zijn kopvoelt hij iig ook niks
AaronYve schreef:runningkawa schreef:zo zal het wel gedraaid worden... om het leger in een goed daglicht te l*llen
Dat het nep is?
Hoop dat het nep is, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet
pansor schreef:Ik weet ook niet of jullie alle reacties op dumpert zelf hebben gelezen maar het is wel grappig om deze even te lezen
Even iemand die heel nuchter nadenkt.
’’- Het geluid wordt duidelijk gemaakt door een mens.
- Het geluid wordt harder hoe verder de puppy gaat.
- De puppy beweegt helemaal niet
- Ooit wel eens een puppy vastgehouden? Denk je nou werkelijk dat je die zo ver kunt gooien?
Ilzjuh schreef:pansor schreef:Ja dat is ook zo, wees dan zo eerlijk tegenover dat dier en schiet hem een kogel door zijn kopvoelt hij iig ook niks
You get my point.