Britse (18) ondergaat zesde abortus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Re: Britse (18) ondergaat zesde abortus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:43

draumpje schreef:
mwah lijkt me wel ..maar ja , nadenken is bij een flinke groep jongedames in engeland schijnbaar heel erg moeilijk

*ROFL* ROFL

Blijkbaar wel he Tong uitsteken

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:30

Adil18 schreef:
draumpje schreef:
mmm, tis kiezen betalen voor een abortus, of betalen voor die zes kid die er anders inmiddels zouden zijn geweest en inmiddels in fostercare zouden zitten etc
of 6 keer een doodziek tiener kind omdta ze met een breinaald is gaan ode het zelven

OF je betaald 1 euro en hebt een pakje met 5 condooms Haha!
(tenminste, ga er van uit dat de condooms niet veel duurder zijn in Duitsland dan in Engeland)

OF je gaat aan de pil (een aanrader, veel makkelijker dan abortussen of condooms dunkt me Tong uitsteken )

Vergis je niet in de prijs van condooms in andere landen, hier betaal je 50 cent per condoom als je geluk hebt, meestal meer. en veel jongens laten dat dus aan de meiden over, die vervolgens te verlegen zijn om ze te kopen, daar wel eens aan gedacht?

Overigens zijn de cijfers wat tienerzwangerschappen en abortussen betredft niet zo heel verschillend in andere landen en nadenken is leuk, maar dan moet je wel weten waarover. Met andere woorden, als men niet weet hoe je zwanger wordt, wordt er ook niet gedacht aan hte te voorkomen. Je zult verstelt staan hoe weinig en slecht er wordt voorgelicht in landen waar sex nog zo'n taboe is. Nederland is echt een van de meest vrijgevochten landen wat dat betreft. Tot het smerige aan toe, moet ik zeggen, want geconfronteerd worden met een grietje dat haar vriendje pijpt bij de bushalte tussen de wachtende mensen vind ik persoonlijk gewoon té. Dat is weer het andere uiterste.

Maar nogmaals, het probleem ligt meer bij gebrekkige voorlichting dan wat dan ook.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:36

Hmm, iemand pijpen bij de bushalte heeft voor mijn gevoel niets met vrijgevochtenheid te maken, eerder met een gebrek aan waarden & normen... Clown Maar, ik begrijp je punt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:14

Lusitana schreef:
Adil18 schreef:

OF je betaald 1 euro en hebt een pakje met 5 condooms Haha!
(tenminste, ga er van uit dat de condooms niet veel duurder zijn in Duitsland dan in Engeland)

OF je gaat aan de pil (een aanrader, veel makkelijker dan abortussen of condooms dunkt me Tong uitsteken )

Vergis je niet in de prijs van condooms in andere landen, hier betaal je 50 cent per condoom als je geluk hebt, meestal meer. en veel jongens laten dat dus aan de meiden over, die vervolgens te verlegen zijn om ze te kopen, daar wel eens aan gedacht?

Overigens zijn de cijfers wat tienerzwangerschappen en abortussen betredft niet zo heel verschillend in andere landen en nadenken is leuk, maar dan moet je wel weten waarover. Met andere woorden, als men niet weet hoe je zwanger wordt, wordt er ook niet gedacht aan hte te voorkomen. Je zult verstelt staan hoe weinig en slecht er wordt voorgelicht in landen waar sex nog zo'n taboe is. Nederland is echt een van de meest vrijgevochten landen wat dat betreft. Tot het smerige aan toe, moet ik zeggen, want geconfronteerd worden met een grietje dat haar vriendje pijpt bij de bushalte tussen de wachtende mensen vind ik persoonlijk gewoon té. Dat is weer het andere uiterste.

Maar nogmaals, het probleem ligt meer bij gebrekkige voorlichting dan wat dan ook.

Ik geef je wel gelijk hoor, het komt denk ik meer omdat ik heel makkelijk ben in dat soort dingen dat ik even zo reageerde. Dan sta je er even niet bij stil dat niet iedereen doet of denkt zoals jij....
ogmaals, ik ben me er wel van bewust en sluit me ook echt bij je aan hoor!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:02

Dat is altijd zo, dat men in eerste instantie van eigen situatie uitgaat, voor andere denkwijze heb je wat inlevingsvermogen nodig, daarom zijn discussies nuttig, omdat je dan ziet dat er misschien nog andere manieren zijn om het onderwerp te benaderen.