10-jarig meisje bevalt van baby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Re: 10-jarig meisje bevalt van baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:18

Wow dit is wel heel erg.. Toen had ik echt zoiets van ''Jongens?! Bahhh'' Tong uitsteken

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:48

Damn, 10 jaar.. Scheve mond
Toen dacht ik daar nog écht niet aan Nagelbijten / Gniffelen

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:55

Tot mijn 15e had ik echt een afkeer van jongens. Hallo 10 jaar toch niet normaal meer. Toen een meisje van 10 mij kwam vertellen dat ze met een jongen had getongt vond ik dat al ontzettend raar.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:59

Als ik eerlijk mag zijn geloof ik er niet veel van, meisjes van 12 - 13 hebben nog niet eens een lichaam om een kind enigszinds te baren of er in te laten groeien, ze zijn zelf nog niet groot genoeg , laat staan 10 jaar.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:59

Suzanne_k schreef:
Tot mijn 15e had ik echt een afkeer van jongens. Hallo 10 jaar toch niet normaal meer. Toen een meisje van 10 mij kwam vertellen dat ze met een jongen had getongt vond ik dat al ontzettend raar.

hier hetzelfde....werd vaak op mijn 12e gepest met de woorden: " Heb je nou nog niet gezoend? Ja jij bent gewoon te lelijk voor jongens" Moet je nagaan...zit je in groep 8...

loop zelf stage op een basisschool en in groep 4 zat een jongentje die al de woorden als l*l, k*t en p**is op zijn schrift schreef Nagelbijten / Gniffelen echt te erg voor woorden hoor.....

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 19:29

Bah, op je 10e aan de pil.
Dan moet je wel heel erge acné hebben op die leeftijd.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:12

Aangezien ze 9 maanden zwanger is geweest (ga ik vanuit) was ze waarschijnlijk pas 9 Bloos! toen ze zwanger werd!!!!!!!
Of net 10

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:14

10 jaar... jemig... ze hoort met Barbies te spelen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:20

Citaat:
AMSTERDAM - UPDATE 12:00 Het 10-jarige meisje in België dat beviel van een kind, was zich niet bewust van haar zwangerschap. Ook haar ouders wisten tot het laatste moment niets.

Ads door Google
Oma verdient met oppassen
Bereken wat oma verdient met oppas. Het is snel en eenvoudig geregeld.
www.oma4kids.nl
Leuke zwangerschapsmode
Hier vindt u leuke en trendy positiemode, online te bestellen!
www.voormijnbaby.nl
Lichaamsvet Verbranden?
Denk Je Nog Steeds Dat Je Op Dieet Moet Om Lichaamsvet Te Verbranden?
www.vermageren.com

Het meisje uit Charleroi kon op een natuurlijke manier bevallen en de baby was kerngezond. De moeder was op dat moment tien jaar en elf maanden. De vader was een schoolkameraadje.

‘Die jongen was enkele jaren ouder. Dertien jaar denk ik. Een jong kereltje nog’, zegt gynaecoloog Robert Chef, die de baby op de wereld hielp zetten. ‘Ik heb elk jaar wel enkele moeders van veertien jaar. Daar schrik ik niet meer van. Maar dit is natuurlijk wel hoogst uitzonderlijk.’

'Toen ik haar de eerste keer zag, was ze hoogzwanger. Dat nieuws kwam voor haar ouders als een totale verrassing', zegt de dokter tegen Het laatste Nieuws. Dat ze al zover was, was niet te zien, aldus de gynaecoloog. 'Als zulke jonge meisjes zwanger worden, ondergaan ze doorgaan grote lichemelijke veranderingen en groeien ze in enkele maanden uit tot jonge vrouwtjes, maar dat was bij haar niet het geval'.

'Bij zulke jonge tienermoeders is meestal sprake van incest' , weet de dokter uit ervaring.

De 'ouders' willen anoniem blijven, ook al omdat het babytje gewoon als een broertje of zusje in het gezin zal worden opgevoed. 'Ze maakt het goed. Het meisje is nu 12 en heeft haar lagere school voltooid', aldus de gynaecoloog tegen Het laatste Nieuws.

Het lijkt er dus sterk op dat de jeugd almaar vroeger begint te experimenteren met seks. Steeds meer jonge meisjes nemen de pil. Vooral vanaf veertien jaar is het pilgebruik de jongste twee jaar sterk gestegen.

Vorig jaar kregen zelfs 57 kinderen van tien jaar van hun arts in België een voorschrift voor de anticonceptiepil, zo blijkt uit cijfers van de ziekteverzekering.

