Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizzy2 schreef:Biepje schreef:Ik vind dit echt onwaarschijnlijk grof. Zo mensen vernederen, echt, je moest je schamen! En het dan nog op internet durven zetten, die lln moesten ze niet alleen schorsen maar nog een werkstraf aanvragen ook.
Helemaal mee eens.
Ik vind het een walgelijke actie.
Citaat:(Even voor de duidelijkheid: schorsing is NIET een dagje vrij, en schorsing is de een na zwaarste straf die ze bij ons op school geven en komt dus ook zeer zelfden voor)
Leliev schreef:hehehe, geweldig leraartje pesten..
Urielle schreef:Van dit soort topics vraag ik me altijd af waarom ik in vredesnaam voor de klas wil(de). Niet eens zo zeer dat filmpje maar de reacties hier. Waarom de moeite nog doen om zo'n stel gevoelloze, respectloze, egocentrische kinderen iets bij te leren wat ze toch niet willen? Ga maar lekker je hele leven frieten bakken of hamburgers omdraaien bij de MacDonalds als dat is wat je van je leven wilt maken. Echt triest gewoon.
kirri schreef:Leliev schreef:hehehe, geweldig leraartje pesten..
is dat sarcatisch of meen je het?, sorry hoor maar ik zie er de lol niet van in een leraar pestenof een medeleerling etc.
Urielle schreef:Van dit soort topics vraag ik me altijd af waarom ik in vredesnaam voor de klas wil(de). Niet eens zo zeer dat filmpje maar de reacties hier. Waarom de moeite nog doen om zo'n stel gevoelloze, respectloze, egocentrische kinderen iets bij te leren wat ze toch niet willen? Ga maar lekker je hele leven frieten bakken of hamburgers omdraaien bij de MacDonalds als dat is wat je van je leven wilt maken. Echt triest gewoon.
Charlotjuuh schreef:Voor de paar uur dat je op school zit kun je toch even serieus blijven/respect hebben voor andere mensen (je kunt ook lol maken maar dat kan toch ook op een andere manier?)? Hoe zou jij je voelen als je die leerkracht was? En als je daarbij nog eens op internet staat met je naam erbij?
negrita_hvj schreef:want leraren vinden zich altijd de besten
Charlotjuuh schreef:Urielle schreef:Van dit soort topics vraag ik me altijd af waarom ik in vredesnaam voor de klas wil(de). Niet eens zo zeer dat filmpje maar de reacties hier. Waarom de moeite nog doen om zo'n stel gevoelloze, respectloze, egocentrische kinderen iets bij te leren wat ze toch niet willen? Ga maar lekker je hele leven frieten bakken of hamburgers omdraaien bij de MacDonalds als dat is wat je van je leven wilt maken. Echt triest gewoon.
Volledig met je eens
Of het mens nu veel controle heeft over de klas of niet/ kan les geven of niet, het is erg respectloos om zulke dingen te doen...
Ik heb ook zo'n leerkracht, maar uit respect ga ik toch nog luisteren naar haar... M'n ouders betalen er ook wel voor.