Soldaat gooit puppy in ravijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Soldaat gooit puppy in ravijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:06

al kreeg hij er wel spijt van lijkt me oneervol ontslag heel normaal Ja

wat humaan... nee dat ben je dan niet.. dus dat werk is nooit meer wat voor je.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:07

[
Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.
[/quote]
dan nog is er geen reden voor dit gedrag? Ondanks wat je hebt meegemaakt toch?
En als je het doet omdat je veel hebt meegemaakt (Beetje mijn mening) trek je er niet zo'n uber vrolijke kop bij (evenals zn collega)![/quote]
ja idd, ik zou hem er zo achteraan gooien![/quote]

ik ook wat ie ook heeft mee gemaakt!!.
hij ziet er heel vrolijk uit net als zijn collega
ik had hem er niet achteraan gegooit,maar geschopt!!zo hard als ik kan!!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:07

Het kan heel goed dat dit nep is. Hoe kan je een hond ooit zo ver gooien, een hond is echt veel te zwaar (zelfs een puppie) om zover te kunnen gooien.
Maar ook al zou dit echt zijn. Dit kan gewoon niet
Dit hoor je niet met dieren te doen. Deze kerel moet dan ook flink aangepakt worden.

Maar wat ik me wel afvraag.. iedereen zit zich heel druk te maken om een puppy. Terwijl er daar in dat land ook wel honderden onschuldige mensen dood zijn gegaan. Neergeschoten.
Dan kunnen er mensen zeggen dat zo’n puppy zich niet kan verdedigen maar er zijn ook veel mensen die zich niet kunnen verdedigen tegen het leger en de soldaten.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:08

AaronYve schreef:
Die lopen daar gewoon rond.
Mijn vriend heeft ook straathonden doodgeschoten maar echt niet voor zijn lol.
Die heeft me dit filmpje laten zien en zei dat die mensen op de film echt ziek zijn.
Bij ons in NL. krijg je daadwerkelijk gedwongen psychiatrie en als je geen spijt ervan hebt word je oneervol ontslagen.
Je kan dan volgens psycholoog geen humanitaire taken meer verichten.

Wie weet hoe dat in Amerika zit eigenlijk?

en terecht!! Had liever gehad dat ze ook vast kwamen te zitten Lachen
Ben ook benieuwt hoe het in Amerika gaat

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:09

merel_gomez schreef:
straat honden is denk wat anders als dit?

jah dat dacht ik ook al, dit ziet eruit als een jong jack russeltje ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:09

klopt pansor... ik snap tot de dag van vandaag ook nog steeds niet waarom daar militairen moeten zijn... en dat nederland er nog aan mee doet ook...

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:10

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:10

knooopje schreef:
ik ook wat ie ook heeft mee gemaakt!!.
hij ziet er heel vrolijk uit net als zijn collega
ik had hem er niet achteraan gegooit,maar geschopt!!zo hard als ik kan!!

jah precies lekker met je kisten aan Boos!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:12

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Iinge_

Ik weet ook niet of jullie alle reacties op dumpert zelf hebben gelezen maar het is wel grappig om deze even te lezen Knipoog
Even iemand die heel nuchter nadenkt.
’’- Het geluid wordt duidelijk gemaakt door een mens.
- Het geluid wordt harder hoe verder de puppy gaat.
- De puppy beweegt helemaal niet
- Ooit wel eens een puppy vastgehouden? Denk je nou werkelijk dat je die zo ver kunt gooien?

Leuk feit: honden zijn als ratten in Irak. Een deel van de taken van het leger is de overpopulatie van wilde honden in bedwang te houden Lachen

Vergelijk voor de lol ook nog even de uniformen die zij aan hebben met de uniformen die (Amerikaanse) soldaten in Irak/Afghanistan dragen. Als honden van Pavlov valt het Geenstijl publiek voor stemmingmakerij die gewoon heel nep is.''

Geen idee of deze jongen/meid gelijk heeft maar ik zet ze hier toch even neer Knipoog

S_uus

pansor schreef:
Het kan heel goed dat dit nep is. Hoe kan je een hond ooit zo ver gooien, een hond is echt veel te zwaar (zelfs een puppie) om zover te kunnen gooien.
Dit hoor je niet met dieren te doen. Deze kerel moet dan ook flink aangepakt worden.

Maar wat ik me wel afvraag.. iedereen zit zich heel druk te maken om een puppy. Terwijl er daar in dat land ook wel honderden onschuldige mensen dood zijn gegaan. Neergeschoten.
Dan kunnen er mensen zeggen dat zo’n puppy zich niet kan verdedigen maar er zijn ook veel mensen die zich niet kunnen verdedigen tegen het leger en de soldaten.

even over het nep verhaal, volgens me zusje is dit gisterenavond ook op rtl 4 geweest?
zij had het erover met een vriend van me bij mij op stal.. lijkt me toch niet dat RTL 4 iets uit gaat zenden waarvan de zekerheid er niet is of het echt waar is?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:13

pansor schreef:

zijn dat niet de grayhounden? of hoe je het ook alweer schrijft?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 20:13

suusiejj schreef:
merel_gomez schreef:
straat honden is denk wat anders als dit?

jah dat dacht ik ook al, dit ziet eruit als een jong jack russeltje ofzo?

