Vermist jongetje dood gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Re: Vermist jongetje dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 16:38

Het feit dat er geen sleepsporen zijn gevonden doen mijn wenkbrauwen wel even rijzen..
Ik kan dan even geen plaatje uitvogelen waarbij het jongetje onder de auto is meegesleurd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 16:45

jacimatho schreef:
Het feit dat er geen sleepsporen zijn gevonden doen mijn wenkbrauwen wel even rijzen..
Ik kan dan even geen plaatje uitvogelen waarbij het jongetje onder de auto is meegesleurd...

en hoe weten ze dan dat hij op het zebrapad is aangereden? dat vraag ik me nog steeds af.. ze wist het toch niet?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 16:47

ik vind het triest voor de familie dat die vrouw maar blijft zeggen dat zij slachtoffer is. Ergens heeft ze misschien gelijk, maar ga dat niet zo lopen verkondigen, die ouders hebben net een kind verloren.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:51

jacimatho schreef:

Misschien zijn de sleepsporen door de slechte weersomstandigheden van de afgelopen week en alle andere auto's die intussen er overheen gereden zijn gewoon niet goed zichtbaar meer. Tegen de tijd dat de vrouw het bij de politie aan gaf en voordat dan het hele onderzoek op gang is, zijn er intussen misschien al wat regenbuien en 100 auto's overheen gegaan. Misschien als TR echt uitgebreid onderzoek zou doen, dat ze nog wel wat vinden, maar volgens mij is die kans al vrij klein.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:21

ik denk zelf dat de jongen van de andere kant misschien was aangereden, en onder de auto van de vrouw is gerold, ik ben heel erg benieuwd wat er volgt. t klinkt hard dat ze zich niet schuldig voelt, maar als ze er echt niets vanaf weet, moet ze dat dan?

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:24

Appart verhaal, Lijkt me wel dat je het merkt.
xDramaqueen: Ja wat jij zegt zou ook kunnen.
En wat als ze er echt niks van af weet.. Nagelbijten / Gniffelen wat moet ze dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:09

Ze moet natuurlijk helemaal niets, maar lijtk me wel dat je algeheel gevoel van je geweten toch wel aan je gaat knagen, dat hebben sommige mensen al bij het aanridjen van een musje..."Had ik maar dit of dat...."
Laten we hopen dat we nog iets horen..

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:39

Wat vreselijk zeg. Sterkte voor de familie en voor die vrouw natuurlijk ook, die draagt dit ook haar hele leven mee.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:45

Er wordt hier vanalles gepiept over dat je dat voelt als je een kind aanrijdt... tsja denk het inderdaad ook wel... maar misschien was het kind al aangereden en is die vrouw er enkel nog een keer overheen gereden...

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 14:28

Maar dan voel je dat toch ook??? Of je ziet zo'n jongen toch liggen?

Heb nog eens zitten speuren op internet, maar er is nergens informatie te vinden over of die vrouw bijvoorbeeld ook schade had aan haar auto, wat dus zou aantonen dat ze de jongen ook echt heeft aangereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:07

ik vind het voor de nabestaanden keihard, dat ze zegt zich niet schuldig te voelen... als er een kraai op de weg zit, heb ik al zoiets, mam! kijk uit! laat staan een jongetje van 8, ze kan er niets aan doen, maar ik zou me toch schuldig voelen, en zo niet, zou ik dat niet zo in de media vertellen..

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:22

dees_daan schreef:
jacimatho schreef:

en hoe weten ze dan dat hij op het zebrapad is aangereden? dat vraag ik me nog steeds af.. ze wist het toch niet?

telegraaf schreef:
Amir Mohammed Ibrahim lijkt op het zebrapad aan de Ruttensingel in Maastricht te zijn aangereden door van A. Getuigen vertelden dat van twee kanten auto's kwamen aanrijden.

zij niet nee, maar kennelijk waren er wél getuigen.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:33

dees_daan schreef:
ik vind het voor de nabestaanden keihard, dat ze zegt zich niet schuldig te voelen... als er een kraai op de weg zit, heb ik al zoiets, mam! kijk uit! laat staan een jongetje van 8, ze kan er niets aan doen, maar ik zou me toch schuldig voelen, en zo niet, zou ik dat niet zo in de media vertellen..

Dat vind ik ook! Kan er nog steeds niet bij dat je geen kinderen ziet spelen langs de weg en al helemaal niet dat je er over heen rijdt zonder het te merken. Heb een keer een vogel onder mn auto gekregen en dat voelde ik al!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:07

het kan dat hij al op de weg lag, maar dan nog, in het donker zie ik zelfs een doodgereden vogel liggen.. en een jongetje van 8 is toch niet iets dat je zo voorbij rijd.. ik stoor me er meest aan, dat zij zich zo uitlaat.. dat is extra pijnlijk voor de nabestaanden..