Wereldwijd was de jongste moeder ooit een merisje van 5 jaar en 7 maanden... Het ging op de Puruviaanse Lina Medina die een zoontje van 2,7 kilo baarde... In dergelijke gevallen gaat het om meisjes met hormonale storingen die ertoe leiden dat ze al zeer jong menstrueren.

Wat uitgebreider bericht op www.telegraaf.nl Lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:27

laartjuh schreef:
Als ik eerlijk mag zijn geloof ik er niet veel van, meisjes van 12 - 13 hebben nog niet eens een lichaam om een kind enigszinds te baren of er in te laten groeien, ze zijn zelf nog niet groot genoeg , laat staan 10 jaar.

niet iedereen Huilen van het lachen
ik ben 13, en al volgroeit alleen nog meer borsten volgens de HA Lachen

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:28

Triest hoor..
Tsja... Scheve mond Sommige kinderen beginnen welheel vroeg. Nagelbijten / Gniffelen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:29

Joscaa schreef:
Triest hoor..
Tsja... Scheve mond Sommige kinderen beginnen welheel vroeg. Nagelbijten / Gniffelen

ik was op te tiende ook al aan het expirimenteren hoor Nagelbijten / Gniffelen
niet qua sex, maar wel moet 'voelen' enzo Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:32

Mijn god Bloos! 10 jaar ?! Dat is echt gestoord..

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:33

ik schrok me kapot toen ik het las, echt niet normaal!!
ik vind dat de ouders wel wat beter op haar konden passen!!
je zou haast denken dat haar ouders het aangemoedigd hebben ofzo, hoe komt zo'n jong meisje anders op het idee om sex te hebben??

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:34

Dat is echt gestoord inderdaad! Bloos! Wow, hier schrik ik wel van zeg.. Echt niet normaal!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 20:36

laartjuh schreef:

Inderdaad lichamelijk is het enorm slecht maar het is niet onmogelijk. Zodra je je regels krijgt ben je in staat om zwanger te worden.

In ontwikkelingslanden gebeurt het vaker dat kinderen op jonge leeftijd kinderen baren. Maar juist omdat ze niet volledig volgroeid zijn vaak met gevolgen. Gezond is het dus absoluut niet en een klein wonder dat het via de natuurlijke weg is kunnen gaan, maar niet onmogelijk.

Die ouders zullen ook wel een enorme schok hebben gekregen als ze dit pas op het laatste moment te horen kregen. Nagelbijten / Gniffelen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:44

Ongelooflijk, waar gaat dat heen met deze wereld?

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 20:51

Ik ben nu 15 en ik moet nog steeds niks van jongens hebben Tong uitsteken
Maar misschien is dat meisje wel verkracht ofzo?
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat vrijwillig heeft gedaan Scheve mond waarschijnlijk had ze ook totaal geen idee van waar ze mee bezig was...

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:59

Sjeeee.. 10 jaar!!
Toen vond ik jongens nog net zo vies als spinnen.

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:33

dat vind ik nog steeds Moschino Nagelbijten / Gniffelen

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:39

Het was toch pas ook op het nieuws dat er een stijging was van zwangerschappen bij meiden tussen 10 en 14 jaar...

Kan er me toch nog niet veel bij voorstellen dat ik er een in de klas zou hebben die zwanger was. Dat meisje zou volgens haar leeftijd in groep 7 moeten zitten... Echt niet te geloven!

Toch gebeurt het echt al op die leeftijden... Ben ook benieuwd wat je daar echt tegen kan doen. Ik vind dat het niet zou moeten kunnen, probleem is natuurlijk wel dat er niet altijd een volwassene bij is om ze in de gaten te houden.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:41

Laartjuh: En toch is het echt waar Knipoog Is hier al volop in het nieuws gekomen nl.

Tjah wat doe je er aan. Knipoog

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:48

Jemig Wow! Dit is echt wel schokkend nieuws.. Waar gaat dit heen Scheve mond
Toen ik tien was deed ik nog jongens pakken de meisjes ( Hoe fout ). Ik dacht niet aan verliefdheid, bah.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 13:27

Moet ik me even voorstellen dat ik zwang zou zijn:S Moet er niet aan deken. Ik ozu gelijk abortus laten plegen. Lijkt me wel dat het meisje het gweten moet hebben aangezien dat ze ook al ongsteld was geweest. Ik neem aan det je dan ook wel wat van je cyclus weet. Althans dat wist ik wel toen ik 10 was...

PDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 13:49

Jeemig wat erg!
Je bent echt niet goed hoor als je dan al een kind krijgt!