Vrouw op klaarlichte dag 70 keer gestoken. (filmpje)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Petit

Re: Vrouw op klaarlichte dag 70 keer gestoken. (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:30

Gruwelijk.

En dan maar 4 jaar celstraf?! Ongelovelijk!

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:31

gatver zeg..echt ranzig die gast!! moest bijna kotsen van dat filmpje

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:46

katiavl schreef:
Doet dat er toe? Kan gewoon niet tegen verkeerde uitspraken, gerechtelijke onderzoek heeft verklaard dat het niet zo is. Dus dan moet je het ook niet zo noemen. Ben gewoon correct in die zaken Lachen Maar goed off topic wou het gewoon rechtzetten

Owkee, maar omdat je zo op de hoogte was Lachen snapte die zin over Jansens en co trouwens niet helemaal..

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:59

Ik vindt het een zeer lage celstraf voor wat hij heeft aangericht, ik vond de mensen er omheen ook niet erg ingrijpend eigenlijk, ze hadden hem gewoon een flinke schop op zijn hoofd moeten geven zodat hij gestrekt was gegaan...

Ppff wat zou die vrouw zich rot hebben gevoeld die gast was helemaal doorgeslagen. Ik begrijp niet hoe je elkaar zo kunt gaan haten om dit te gaan ondernemen....

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:01

Afschuwelijk filmpje. Heb hem net met wat klasgenoten zitten bekijken en niemand snapt waarom de mensen eromheen niks doen terwijl het slachtoffer ligt te creperen
4 jaar gevangenisstraf is peanuts, had die vent niet in de US moeten proberen dan had ie wel een échte straf gekregen.

Zieke zieke mensen Boos!

Ing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:07

Filmpje? waar?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:10

Was per pb te krijgen...Mocht niet in het topic

jenniiferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:12

Hij heeft trouwens 4 jaar TBS gekregen en 8 jaar voorwaardelijk.
Dus geen Gevangenisstraf maar tbs

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:13

Ing schreef:
Filmpje? waar?

Weet je zeker dat je het wil zien? Google gebruiken dan. Maar eerlijk, ik was er gisteren behoorlijk van onder de indruk. Mijn hart raasde. Ik heb nog nooit zo'n schokkend filmpje gezien! Ik denk dat het vooral zo afschuwelijk is omdat het zo echt is.
En die straf is inderdaad veel en veel te laag! Hoe kan je als rechter dit filmpje zien en zo weinig straf rechtvaardigen?

Anoniem

en zoals al vaak in het topic is gezegt...vul de titel van dit topic in op google....

_Charlotte

Ing schreef:
Filmpje? waar?

Kijk even goed, de link waar het vandaan komt, staat boven aan de quote.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:31

Wat een idioot is dit zeg, ik heb het met verbazing zitten kijken, dat zo'n kerel dan maar 4 jaar krijgt vind ik ook onbegrijpelijk. Vond het trouwens lang duren voordat er ingegrepen werd, en die eerste paar acties waren niet zo indrukwekkend, maar ben al lang blij dat er mensen zijn geweest die hebben ingegrepen. Die arme vrouw, wat moet dat vreselijk voor haar zijn geweest.
onbegrijpelijk

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:46

Ik hoorde dit laatst van mijn vriend die het filmpje wel heeft gezien.
Bah zeg, maar die man krijgt wel erg weinig straf vind ik

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:46

Jezus wat een malloot. Het is inderdaad ene schokkend filmpje. Het schokkende vond ik dat die mensen die er omheen stonden die vent niet van dat grietje afsleurde. Neeh, die schopte alleen maar een beetje, nog mis ook. Ze hadden hem er toch af kunnen trekken ipv schoppen, dat had zeker 50 messteken gescheeld.

Tis toch te gek voor woorden dat die vent uberhaupt nog vrij komt. Voor de leeuwen gooien zou ik zeggen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:53

Jeannine schreef:
Jezus wat een malloot. Het is inderdaad ene schokkend filmpje. Het schokkende vond ik dat die mensen die er omheen stonden die vent niet van dat grietje afsleurde. Neeh, die schopte alleen maar een beetje, nog mis ook. Ze hadden hem er toch af kunnen trekken ipv schoppen, dat had zeker 50 messteken gescheeld.

Tis toch te gek voor woorden dat die vent uberhaupt nog vrij komt. Voor de leeuwen gooien zou ik zeggen.

