sarabande schreef:Moniek mijn grootvader zei al discussieer nooit over het geloof, want niemand en iedereen heeft gelijk.
Je omschrijft dat treffent, als jij een teddybeer Jezus wilt noemen...
Ik begrijp niet dat mensen in iets ongrijpbaars kunnen geloven, en gelovigen begrijpen niet dat ik dat niet begrijp....etc.
Punt is dat Wilders mensenlevens op het spel zet om iets aan te vallen waar hij zelf niks van begrijpt en waar hij ook niets aan kan veranderen, integendeel.
Door zijn akties zullen de mensen die dat geloof gebruiken om haat en angst te zaaien, hun vrouwen te vernederen en te misbruiken alleen maar verharden.
Nederland gaat in angst leven en we zullen niet meer op vakantie kunnen naar veel landen, die voor hun inkomsten afhankelijk zijn van toerisme.
Kortom ik vraag me dus af hoeveel grootheidswaanzin iemand moet hebben om zoiets welbewust in gang te zetten.
die teddybeer kaarte ik aan omdat er bijna een vrouw is vermoord omdat ze toestemming had gegeven aan een jongetje dat hij zijn beer mohammed had genoemd.
De moslim wereld ston op zijn kop dat dat gebeurd was.
Ik zal mij daar niet druk om maken.
Het gaat erom dat juist als het om het moslim geloof gaat je mond moet houden want dat kan nare gevolgen hebben als je het wel doet.
Dat gaat mij te ver.!!
we leven in een democratie's land met waarschijnlijk geen democratise mensen.