Kind van 9 slaat 2 kinderboerderijdieren dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re: Kind van 9 slaat 2 kinderboerderijdieren dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 01:03

Djiezes, dat kind zou niet hier langs moeten komen want die knal ik dwars door zijn kop heen. Negen jaar en dan al geen respect? Het moet niet gekker worden, dood ermee! Klinkt Fuuucking hard, maar zo behandeld hij die dieren ook!

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:41

Miss_Montana schreef:
Milly_ schreef:
hadden ze niet beter de kinderen laten inslapen?

Moet zeggen dat ik dit geen slecht idee vind. Wat zijn dat voor gasten over 10 jaar? Je kan beter van ze af zijn voordat het nóg ergere vormen begint aan te nemen Nagelbijten / Gniffelen

Ja tog honden maken ze ook af als ze iets doden dus dat kleine jongetje kan ook wel afgemaakt worden Vork

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:53

sja het is wel zo dat kids die met dieren beginnen grotere kans hebben dat ze later op mensen overgaan.

verschrikkelijk, geen woorden voor, waar is de empathie gebleven? ik vind het een beetje gewetensloos. of juist niet gewetensloos, en gewoon simpelweg sadistisch..

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:34

Wat erg zeg..

waar gaat het toch allemaal heen met de wereld...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:40

KiWiKo schreef:
Seriemoordenaars beginnen ook met dieren

Precies wat er in mij op kwam. Ik vraag me zeer af waar de ouders zijn met hun opvoeding. Tegenwoordig kunnen kinderen gewoon ongestoort hun gang gaan. Ik hoop dat dit jochie een goede waarschuwing heeft gehad van de politie. Is er toch nog iemand die in grijpt. Misschien is al die aandacht van de media ook wel een trap in de goede richting voor de ouders. Scheve mond

Waar gaan we heen met zijn allen..

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:58

Die kinderboerderij is een paar minuten bij mij vandaan. Zoals ik het heb begrepen is dit 's avonds gebeurt, toen de kinderboerderij al gesloten was. Er woont niemand bij maar ze hebben camera's hangen. Ik geloof dat ze nu toch gaan proberen het beter te beveiligen, maar het is best lastig.
Hopelijk komt het met die kinderen nog goed. Voor de ouders is het ook vreselijk, het zal je kind maar zijn die zoiets doet.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:02

Zo dat kind moet ik echt niet tegen komen.
Het zou je kind maar zijn. Scheve mond
Nou als ik ze moeder was had hij geen leuk leven meer dat kan ik je wel vertellen.
En ik weet niet waar toe ik in staat ben als zijn moeder zijnde dan. ROFL

Maar echt belachelijk dit!!!
Echt zo triest.
Heb er geen woorden voor.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:08

en ik heb een hekel aan mensen die niet goed lezen. Want.. als je even op de vorige pagina kijkt.. zie je dat er psycisch toch iets goed mis is met dat kind! Kan je dat kind dan moeilijk écht kwalijk nemen natuurlijk! Praat het natuurlijk nog niet helemaal goed...maar toch...

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:12

Maartje1990 schreef:
en ik heb een hekel aan mensen die niet goed lezen. Want.. als je even op de vorige pagina kijkt.. zie je dat er psycisch toch iets goed mis is met dat kind! Kan je dat kind dan moeilijk écht kwalijk nemen natuurlijk! Praat het natuurlijk nog niet helemaal goed...maar toch...

Ow dus dit slaat op mij. Scheve mond

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:50

Maartje1990 schreef:

Juist dan hoort zo'n kind onder toezicht van ouders of wie dan ook te zijn. En waarom loopt een kind van negen in hemelsnaam 's avonds op straat? Verward

Mierke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:54

Miss_Montana schreef:
Milly_ schreef:
hadden ze niet beter de kinderen laten inslapen?

Moet zeggen dat ik dit geen slecht idee vind. Wat zijn dat voor gasten over 10 jaar? Je kan beter van ze af zijn voordat het nóg ergere vormen begint aan te nemen Nagelbijten / Gniffelen

Inderdaad! .. Jong geleerd oud, gedaan zeggen ze hier altijd..

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:59

xDramaQueen schreef:
tjah welkom in de nieuwe wereld, ik zou zelf die kinderen een paar stevige rotschoppen willen verkopen, voel maar wat de diertjes voelen, waar zijn de kinderen gebleven die met knikkers speelden, springtouwde en naar de kinderboederij gingen om geitjes te aaien? ik ben bang dat die tijd officeel voorbij is.

