Belg krijgt 27e kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandr0

Re: Belg krijgt 27e kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:34

Lianne84 schreef:
erleyne schreef:
En wij ( nou ja, de Belgen in dit geval ), maar belasting betalen Boos! Idd, als hij nou nog een baan had, had ik nog zo iets van 'leven en laten leven' ( hoewel het wel erg is voor de kinderen ), maar om ook nog eens de staat er voor te laten opdraaien.

Hallo, die man is arbeidsongeschikt... Ga je tegen iedere arbeidongeschikte zeggen 'ga maar een baan zoeken?'
Het is mijn manier van leven ook niet hoor. Maar misschien houden ze allemaal wel erg van elkaar en van hun kinderen Knipoog

Neen atuurlijk doe je dat niet. Maar niemand werkt dus in dat huishouden. Neem aan dat ze niet allemaal arbeidsongeschikt zijn. Er zijn grenzen en die worden hier wel beetje overschreden vind ik.

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:39

Jeetje, hier ben ik even niet goed van.
Zoals Erleyne zegt: wij zullen maar belastingen betalen! En mij ga je niet wijsmaken, dat vier mensen die 31 kinderen kunnen onderhouden, arbeidsongeschikt zijn.
Het is hun recht van 31 kinderen te hebben, met vier volwassenen samen te leven. Maar alsjeblieft, leef niet van de belastingen! Daarvoor betalen we ze echt niet hoor...

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:39

Ik ben het wel met Sandr0 eens. Van die vrouwen kunnen er ook wel twee werken! Dan kan die man huisman zijn en hulp krijgen van een van zijn vrouwen...

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:57

Skitter schreef:
Jeeeeeeeeeemig zeg, das inderdaad bizar Scheve mond

Ik kende een gezin met 9 kinderen maar die hadden het goed hoor Ja Niet overdreven maar kregen fatsoenlijk (enigzins) hippe merkkleren om mee te lopen en gingen allemaal naar school. De oudste zat op de hoge school. Deze mensen hadden dan niet alleen kinderbijslag maar ze hadden ook een eigen paardenrusthuis,(Eigenlijk ging wat betreft meer geld uit dan dat er binnenkwam) maar ze hadden het gewoon goed. Niet te veel maar zeker niet te weinig. En het jongste presteerde het nog om verwend te worden Clown (Ja dat heb je, mama zegt misschien wel nee maar zussen zeggen ja etc etc Clown ) Maar ze hadden het druk daar, kun je nagaan. Beide ouders deden de stal, maar vooral de moeder was daar. De vader werkte ook nog buitenhuis. En de oudere kinderen moesten vaak op de jongere letten maar ze mochten ook vaak genoeg naar vriendjes en vriendinnetjes toe hoor Ja

Dus ja, misschien hebben deze het ook wel zo. Gewoon goed, niet te veel maar zeker niet te weinig. Zeker met 4 niet werkende ouders Tong uitsteken

Maar het lijkt mij niets, om 30 zeurende kids te hebben Tong uitsteken En ja, alle kids zeuren Tong uitsteken

Zijn die niet onlangs (dit jaar ergens Tong uitsteken ) in extreme makeover home edition geweest?
Daar kwam een heel groot gezin in voor met een paardenstal, maar dacht dat het voor mishandelde paarden was. En die hebben zelfs een heel nieuwe stal gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:23

Ik krijg bij deze man en zijn vrouwen meer een mediageil idee dan dat ze het voor hun plezier doen...