Veel doping,bloedverwisseling,de koprijder Rasmussen die ineens uit de tour wordt gehaald. Vlak voor de eindzege.
Kan het nog gekker?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tavanta schreef:Lees net op Nieuws.nl
Ff een gedachtenkronkel hoor, maar zou het niet kunnen zijn dat RABO (lees DeRooij) dusdanig onder druk gezet is door de heren Pat McQuaid, en Tour de France-directeur Christian Prudhomme om hem eruit te gooien?
Mogelijk met de dreiging volgend jaar niet te mogen starten..................
roxiie schreef:Ik denk het niet alleen ik weet het wel zeker!
roxiie schreef:pittekop schreef:en om op roxiie terug te komen, voor bepaalde middelen ( zoals voor astma)
moet je aangeven dat je het gebruikt en dan zou het wel mogen,
weet niet precies hoe het zit daarmee.
Jaa, je moet doktersrecept/verklaring o.i.d hebben en dan mag je het gebruiken.
smurffie schreef:wat heeft de rest van de ploeg verkeerd gedaan dan ? of is dit een zeer domme vraag?
smurffie schreef:wat heeft de rest van de ploeg verkeerd gedaan dan ? of is dit een zeer domme vraag?
Tavanta schreef:Ik kijk waarschijnlijk stiekum toch nog omdat ik benieuwd ben wat er nog staat te gebeuren.
Tavanta schreef:Ik kijk waarschijnlijk stiekum toch nog omdat ik benieuwd ben wat er nog staat te gebeuren.
Machie schreef:smurffie schreef:wat heeft de rest van de ploeg verkeerd gedaan dan ? of is dit een zeer domme vraag?
niks, zijn genaait door rasmussen. Maar ik had dan gezegt, bekijk het maar, ik sloof met 2.5 week uit voor niks, nu kap ik er mee!