Nou, jij bent wel heel erg negatief, zeg. Alsof ineens ALLE kinderen zo zijn.
Doe even normaal, zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:04

Nadia_Mocca schreef:
Maartje1990 schreef:

Juist dan hoort zo'n kind onder toezicht van ouders of wie dan ook te zijn. En waarom loopt een kind van negen in hemelsnaam 's avonds op straat? Verward

Dat vroeg ik me ook af toen ik las dat het savonds laat gebeurde.
Als 9 jarige hoor je dan al niet meer op straat.
Dus dat de opvoeding ook wat in gebreke is kun je daar denk ik ook wel uit opmaken.

En als er boven in het hoofdje iets niet lekker is al helemaal... dan is een warm nestje wel extra belangrijk...

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:11

Nadya schreef:
xDramaQueen schreef:
tjah welkom in de nieuwe wereld, ik zou zelf die kinderen een paar stevige rotschoppen willen verkopen, voel maar wat de diertjes voelen, waar zijn de kinderen gebleven die met knikkers speelden, springtouwde en naar de kinderboederij gingen om geitjes te aaien? ik ben bang dat die tijd officeel voorbij is.

Nou, jij bent wel heel erg negatief, zeg. Alsof ineens ALLE kinderen zo zijn.
Doe even normaal, zeg.

Kijk maar even verder hier op NM en je zult zien dat er meer slachtoffers zijn dankzij kinderen.
Zo ook die autistische jongen die mishandeld en sexueel misbruikt werden. Door tieners tussen 13 en 19.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:12

Gadverdamme... en dat is dan de jeugd....
Als ie puber is, dan mishandeld ie paarden en koeien..
Ouders en kind zouden in mijn ogen beide gestraft moeten worden.
De ouders zouden wat mij betrefd een flinke cursus ouderschap mogen volgen..

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:14

Nadia_Mocca schreef:
Kijk maar even verder hier op NM en je zult zien dat er meer slachtoffers zijn dankzij kinderen.
Zo ook die autistische jongen die mishandeld en sexueel misbruikt werden. Door tieners tussen 13 en 19.

En dus zijn volgens jou ALLE kinderen zo????
Misschien moet jij en die anderen eens ophouden met generaliseren, want dit gaat te ver natuurlijk.

Het is vreselijk wat dit joch gedaan heeft, het is ook vreselijk als dit joch een zware stoornis heeft en zijn ouders hem niet binnen houden. Dat is een feit. Maar om nou alle kinderen zo te zien, nee. Dan ben je echt verkeerd bezig. Je moet wel een beetje realistisch blijven.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:17

de ellende is dat er iets misgaat met zijn ontwikkeling op gebied van inlevingsvermogen en geweten....daar kunnnen nog een hele hoop problemen vandaan gaan komen. zou me als ouder zeer ernstige zorgen maken en direct hulp inschakelen

en nu los van de theorie....als het mijn kind was geweest...had er iemand nu een heel groot probleem Boos! Hamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:17

alle kinderen zeer zeker niet.
Maar om eerlijk te zijn denk ik wel steeds meer kinderen die niet meer met dieren om kunnen gaan.
En ook steeds meer kinderen die agressiever zijn.
Daardoor eerder spullen vernielen, maar in het erge geval dus ook dieren wat aandoen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:19

runningkawa schreef:
alle kinderen zeer zeker niet.
Maar om eerlijk te zijn denk ik wel steeds meer kinderen die niet meer met dieren om kunnen gaan.
En ook steeds meer kinderen die agressiever zijn.
Daardoor eerder spullen vernielen, maar in het erge geval dus ook dieren wat aandoen.

Helaas kan ik hetzelfde zeggen over vele volwassenen van tegenwoordig. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:20

ook, klopt... maar als die kinderen hebben weet je wel hoe de opvoeding daarvan is.
En veel mensen hebben meer dan 1 kind... dus gaat het snel met verloedering

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:25

Maar kinderen die niet met dieren opgroeien, vermoorden echt niet per definitie konijnen e.d.
Dat gaat mij wat te ver. Dit jochie is blijkbaar ernstig ziek en ik hoop dat ze er wat mee doen (ouders, politie, iedereen die dat joch kent). Ik zou me in elk geval doodschamen als ouder als mijn kind zoiets deed. Ziek of niet.

Als het waar is dat dat joch 's avonds op straat rondliep, tja....
Daar snap ik ook niets van. Maar ik denk dat je dit niet kan scharen onder 'normale zaken' in onze maatschappij.
Dat is wel makkelijk gezegd en lijkt mij onzin. Ik ken hier in elk geval geen kind van 9 die 's avonds buiten rond mag lopen.
Die van mij mag dat in elk geval niet (niet dat ze al 9 is, maar later kan ze het ook schudden. Maar goed, die is zo gek op dieren, die brult al als ik een mug doodsla Haha! ).

