Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sim0ne schreef:Een tweedehands scootertje kost toch wel snel 800 euro. En daar heb je ook echt een auto voor... Ik heb al 3 auto's gehad in mijn leven die ik voor 500 euro heb gekocht, waarvan de beste nog twee en een halfjaar is meegegaan (en heeeeeeel veel kilometers, ik rij nogal veel)....
superwoman schreef:kan voor veel minder. Mijn snorscooter was maar 450 terwijl er veel duurdere te koop staan![]()
gewoon goed zoeken.
Sim0ne schreef:superwoman schreef:kan voor veel minder. Mijn snorscooter was maar 450 terwijl er veel duurdere te koop staan![]()
gewoon goed zoeken.
Maar daar heb je dus ook een auto voor...En de verzekering van een scooter is ook retedeur (zeker als je diefstal erbij neemt...)
Maanling schreef:Mja, maar buiten de aanschafprijs voor een scooter (waar ik overigens ook nog niet helemaal van overtuigd ben dat dat echt zo goedkoop kan als dat ding 100 km per week moet rijden) blijft ook de veiligheid nog een issue.
superwoman schreef:tja, ik zou gewoon nooit geld lenen voor een auto, tenzij ik 'm voor m'n
werk nodig zou hebben. Anders is het idd maar doen met minder comfort.
Maanling schreef:Ach… ik weet niet of een auto van 7 jaar nu echt zo onderhoudsgevoelig is.
Zal eraan liggen wat voor een merk en soort auto en wat er op de teller staat. Een twingo'tje met nog geen 100.000 op de teller: kan me niet voorstellen dat die méér onderhoudsgevoelig is dan een 13 jaar oud ding met 180000 op de teller.
@Ir111: dat is ook een erg goed argument natuurlijk!
Maanling schreef:Ach… ik weet niet of een auto van 7 jaar nu echt zo onderhoudsgevoelig is.
Zal eraan liggen wat voor een merk en soort auto en wat er op de teller staat.
Maanling schreef:@Sim0ne: ja maar een auto van 7 jaar zal toch minder vaak iets aan zijn dan eentje van 15 jaar oud. (en die vergelijking maken we hier)
Cassidy schreef:De leeftijd van de auto is geen garantie dat hij goed is. Ik heb een kennis die alleen maar problemen had met zijn Golf die hij nieuw had gekocht. Ook auto's vers van de fabriek kunnen wat mankeren, ook daar heb je maandagochtendmodellen tussen zitten.