Ja, even lekker met je handen bij hem komen, dan ben je mooi binnen bereik van dat mes... Kan ie jou ook nog even toetakelen. Vind het schoppen eigenlijk best heel verstandig... Dat mis schoppen valt volgens mij wel mee hoor, is vertekening van het filmpje. Trouwens, makkelijk praten, ik wil het je eerst wel eens zien doen...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:01

Ik vind dat de vrouw helemaal niet goed is opgevangen. Ze loopt wat verdwaasd rond, treft een fietser die duidelijk ook niet weet wat ie ermee aan moet, en gaat dan tegen de vlakte.

Ing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:04

Heb hem gevonden en met bonkend hart bekeken.
de vier jaar TBS (dus geen gevangenisstraf) vind ik echt absurt laag. Als je in NL belastingfraude pleegt worden nog hogere straffen uitgedeeld...

Als dit - als dat, de omstanders kán passiviteit verweten worden, maar zeg nou zelf, aan de reacties te zien blijkt het filmpje bekijken al een probleempunt (kotsneigingen, wegklikken), laat staan de stekende - doorgedraaide man van de vrouw afrukken. Hoe kun je dan anderen verwijten te weinig actie te hebben ondernomen?
@ maanling --> Idem als je rustig door de straat fietst en er iemand "uit een horrorfilm" tegenover je staat: SHOCK! het filmpje duurt maar een minuut of wat, echt oordelen over haar opvang vind ik een beetje onreeel. de chaos bij de dader is immers ook nog aan de gang.

Ik zou zelf ook actie hebben willen ondernemen, maar hier kan ik, en anderen imo, pas écht over oordelen als je werkelijk in zo een situatie terecht komt of bent gekomen. Hopelijk overkomt je dat nooit.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:08

Laura24 schreef:
Jeannine schreef:

Ja, even lekker met je handen bij hem komen, dan ben je mooi binnen bereik van dat mes... Kan ie jou ook nog even toetakelen. Vind het schoppen eigenlijk best heel verstandig... Dat mis schoppen valt volgens mij wel mee hoor, is vertekening van het filmpje. Trouwens, makkelijk praten, ik wil het je eerst wel eens zien doen...

Daar heb je ook wel gelijk in. Ik weet niet hoe ik zou reageren als ik daar stond. Maar het ziet er wel heel sloom uit zo vind ik. Misschien waren die jongens ook wel in shock en deden ze wat ze konden. Maar ik blijf erbij dat ze heb aan zijn riem er wel konden aftrekken. Zo een groot mes was het niet, anders was dat grietjes wel na 2 steken al dood.
Je kan ook een mes in je been krijgen toch!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:08

Oh, maar ik veroordeel die man op de fiets ook helemaal niet. Dit is meer een reaktie op een post een blz eerder dat de vrouw goed opgevangen werd.
Nou, dat gebeurde dus niet. Ze ging tegen de vlakte zonder dat iemand echt aandacht aan haar gaf. Maar daarop veroordeel ik de bijstaanders niet en ik weet ook echt niet of ik het anders/beter had gedaan. Waarschijnlijk niet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:09

Miss_Petit schreef:
Gruwelijk.

En dan maar 4 jaar celstraf?! Ongelovelijk!

Doet me dan denken aan die man die negen jaar gekregen heeft voor twintig dollar te stelen

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:19

Ik vind het allemaal bizar dat niemand iets doet en die vrouw na 70 messteken in hoofd en halsstreek nog gewoon op kan staan en wat wegwandelt. Ik vind het heel erg vreemd....

Ing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:21

@ maanling, No offense Knipoog
Op film hoor je "mevrouw ga zitten, mevrouw! ga zitten!" waarna ze gaat zitten en gelijk maar even gaat liggen. volgens mij gaat ze niet out, maar maakt zichzelf gemakkelijk. vandaar mijn reactie

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:22

WildThing schreef:
Ik vind het allemaal bizar dat niemand iets doet en die vrouw na 70 messteken in hoofd en halsstreek nog gewoon op kan staan en wat wegwandelt. Ik vind het heel erg vreemd....

Volgens mij zet hij er weinig kracht op als ik het zo zie, dus kunnen het gewoon oppervlakige zijn. Maar pijn zal het wel enorm veel Ach gut doen, maar mischien adrenaline. Geen idee pure speculatie.

Arme vrouw zal er heel haar leven nog pijn van ondervinden

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:25

jezus, net het filmpje bekeken. Wat een gek!! En dan maar 4 jaar? Kom op zeg, levenslang opsluiten zo'n debiel!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:26

Ik heb het filmpjezelf even opgezocht.
Aan het einde zie je ook,dat die man helemaal niet weet waar hij mee bezig is,
En dat die vrouw nog gewoon leeft. jeetje, wat een geluk!
4 jaar, belachelijk! voor altijd vast houden,en martelen!