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:57

dees_daan schreef:

Ik vermoed dat ze dit ook niet zo gezegd heeft.
Ik neem aan dat ze behoorlijk overstuur was/ is.
Als ik het geweest was had ik ook iets in de trant van, kon er niks aan doen, kunnen zeggen.
Wat in de media dan weer verkort en omgedraaid, zo bot de wereld in komt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 23:39

Nog even wat, ik sprak net een goede kennis van me die bij die vrouw in het dorp woont,
het aangereden jochie vertoonde geen schaafplekken en botbreuken.

luxx schreef:
zij niet nee, maar kennelijk waren er wél getuigen.

Presies, ik snap ook niet waarom we daar niets meer van horen, ik denk zelf
dat het onderzoek nog gaande is, laat ik dat iig hopen.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 00:49

Zag gisteren een of andere actie op tv waarbij kids achterop auto's meeliften....net als treinsurfen....

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:53

Chiqa: dan zou het kindje dus aan de auto hebben gehangen, maar niet over de weg gesleept hebben. Ben ik wel heel benieuwd waar hij dan aan vast gehangen heeft.

Maar daaruit maak ik dan ook wel op dat het kindje al dood was en dus geen 13 km meer heeft moeten lijden..."gelukkig"

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:59

Ik maak er niet aan uit dat hij al dood was. Als hij geen schaafplekken of botbreuken had. Wat is er dan gebeurd? Lijkt mij als je door een auto aangereden word je toch een kneuzing oid moet hebben.

Misschien is hij aan een inwendige bloeding overleden??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:04

esperance schreef:
Ik maak er niet aan uit dat hij al dood was. Als hij geen schaafplekken of botbreuken had. Wat is er dan gebeurd? Lijkt mij als je door een auto aangereden word je toch een kneuzing oid moet hebben.

Misschien is hij aan een inwendige bloeding overleden??

dan is je huid toch zéker geschaafd? het verhaal word steeds vreemder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:06

Update;

Door auto meegesleurd jongetje niet aangereden
Uitgegeven: 12 december 2007 19:53

MAASTRICHT - Het 8-jarige Somalische jongetje dat op 30 november in Maastricht onder een rijdende auto terechtkwam en overleed doordat hij ruim kilometer werd meegesleurd, is niet eerst door een auto aangereden. Dat maakte verkeersofficier van justitie Anneke Rogier woensdagavond bekend.

Uit onderzoek blijkt dat het jongetje een zebrapad overrende en daarbij door onbekende oorzaak op de grond terechtkwam. Vervolgens kwam hij onder de auto van een 61-jarige bestuurster uit Eijsden.

Haar BMW beschikte niet over een afdekplaat onder het motorblok, en het kind is daaronder blijven hangen. Waarschijnlijk is het overleden aan inwendige bloedingen, aldus Rogier, die benadrukte dat de bestuurster het kind niet heeft aangereden.

Bron nu.nl

Het verhaal heeft wel een hele aparte wending gekregen, snappen jullie het verhaal nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:11

Hij is gevallen?
De vrouw heeft hem niet zien vallen?
En hij is aan de auto blijven hangen en daardoor overleden?

Maar verder?
Geen idee, vaag artikel.

Citaat:
Waarschijnlijk is het overleden

het? net alsof het over een ding gaat ipv over een kindje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:15

Citaat:
Meer duidelijkheid over dood Somalische jongen

De Somalische jongen Amir Mohamed Ibrahim, die anderhalve week geleden omkwam na een bizar ongeluk in Maastricht, lag al op het zebrapad toen hij werd overreden door een 61-jarige vrouw uit Eijsden. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt op een persconferentie. Hoe de jongen op dat zebrapad terecht kwam is nog onduidelijk.

Hij kan gevallen zijn, maar het is ook mogelijk dat hij al eerder aangereden is. Onderzoek heeft uitgewezen dat er in ieder geval geen wielen over het slachtoffer zijn gereden. Vrijdag 30 november verdween Amir spoorloos. Een dag later vond de Eijsdense zijn stoffelijk overschot onder haar auto. De jongen is meer dan 10 kilometer meegesleurd onder haar auto. Politie onderzoekt nog hoe dat heeft kunnen gebeuren, zonder dat iemand iets gemerkt heeft.

www.l1.nl

echt duidelijkheid is er dus nog niet

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:35

Ik denk dat het een eeuwig myterie blijft.....
De verhalen zijn wel tegen strijdig. En dan weten ze verder nog niet hoe dat ongemerkt heeft kunnen gebeuren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:02

Idd "het", wat een ontzetted slappe instelling van justitie naar het buitenlands gezin
toe, is het nu zó moeilijk om hier even een grondig onderzoek naar uit te voeren,
een ding weet ik zéker als het een kind van het koninklijk huis was geweest had
dit onderzoek er héél anders uitgezien.

Okay dat jochoe lag dus op het zeebrapad en madam rijdt daar gewoon zomaar even overheen?
Ik blíjf het zeggen dat mens is een gevaar op de weg. Koe