Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Doet dat er toe? Kan gewoon niet tegen verkeerde uitspraken, gerechtelijke onderzoek heeft verklaard dat het niet zo is. Dus dan moet je het ook niet zo noemen. Ben gewoon correct in die zakenMaar goed off topic wou het gewoon rechtzetten
Ing schreef:Filmpje? waar?
Ing schreef:Filmpje? waar?
Jeannine schreef:Jezus wat een malloot. Het is inderdaad ene schokkend filmpje. Het schokkende vond ik dat die mensen die er omheen stonden die vent niet van dat grietje afsleurde. Neeh, die schopte alleen maar een beetje, nog mis ook. Ze hadden hem er toch af kunnen trekken ipv schoppen, dat had zeker 50 messteken gescheeld.
Tis toch te gek voor woorden dat die vent uberhaupt nog vrij komt. Voor de leeuwen gooien zou ik zeggen.
Laura24 schreef:Jeannine schreef:Jezus wat een malloot. Het is inderdaad ene schokkend filmpje. Het schokkende vond ik dat die mensen die er omheen stonden die vent niet van dat grietje afsleurde. Neeh, die schopte alleen maar een beetje, nog mis ook. Ze hadden hem er toch af kunnen trekken ipv schoppen, dat had zeker 50 messteken gescheeld.
Tis toch te gek voor woorden dat die vent uberhaupt nog vrij komt. Voor de leeuwen gooien zou ik zeggen.
Ja, even lekker met je handen bij hem komen, dan ben je mooi binnen bereik van dat mes... Kan ie jou ook nog even toetakelen. Vind het schoppen eigenlijk best heel verstandig... Dat mis schoppen valt volgens mij wel mee hoor, is vertekening van het filmpje. Trouwens, makkelijk praten, ik wil het je eerst wel eens zien doen...
Miss_Petit schreef:Gruwelijk.
En dan maar 4 jaar celstraf?! Ongelovelijk!
WildThing schreef:Ik vind het allemaal bizar dat niemand iets doet en die vrouw na 70 messteken in hoofd en halsstreek nog gewoon op kan staan en wat wegwandelt. Ik vind het heel erg vreemd....