Wat maakt het uit? Het is een hond en loopt daar rond Knipoog
jack russel kunnen ook straathonden zijn daar Knipoog

Anoniem

zo zal het wel gedraaid worden... om het leger in een goed daglicht te l*llen

Iinge_

runningkawa schreef:
klopt pansor... ik snap tot de dag van vandaag ook nog steeds niet waarom daar militairen moeten zijn... en dat nederland er nog aan mee doet ook...

Het is ook vreemd want wat hebben ze eigenlijk voor een vooruitgang gekregen?
Niks of iig heel erg weinig Clown

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:14

Iets doen aan de overpopulatie van wilde honden, be my guest. Maar kan dat misschien ook anders? Rolleyes

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:14

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:15

Ilzjuh schreef:
Iets doen aan de overpopulatie van wilde honden, be my guest. Maar kan dat misschien ook anders? Rolleyes

Ja dat is ook zo, wees dan zo eerlijk tegenover dat dier en schiet hem een kogel door zijn kop Nagelbijten / Gniffelen voelt hij iig ook niks

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:16

Ik vind het net goed dat hij nu met de dood bedreigt wordt!! Zo iets doe je gewoon niet, dat arme ding nog piepen ook!! Verdrietig

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 20:16

runningkawa schreef:

Dat het nep is?
Hoop dat het nep is, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet Boos!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:16

pansor schreef:
Ja dat is ook zo, wees dan zo eerlijk tegenover dat dier en schiet hem een kogel door zijn kop Nagelbijten / Gniffelen voelt hij iig ook niks

You get my point. Ja

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:18

Juulke heeft we gelijk als ze zegt dat oorlog je hoofd gewoon ziek maakt.
Nièmand hier in dit topic kan zeggen 'ik wordt nooit zo gek dat ik onmenselijke dingen ga doen'. Dat weet je niet totdat je in de situatie zelf staat.
Niemand weet als de twee soldaten in het filmpje vooraf brave burgers waren die verknipt zijn door het oorlogsleven.
Ik geloof dat er een hele hoop idioten zijn bij de Amerikanen die het liefst meewillen doen in de oorlog om zoveel mogelijk te knallen en zichzelf superieur te voelen.
Maar ik geloof ook dat er een heleboel bij zijn die met gezond verstand zijn vertrokken, en het nu hilarisch vinden om kinderen te mishandelen. Dat praat niks goed, het is integendeel om te kotsen, maar het geeft wel een reden aan WAAROM iemand tot zoiets in staat is.

Maar die beelden zul je hier nauwelijks zien. Soldaten die zich misdragen die komen niet op het nieuws, of nauwelijks. Want dat is niet goed voor het Westers imago. Hoe snel zijn de beelden niet vergeten over de Iraakse gevanginnissen?
En als er dan beelden zijn van Amerikanen die zich misdragen, dan wordt dat bedekt met de mantel der liefde. "Jamaar, hoe zou je zelf zijn als je daar moet vechten?"
Alleen als er dezelfde beelden van de plaatselijke bevolking worden getoond, vindt iedereen (of de Amerikanen) dat deze mensen maar in de hoogste boom moeten gehangen worden en dat ze onmenselijk zijn. Dat hun gedrag misschien niet zoveel verschilt van het Amerikaanse (hoe zou je zelf zijn als je in zo'n land opgroeit?), dat is dan plots geen reden en die mensen moeten wel hard aangepakt worden.

Of de pot verwijt de ketel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:19

AaronYve schreef:
runningkawa schreef:

Dat het nep is?
Hoop dat het nep is, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet Boos!

Ja dat bedoel ik (gaat zo snel hier)
Dat zal er wel van gemaakt gaan worden om amerika en zijn marionettes te beschermen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:21

pansor schreef:
Ik weet ook niet of jullie alle reacties op dumpert zelf hebben gelezen maar het is wel grappig om deze even te lezen Knipoog
Even iemand die heel nuchter nadenkt.
’’- Het geluid wordt duidelijk gemaakt door een mens.
- Het geluid wordt harder hoe verder de puppy gaat.
- De puppy beweegt helemaal niet
- Ooit wel eens een puppy vastgehouden? Denk je nou werkelijk dat je die zo ver kunt gooien?

Stèl nu dat dit filmpje nu wel een hele slechte grap is, denk je dan er daar helemaal geen wantoestanden gebeuren? Dat de foto's van de gevangenissen gefotoshoped zijn? Dat het filmpje van de soldaten die een kreupele hond uitlachen en met stenen bekogelen om te pesten ook nep is, net als al die andere filmpjes die nauwelijks het openbaar publiek halen?
Misschien, misschien is dit filmpje nep. Maar het opent wel de discussie van een probleem dat echt bestaat: mensen die hun verstand totaal verliezen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:21

Ilzjuh schreef:
pansor schreef:

You get my point. Ja

jep precies, dan is het ineens afgelopen... dit diertje word eerst al omhoog gehouden enzo en vervolgens weg gesmeten