Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:www.nu.nl
OM in beroep tegen vrijlating broers Holloway-zaak
Uitgegeven: 1 december 2007 07:18
ORANJESTAD - Het Openbaar Ministerie in Aruba gaat in hoger beroep tegen de vrijlating van de Surinaamse broers K. Het OM besloot daar vrijdag toe nadat de rechter te weinig redenen had gezien om hen langer vast te houden.
De broers blijven net als Joran van der Sloot wel verdacht van doodslag op Natalee Holloway.
Volgens hoofdofficier van justitie Hans Mos is het vreemd dat hun voorarrest op basis van nagenoeg hetzelfde dossier als dat voor verdachte Van der Sloot niet werd verlengd.
"Bij hem waren de bezwaren wel ernstig genoeg om zijn hechtenis te verlengen, zegt Mos. "Het lijkt er toch op dat aan hem een andere rol in de zaak wordt toebedeeld.
Over verlenging van de hechtenis van Van der Sloot neemt het Arubaanse OM pas volgende week vrijdag een besluit.
Kimbaie schreef:voor wie hem een leuk berichtje wil sturen
gohya schreef:"SQUIT" de 2de zin is niet waar hoor.Als je weet hoe een politie verhoor gaat,dan snap je wel waarom.Juist als je wél wat hebt gedaan blijf je vaak bij 1 verhaal.Als je wél wat gedaan hebt,weet je van tevoren precies wat je moet vertellen.Als je nix gedaan hebt heb je ook niet van tevoren al en verhaal moeten maken,om dat te vertellen steeds.Volg je het nog een beetje?
Kimberley77 schreef:Nou die Peter R de Vries vind ik persoonlijk zelf niet helemaal zuiver. Hij is een misdaadverslaggever en naar mijn idee behoor je vrij objectief te zijn om je werk goed te kunnen doen, althans ig voor de camera. Hij kan mensen goed iets aanpraten als hij zijn eigen vermoedens heeft..je mag best vragen stellen om iemand mss wat te laten bekennen, maar hij gaat soms wel erg ver als je het mij vraagt, ik zie dt stukje niet tot zijn werk horen maar tot het werk van de recherche en consorte.