Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Montana schreef:Milly_ schreef:hadden ze niet beter de kinderen laten inslapen?
Moet zeggen dat ik dit geen slecht idee vind. Wat zijn dat voor gasten over 10 jaar? Je kan beter van ze af zijn voordat het nóg ergere vormen begint aan te nemen
KiWiKo schreef:Seriemoordenaars beginnen ook met dieren
Maartje1990 schreef:en ik heb een hekel aan mensen die niet goed lezen. Want.. als je even op de vorige pagina kijkt.. zie je dat er psycisch toch iets goed mis is met dat kind! Kan je dat kind dan moeilijk écht kwalijk nemen natuurlijk! Praat het natuurlijk nog niet helemaal goed...maar toch...
Maartje1990 schreef:en ik heb een hekel aan mensen die niet goed lezen. Want.. als je even op de vorige pagina kijkt.. zie je dat er psycisch toch iets goed mis is met dat kind! Kan je dat kind dan moeilijk écht kwalijk nemen natuurlijk! Praat het natuurlijk nog niet helemaal goed...maar toch...
Miss_Montana schreef:Milly_ schreef:hadden ze niet beter de kinderen laten inslapen?
Moet zeggen dat ik dit geen slecht idee vind. Wat zijn dat voor gasten over 10 jaar? Je kan beter van ze af zijn voordat het nóg ergere vormen begint aan te nemen
xDramaQueen schreef:tjah welkom in de nieuwe wereld, ik zou zelf die kinderen een paar stevige rotschoppen willen verkopen, voel maar wat de diertjes voelen, waar zijn de kinderen gebleven die met knikkers speelden, springtouwde en naar de kinderboederij gingen om geitjes te aaien? ik ben bang dat die tijd officeel voorbij is.
Nadia_Mocca schreef:Maartje1990 schreef:en ik heb een hekel aan mensen die niet goed lezen. Want.. als je even op de vorige pagina kijkt.. zie je dat er psycisch toch iets goed mis is met dat kind! Kan je dat kind dan moeilijk écht kwalijk nemen natuurlijk! Praat het natuurlijk nog niet helemaal goed...maar toch...
Juist dan hoort zo'n kind onder toezicht van ouders of wie dan ook te zijn. En waarom loopt een kind van negen in hemelsnaam 's avonds op straat?
Nadya schreef:xDramaQueen schreef:tjah welkom in de nieuwe wereld, ik zou zelf die kinderen een paar stevige rotschoppen willen verkopen, voel maar wat de diertjes voelen, waar zijn de kinderen gebleven die met knikkers speelden, springtouwde en naar de kinderboederij gingen om geitjes te aaien? ik ben bang dat die tijd officeel voorbij is.
Nou, jij bent wel heel erg negatief, zeg. Alsof ineens ALLE kinderen zo zijn.
Doe even normaal, zeg.
Nadia_Mocca schreef:Kijk maar even verder hier op NM en je zult zien dat er meer slachtoffers zijn dankzij kinderen.
Zo ook die autistische jongen die mishandeld en sexueel misbruikt werden. Door tieners tussen 13 en 19.
runningkawa schreef:alle kinderen zeer zeker niet.
Maar om eerlijk te zijn denk ik wel steeds meer kinderen die niet meer met dieren om kunnen gaan.
En ook steeds meer kinderen die agressiever zijn.
Daardoor eerder spullen vernielen, maar in het erge geval dus ook dieren wat aandoen.
Nadya schreef:Nadia_Mocca schreef:Kijk maar even verder hier op NM en je zult zien dat er meer slachtoffers zijn dankzij kinderen.
Zo ook die autistische jongen die mishandeld en sexueel misbruikt werden. Door tieners tussen 13 en 19.
En dus zijn volgens jou ALLE kinderen zo????
Misschien moet jij en die anderen eens ophouden met generaliseren, want dit gaat te ver natuurlijk.
Het is vreselijk wat dit joch gedaan heeft, het is ook vreselijk als dit joch een zware stoornis heeft en zijn ouders hem niet binnen houden. Dat is een feit. Maar om nou alle kinderen zo te zien, nee. Dan ben je echt verkeerd bezig. Je moet wel een beetje realistisch blijven.
Nadia_Mocca schreef:Zeg ik dat dan? Ik zie nergens het woordje ALLE staan.. Ik wil alleen duidelijke maken dat er wel steeds meer geweld komt door kinderen.
Edit: en al op steeds jongere leeftijd. En de kracht van het geweld gaat ook steeds omhoog. Ik bedoel daarmee dat het vroeger ruitje ingooien was (voor zover je dat geweld kan noemen; maar oke) en nu is het dieren mishandelen en vermoorden.
Nadya schreef:Nadia_Mocca schreef:Zeg ik dat dan? Ik zie nergens het woordje ALLE staan.. Ik wil alleen duidelijke maken dat er wel steeds meer geweld komt door kinderen.
Edit: en al op steeds jongere leeftijd. En de kracht van het geweld gaat ook steeds omhoog. Ik bedoel daarmee dat het vroeger ruitje ingooien was (voor zover je dat geweld kan noemen; maar oke) en nu is het dieren mishandelen en vermoorden.
Hallo? Jij begon met reageren op mijn reactie op DramaQueen, hoor. Die blijkbaar wel alle kinderen over 1 kam wil scheren.
![]()
Ik denk dat er meer geweld en agressiviteit voorkomt in de gehele maatschappij, dus het is niet zo gek dat je dat bij kinderen terugziet. Zie dit topic, staat vol geweld.![]()
Dus misschien moeten sommigen ook eens naar zichzelf kijken als ze daar oplossingen in zien.
Nogmaals, ik vind het vreselijk wat er met dit konijntje gebeurt is en zou het ook niet voor mijn ogen moeten zien gebeuren, want dan ben ik net zo geweldadig als de maatschappij van tegenwoordig (ik ben ook niet perfect). En ik heb godzijdank een kind wat met dieren opgroeit, er respect voor heeft en er liefde aan geeft. En zo ken ik best veel kinderen, die dol zijn op dieren.
Maar blijkbaar woon ik in een uitzonderlijke buurt ofzo.