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:33

Nadya schreef:
Nadia_Mocca schreef:

En dus zijn volgens jou ALLE kinderen zo????
Misschien moet jij en die anderen eens ophouden met generaliseren, want dit gaat te ver natuurlijk.

Het is vreselijk wat dit joch gedaan heeft, het is ook vreselijk als dit joch een zware stoornis heeft en zijn ouders hem niet binnen houden. Dat is een feit. Maar om nou alle kinderen zo te zien, nee. Dan ben je echt verkeerd bezig. Je moet wel een beetje realistisch blijven.

Zeg ik dat dan? Ik zie nergens het woordje ALLE staan.. Ik wil alleen duidelijke maken dat er wel steeds meer geweld komt door kinderen.

Edit: en al op steeds jongere leeftijd. En de kracht van het geweld gaat ook steeds omhoog. Ik bedoel daarmee dat het vroeger ruitje ingooien was (voor zover je dat geweld kan noemen; maar oke) en nu is het dieren mishandelen en vermoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:36

Ik zie er dan genoeg rondlopenvan leeftijd... echt waar Ja
En verbaas me er dan ook over als ik het zie...

Natuurlijk zal niet iedereen die niet met dieren opgroeit ze vermoorden.
Maar ik denk wel dat de maatschappij zo verhard dat alles wat "lager' is maar aangepakt wordt.
En met lager bedoel ik, we tuigen het kindje wat wat verlegen is wel af voor een snoepje... of die van 2 koppen kleiner.
Of we schoppen dat dier wat niks terug kan doen.

En het schrikbarende is dat de leeftijd die dat doet steeds lager wordt...
En naar mijn idee ook steeds meer personen...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:46

Nadia_Mocca schreef:
Zeg ik dat dan? Ik zie nergens het woordje ALLE staan.. Ik wil alleen duidelijke maken dat er wel steeds meer geweld komt door kinderen.

Edit: en al op steeds jongere leeftijd. En de kracht van het geweld gaat ook steeds omhoog. Ik bedoel daarmee dat het vroeger ruitje ingooien was (voor zover je dat geweld kan noemen; maar oke) en nu is het dieren mishandelen en vermoorden.

Hallo? Jij begon met reageren op mijn reactie op DramaQueen, hoor Verward . Die blijkbaar wel alle kinderen over 1 kam wil scheren. Scheve mond
Ik denk dat er meer geweld en agressiviteit voorkomt in de gehele maatschappij, dus het is niet zo gek dat je dat bij kinderen terugziet. Zie dit topic, staat vol geweld. Clown
Dus misschien moeten sommigen ook eens naar zichzelf kijken als ze daar oplossingen in zien.

Nogmaals, ik vind het vreselijk wat er met dit konijntje gebeurt is en zou het ook niet voor mijn ogen moeten zien gebeuren, want dan ben ik net zo geweldadig als de maatschappij van tegenwoordig (ik ben ook niet perfect Tong uitsteken ). En ik heb godzijdank een kind wat met dieren opgroeit, er respect voor heeft en er liefde aan geeft. En zo ken ik best veel kinderen, die dol zijn op dieren.
Maar blijkbaar woon ik in een uitzonderlijke buurt ofzo. Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:52

Nadya schreef:
Nadia_Mocca schreef:

Hallo? Jij begon met reageren op mijn reactie op DramaQueen, hoor Verward . Die blijkbaar wel alle kinderen over 1 kam wil scheren. Scheve mond
Ik denk dat er meer geweld en agressiviteit voorkomt in de gehele maatschappij, dus het is niet zo gek dat je dat bij kinderen terugziet. Zie dit topic, staat vol geweld. Clown
Dus misschien moeten sommigen ook eens naar zichzelf kijken als ze daar oplossingen in zien.

Nogmaals, ik vind het vreselijk wat er met dit konijntje gebeurt is en zou het ook niet voor mijn ogen moeten zien gebeuren, want dan ben ik net zo geweldadig als de maatschappij van tegenwoordig (ik ben ook niet perfect Tong uitsteken ). En ik heb godzijdank een kind wat met dieren opgroeit, er respect voor heeft en er liefde aan geeft. En zo ken ik best veel kinderen, die dol zijn op dieren.
Maar blijkbaar woon ik in een uitzonderlijke buurt ofzo. Haha!

Hallo! Doei!
Wij en geweld. Dit is verbaal geweld, en niet waar slachtoffers van komen op lichamelijke wijze.
Wij kunnen zoveel zeggen, maar veel zullen we niet doen.
Al meen ik wel echt dat ik dat kind eenn flinke pets zou verkopen. Maar dat noem ik eerder respect of opkomen voor zwakkere Knipoog

Edit: ons verbale geweld hebben we eigenlijk tegen niemand. We schreeuwen maar wat in onszelf en richten ons toch niet tot de jongen?