Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacimatho schreef:Het feit dat er geen sleepsporen zijn gevonden doen mijn wenkbrauwen wel even rijzen..
Ik kan dan even geen plaatje uitvogelen waarbij het jongetje onder de auto is meegesleurd...
jacimatho schreef:Het feit dat er geen sleepsporen zijn gevonden doen mijn wenkbrauwen wel even rijzen..
Ik kan dan even geen plaatje uitvogelen waarbij het jongetje onder de auto is meegesleurd...
dees_daan schreef:jacimatho schreef:Het feit dat er geen sleepsporen zijn gevonden doen mijn wenkbrauwen wel even rijzen..
en hoe weten ze dan dat hij op het zebrapad is aangereden? dat vraag ik me nog steeds af.. ze wist het toch niet?
telegraaf schreef:Amir Mohammed Ibrahim lijkt op het zebrapad aan de Ruttensingel in Maastricht te zijn aangereden door van A. Getuigen vertelden dat van twee kanten auto's kwamen aanrijden.
dees_daan schreef:ik vind het voor de nabestaanden keihard, dat ze zegt zich niet schuldig te voelen... als er een kraai op de weg zit, heb ik al zoiets, mam! kijk uit! laat staan een jongetje van 8, ze kan er niets aan doen, maar ik zou me toch schuldig voelen, en zo niet, zou ik dat niet zo in de media vertellen..
dees_daan schreef:ik vind het voor de nabestaanden keihard, dat ze zegt zich niet schuldig te voelen... als er een kraai op de weg zit, heb ik al zoiets, mam! kijk uit! laat staan een jongetje van 8, ze kan er niets aan doen, maar ik zou me toch schuldig voelen, en zo niet, zou ik dat niet zo in de media vertellen..
luxx schreef:zij niet nee, maar kennelijk waren er wél getuigen.
esperance schreef:Ik maak er niet aan uit dat hij al dood was. Als hij geen schaafplekken of botbreuken had. Wat is er dan gebeurd? Lijkt mij als je door een auto aangereden word je toch een kneuzing oid moet hebben.
Misschien is hij aan een inwendige bloeding overleden??
Citaat:Waarschijnlijk is het overleden
Citaat:Meer duidelijkheid over dood Somalische jongen
De Somalische jongen Amir Mohamed Ibrahim, die anderhalve week geleden omkwam na een bizar ongeluk in Maastricht, lag al op het zebrapad toen hij werd overreden door een 61-jarige vrouw uit Eijsden. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt op een persconferentie. Hoe de jongen op dat zebrapad terecht kwam is nog onduidelijk.
Hij kan gevallen zijn, maar het is ook mogelijk dat hij al eerder aangereden is. Onderzoek heeft uitgewezen dat er in ieder geval geen wielen over het slachtoffer zijn gereden. Vrijdag 30 november verdween Amir spoorloos. Een dag later vond de Eijsdense zijn stoffelijk overschot onder haar auto. De jongen is meer dan 10 kilometer meegesleurd onder haar auto. Politie onderzoekt nog hoe dat heeft kunnen gebeuren, zonder dat iemand iets gemerkt heeft.