Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanling schreef:Nope, dat denk ik ook niet. Maar de andere sporten heb ik eigenlijk niet zo'n zicht op, vandaar dit topic. Maar feitelijk heb je gelijk denk ik... alhoewel... in de top van tennis zie je toch regelmatig donkere typjes, die Venus en haar zus bijv?
Kion99 schreef:Ik zie ook niet echt vaak donkere mensen die paardrijden.
Maar de meeste donkere mensen hier in Nederland zitten in een opvangcentra en hebben daar gaan geld voor.
Dus ik denk dat het daar aan ligt.
Sorry als ik nu iemand heel erg beledigd heb..![]()
Mindim schreef:[
MarvanTom schreef:Nou, Ter Apel heeft zich op de kaart gezet!![]()
Nu ff Rotterdam : gezien de samenstelling hier in de stad zou je verwachten dat er meer donkere mensen zouden rijden, maar ook hier zijn het er maar weinig.
Uit zeeeeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat het merendeel van de Antilliaanse bevolking bang is voor paarden. De bereden politie maakt hier dus gebruik van, zeker in deze wijk.
Erg grappig, maar wel off topic: je ziet regelmatig de bereden politie hier in de wijk rondhobbelen met buurtpeerdjes en soms met mijn eigen peerd en dochter.
Moslima's hebben een probleem met de hoofddoek en soms broek; ligt aan de ouders en hun geloof (die broek dan) en bijv. de Surinaamse cultuur heeft gewoonweg weinig met paarden.
Bovenstaande is geen mening ala Ter Apel, maar praten met mensen van andere afkomst doet soms wonderen!
Mindim schreef:Het getuigt idd niet van niveau, ik geef dat soort posts meestal helemaal geen aandacht, omdat ik het onzin vind en het mijn aandacht helemaal niet verdient.
Zo dwaal ik ook niet off topic namelijk. Er wordt weinig geld in het noorden gepompt en veel industrie vertrekt vanuit hier naar de lage lonen landen, mischien verklaart dat de werkloosheid. Grote bedrijven ziiten liever hutje mutje in de randstad.
Het is geloof ik in dit topic de stelling die het vaakst gequoted wordt, dus tegengas genoeg lijkt me, het geeft alleen al aan dat velen zich er aan storen. Alleen de tegengas is niet zo uitgebreid als jij dat doet.
Verder gaat dit enorm off topic, dus ik reageer er verder dan ook maar niet meer op.
Ninx schreef:Mindim schreef:Het getuigt idd niet van niveau, ik geef dat soort posts meestal helemaal geen aandacht, omdat ik het onzin vind en het mijn aandacht helemaal niet verdient.
Zo dwaal ik ook niet off topic namelijk. Er wordt weinig geld in het noorden gepompt en veel industrie vertrekt vanuit hier naar de lage lonen landen, mischien verklaart dat de werkloosheid. Grote bedrijven ziiten liever hutje mutje in de randstad.
Het is geloof ik in dit topic de stelling die het vaakst gequoted wordt, dus tegengas genoeg lijkt me, het geeft alleen al aan dat velen zich er aan storen. Alleen de tegengas is niet zo uitgebreid als jij dat doet.
Verder gaat dit enorm off topic, dus ik reageer er verder dan ook maar niet meer op.
Ik denk dat ik mijn betoog toch wat meer gefundeerd voor het voetlicht bracht dat veel van "het soort posts" waar jij nu over spreekt. En om nu te zeggen dat dit soort posts je aandacht niet "verdient" klinkt wat hautain.
Ik weet niet of jou die hele toestand rond het AZC Ter Apel volkomen ontgaan is? Maar je zou bijna gaan denken dat er een oorzakelijk verband is tussen de rapporten waarover ik sprak en hetgeen zich bij het betreffende AZC voordeed.
Overigens druk ik me in mijn laatste post nog eens een stuk vriendelijker uit, en haal zelf mijn kennissen uit die omgeving er nog eens bij (kom zelf ook uit het noorden overigens).
Ik begrijp je "pinnige" reactie dus nu niet zo goed.
Maar enfin, ontopic maar weer..... of iets van die strekking.