Aanranding in de Gouden Kooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Re: Aanranding in de Gouden Kooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:46

Tellie schreef:
Alleen het huis toch?

Hahhahaaha! Dus daar heb je eigenlijk nog niets aan. Je kan hem dan verkopen, maar als je van dat geld geen nieuw huis koopt moet je super veel afdragen aan de belasting. En het huis houden lijkt me ook niet echt goedkoop...

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:46

Tellie schreef:
Alleen het huis toch?

Het huis en een prijs die ze met opdrachten hebben gewonnen en de jackpot die iedere dag met 1000,- word verhoogd.

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:47

Ik ben blij dat ik er niet naar kijk die mensen daar zijn gek

eilleen333

Farouche schreef:
Tellie schreef:
Alleen het huis toch?

Het huis en een prijs die ze met opdrachten hebben gewonnen en de jackpot die iedere dag met 1000,- word verhoogd.

Ok... Dat lijtk er al meer op Tong uitsteken . Hoe hoog is die jackpot nu dan?

Mieky

Of Lieke en Huub nou zielig zijn is wat mij betreft een andere discussie. Waar het mij om gaat is dat ik het belachelijk vind dat er een programma op de Nederlandse tv is waarin mensen zo vernederd worden.

Het interesseert me niet wie waarom 'gepest' wordt in het huis, wat mij verbaast is dat zulk gedrag door de programmamakers (en door een groot deel van televisiekijkend Nederland) wordt getolereerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:48

Nee ze is niet zielig, maar het gaat om grenzen trekken, grenzen wat normaal als geaccepteerd sociaal gedrag wordt gezien. Zoiets mag niet als gaaf gezien worden omdat zij nl een trut is of zo.

Het gaat om het fatsoenlijke dat er gewoon niet meer is.

Maar die hele GK is van meet af aan niet fatsoenlijk want de spelregel is hoe pest ik iemand weg en niet dmv opdrachten een spel winnen, dus elkaar beconcurreren op een eerlijke manier.

Dan vond ik dat spel, was dat paradise house?, veel leuker Maakten ze koppels en moesten ze elke keer weer kiezen en tevens spelletjes winnen, was ook intriges, roddel e.d. maar wel eerlijker. Daar werd dergelijk gedrag niet in de hand gewerkt en getolereerd.

Tellie

Iedere dag 1000,- euro verdienen met niets doen. Bloos!
Hoe meer ik er over weet, hoe debieler het word.
Ze kunnen die 1000,- per dag beter aan een goed doel geven. Scheve mond

Farouche

267.000 maar ik weet het niet zeker

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:49

Farouche schreef:

Is het al zo lang bezig? Bloos!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:50

Lieke is zelf ook niet de braafste he!!!!!!!!!!!!!!!!! Vergeet dat niet!!!

Los daarvan vind ik het ronduit ziekelijk wat hier gebeurd, van mij mogen ze het hele programma gewoon afkappen.

nathalie_v

ik hoop dat het bestraft (spelling?) word Duivel de progamma makers en de mensen in het huis !!!!

Cyntje

Ik kan me wel voorstellen dat iedereen je op den duur de strot uit gaat hangen. