Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meneer Wilders is zelf knetter gek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:26

x_Marr schreef:
[naam], daar hoor je ook veel mensen over klagen, maar jij vindt dus maar dat buitenlanders over alles en iedereen hier mogen zeiken, mogen bedreigen etc.?

'''Precies, sommige. Wil je alle Nederlanders die zich niet gedragen, geld kosten en niks doen dan ook maar over de grens gooien ?'

Als het kon? zeker weten, maar ze hebben geen ander land waar ze thuis horen.

Dat heb je mij niet horen zeggen.

Ik vind het verschil tussen Allochtonen en Nederlanders alleen zo langzamerhand irritant worden. Komop, we zijn MENSEN, allemaal. Ongeacht wat voor ras. Dus behandel iedereen dat ook hetzelfde.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:26

sronnie schreef:
Schimmelig schreef:
Werk jij, of studeer jij? Nors opkijken Als jij studeert, maak jij mijn centjes op Tong uitsteken

Ik werk Knipoog

Overigens vind ik het geen probleem dat mijn belastingcenten naar uitkeringen/scholing gaat (sterker nog heb zelf ook recht op een uitkering Knipoog ) maar dan wel aan mensen die gemotiveerd zijn of niet anders kunnen dan thuis zitten Ja
Scholing is nooit weg dus daar hoor je me ook niet over Lachen

Ik doel hier niet op vakantie baantjes, of weekend baantjes, want als student krijg je je belasting centen terug. In je profiel staat dat je 2e jaars bent... Ik ga er maar even vanuit dat deze informatie klopt? Kortom, niet zeuren over belasting centen als je ze niet hoeft te betalen Tong uitsteken

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:27

Juul schreef:
_rosita_ schreef:

kón dat maar.... dan mogen ze wat mij betreft op een groot eiland gedropt worden, daar leren ze wel werken... doen ze dat niet, is er geen eten

Maar dáár hoor je nooit wat over. Het is altijd Moslims waar het over gaat.

over, over 1kam scheren gesproken.... nooit is natuurlijk een groot woord... ík vind nederlanders die niet willen werken, verslaafden die niet willen veranderen etc net zo vervelend als de groep buitenlanders die niets wil, alleen geld. een eiland ergens op zee is in mijn ogen zo gek nog niet.... ben je meteen van het probleem buitenlander of niet af, kom je allemaal gezellig op het zelfde eiland als je niet wil werken Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:27

Ik val even middenin hier en heb alleen de eerste pagina gelezen Tong uitsteken maar wat betreft dubbele nationaliteit (of het hebben van 2 paspoorten) is nu al niet toe gestaan, maar in het land van origine vaak wel. Daarnaast zijn er meerdere landen waar je alleen een verblijfsvergunning krijgt als je kunt aan tonen dat je voor je werk in dat land moet zijn, of er een baan hebt. Dat is ook nog niet zo wereldschokkend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:28

casperrr schreef:
[naam] schreef:
Maar dáár hoor je nooit wat over. Het is altijd Moslims waar het over gaat.

Omdat die het er grotendeels ook naar maken...

Dat vind ik echt zo'n foute uitspraak. Ze maken het er niet naar, ze hebben niet veel keus. en nee, dan heb ik het niet over álle Moslims.

Nathachou

Whiz schreef:
Nathachou schreef:
En ik kan me er kwaad om maken dat wij alles van hun moeten accepteren, en zij niks van ons willen accepteren Knipoog. Ik wil ze best in hun waarde laten, maar dan moeten ze dat ook met ons doen.

Doen ze dat niet dan? Ik heb niet het idee dat ze dat niet doen.

En overigens wie de bal kaats kan hem terug verwachten. ALs het zo over en weer blijft gaan kom je in zo'n neerwaartse spiraal..

Nee ze accepteren ons niet en ze laten ons ook niet in onze waarde, anders zouden wij daar wel kerken mogen bouwen Knipoog.

Trouwens mensjes, jullie moeten wel goed nadenken he ... Het gaat om die mensen die of geen baan hebben, of de taal niet spreken, of of of, maar het gaat om en en en Knipoog. Een persoon die dus en de taal niet (wil) leert(ren) en werkloos is, en en en ...
Dus schimmelig, jou schoonpapa mag best blijven Knipoog.

En die opmerking die iemand plaatste over dat de studenten ook geld kosten is ook onzin. Die studenten mogen dan wel wat kosten, maar zij zijn over het algemeen toch onze toekomst. Dat geld is daar goed aan besteed vindt ik.

Air

Schimmelig schreef:
_rosita_ schreef:
en hier.... in de speeltuin of in het park.... elke dag weer een handvol dames met boerka, waarvan ik het gezicht niet kan zien en ik uberhaupt niet weet of het wel dames zijn.

Maar heb jij aanvaringen met die mensen. Komen ze op je afrennen met bazooka's onder hun boerka's of wat? Zitten ze op een bankje en noem jij dat een aanvaring? Rolleyes

Nou Ik noem het wel degelijk aanvaringen als ze je bijna gana zitten bedriegen en hardstikke pist off worden omdat je hun niet kan verstaan omdat ze hun eigen taal spreken in ene dokterspraktijk.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 23:28

orri schreef:
Ik val even middenin hier en heb alleen de eerste pagina gelezen Tong uitsteken maar wat betreft dubbele nationaliteit (of het hebben van 2 paspoorten) is nu al niet toe gestaan, maar in het land van origine vaak wel. Daarnaast zijn er meerdere landen waar je alleen een verblijfsvergunning krijgt als je kunt aan tonen dat je voor je werk in dat land moet zijn, of er een baan hebt. Dat is ook nog niet zo wereldschokkend.

Niet toegestaan? Ik heb nog gewoon 2 nationaliteiten hoor.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:29

sronnie schreef:
Schimmelig schreef:
Haha, heb 21 jaar in Amsterdam gewoond, misschien moet jij eens bij mij komen kijken??? Tong uitsteken

Ik kom regelmatig in Amsterdam dus ik weet hoe het daar is Knipoog Mensen zeggen hier niet voor niets dat hij wel lijkt of we hier in het buitenland wonen, en we ze zijn niet voor niets verhuist Knipoog

Wat maakt het nu uit of degene die naast je woont, zwart, geel of wit is Verward Zolang je maar geen overlast veroorzaakt aan andermans adres en ik zeg je nu... Ik heb meer last van aso Nederlanders gehad dan van allochtonen. En dan woon je in Amsterdam-zuid he Haha!
Ben je nog niet veilig voor aso's Haha!

Nijn

Schimmelig schreef:
Ik doel hier niet op vakantie baantjes, of weekend baantjes, want als student krijg je je belasting centen terug. In je profiel staat dat je 2e jaars bent... Ik ga er maar even vanuit dat deze informatie klopt? Kortom, niet zeuren over belasting centen als je ze niet hoeft te betalen Tong uitsteken

Die informatie klopt niet meer, al lange tijd niets meer aan veranderd Knipoog
Mag ik nu wel zeuren? Clown

_rosita_

Schimmelig schreef:
Maar heb jij aanvaringen met die mensen. Komen ze op je afrennen met bazooka's onder hun boerka's of wat? Zitten ze op een bankje en noem jij dat een aanvaring? Rolleyes

dát moest er nog bijkomen Duivel
tsja wat zijn aanvaringen.... maar wel wanneer er een groep volwassen (boerka)vrouwen op de schommels zitten en ik hen vraag of de kinderen er even op mogen, ik geen antwoord krijg óf he?! als antwoord krijg, ze vervolgens hun hoofd omdraaien en in het buitenlands tegen elkaar praten..... is dat voor mij een behoorlijke irrtatiegrens die zij overschrijden. het feit dat ik dan hun gezicht uitdrukking niet kan zien en ik hen en zijmij niet eens aan kunnen kijken, maakt de irritatie nog vele malen groter.
Laatst bijgewerkt door _rosita_ op 19-09-07 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:30

''Dat vind ik echt zo'n foute uitspraak. Ze maken het er niet naar, ze hebben niet veel keus. en nee, dan heb ik het niet over álle Moslims.''

Ze hebben genoeg keus.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:30

Juul schreef:
casperrr schreef:

Omdat die het er grotendeels ook naar maken...

Dat vind ik echt zo'n foute uitspraak. Ze maken het er niet naar, ze hebben niet veel keus. en nee, dan heb ik het niet over álle Moslims.

Ik heb genoeg meegemaakt en gezien om zo'n 'foute uitspraak' te maken.
Ik scheer ze niet allemaal over 1 kam hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:31

x_Marr schreef:
''Dat vind ik echt zo'n foute uitspraak. Ze maken het er niet naar, ze hebben niet veel keus. en nee, dan heb ik het niet over álle Moslims.''

Ze hebben genoeg keus.

Vertel Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:31

Schimmelig schreef:
sronnie schreef:

Ik werk Knipoog

Overigens vind ik het geen probleem dat mijn belastingcenten naar uitkeringen/scholing gaat (sterker nog heb zelf ook recht op een uitkering Knipoog ) maar dan wel aan mensen die gemotiveerd zijn of niet anders kunnen dan thuis zitten Ja
Scholing is nooit weg dus daar hoor je me ook niet over Lachen

Wees blij dat ze nu studeert zodat jij als je hoogbejaard bent in een verzorgingstehuis oid. kan als je niet meer voor jezelf wil zorgen, zij is dna namelijk ook iemand die dat betaald.

En @ Juul: Vertel jij dan maar eerst even waarom zij geen keus hebben? Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:32

Nathachou schreef:
Nee ze accepteren ons niet en ze laten ons ook niet in onze waarde, anders zouden wij daar wel kerken mogen bouwen Knipoog.

Trouwens mensjes, jullie moeten wel goed nadenken he ... Het gaat om die mensen die of geen baan hebben, of de taal niet spreken, of of of, maar het gaat om en en en Knipoog. Een persoon die dus en de taal niet (wil) leert(ren) en werkloos is, en en en ...
Dus schimmelig, jou schoonpapa mag best blijven Knipoog.

En die opmerking die iemand plaatste over dat de studenten ook geld kosten is ook onzin. Die studenten mogen dan wel wat kosten, maar zij zijn over het algemeen toch onze toekomst. Dat geld is daar goed aan besteed vindt ik.

Ik vind mijn centen niet goed besteed aan studenten die hun studie financiering opzuipen en dat doet het gros.

Mijn 'schoonpapa' zit nu weer in zijn Griekse villa hoog op de berg ons Nederlanders uit te lachen, want 'hoe houden wij het toch vol in dat asociaal maar vooral koude land' Tong uitsteken

orri

Ja het mag officieel niet maar ze kunnen er niks aan doen Knipoog dat is wat anders Tong uitsteken ik weet dit omdat mijn ex zowel Canadese als Nederlandse nationaliteit heeft. Mijn kinderen zijn Nederlands, maar zijn in Canada ook geaccepteerd als Canadezen. Zo is mijn ex-zwager Canadees, Iers en Nederlands Knipoog omdat hun moeder van oorsprong Iers is en omdat hij dan niet opnieuw zijn rij-examen hoefde af te leggen.

Nijn

Schimmelig schreef:
Wat maakt het nu uit of degene die naast je woont, zwart, geel of wit is Verward Zolang je maar geen overlast veroorzaakt aan andermans adres en ik zeg je nu... Ik heb meer last van aso Nederlanders gehad dan van allochtonen. En dan woon je in Amsterdam-zuid he Haha!
Ben je nog niet veilig voor aso's Haha!

Het maakt me helemaal niets uit wat voor een kleur iemand heeft, wel dat ik hier 's avonds wordt lastig gevallen door hangjongeren waarvan geen enkele blank is, en ja er zijn blanke hangjongeren waar ik (tot nu toe) weinig last van heb.
Hoe ik weet dat het mensen zijn van islamitische afkomst zijn? Ze spreken arabisch en daaruit kan ik opmaken dat ze geen Nederlandse voorouders o.d. hebben. (En nee ik weet dat het niet per definitie dan om moslims draait)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:33

x_Marr schreef:
En @ [naam]: Vertel jij dan maar eerst even waarom zij geen keus hebben? Lachen

Omdat je als Allochtoon nou eenmaal minder kans hebt op een baan. Dat is bewezen. En ja, ik heb ook genoeg gezien en meegemaakt om ook uit eigen ervaring te spreken.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 23:33

orri schreef:
Ja het mag officieel niet maar ze kunnen er niks aan doen Knipoog dat is wat anders Tong uitsteken ik weet dit omdat mijn ex zowel Canadese als Nederlandse nationaliteit heeft. Mijn kinderen zijn Nederlands, maar zijn in Canada ook geaccepteerd als Canadezen. Zo is mijn ex-zwager Canadees, Iers en Nederlands Knipoog omdat hun moeder van oorsprong Iers is en omdat hij dan niet opnieuw zijn rij-examen hoefde af te leggen.

Het mag officieel niet?? Uh als ik een uitreksel haal bij de burgelijke stand staan er gewoon 2 nationaliteiten op.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:34

Heel associaal schimmelig he, Buitenlanders toelaten in ons land, DAT vind ik nou respectloos en dat kan mij erg kwaad maken.

Nee wij zijn maar de gierige asociale nederlanders.

Yeah right, als wij zo gierig waren zaten zij hier nu niet.

Schimmelig

x_Marr schreef:
Wees blij dat ze nu studeert zodat jij als je hoogbejaard bent in een verzorgingstehuis oid. kan als je niet meer voor jezelf wil zorgen, zij is dna namelijk ook iemand die dat betaald.

Ik zit met haar in dat tehuis straks en daar maak ik mij zorgen over Tong uitsteken Vingers aflikken

orri

Dan hebben ze het weer verandert want mijn ex kreeg in 2002 bij het vernieuwen van zijn paspoort dus wel echt gezeur Tong uitsteken ook van de douane omdat hij reist met 2 paspoorten Knipoog

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:35

Anoniem schreef:
x_Marr schreef:
En @ Juul: Vertel jij dan maar eerst even waarom zij geen keus hebben? Lachen

Omdat je als Allochtoon nou eenmaal minder kans hebt op een baan. Dat is bewezen. En ja, ik heb ook genoeg gezien en meegemaakt om ook uit eigen ervaring te spreken.

Ja maar ze kunner er ook genoeg aandoen om meer kans op een baan te maken.
Geen nederlands spreken is iig geen goed idee, criminele dingen ook niet.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 23:36

orri schreef:
Dan hebben ze het weer verandert want mijn ex kreeg in 2002 bij het vernieuwen van zijn paspoort dus wel echt gezeur Tong uitsteken ook van de douane omdat hij reist met 2 paspoorten Knipoog

Nou dat is niet zo hoor. En dat was in 2002 ook niet zo.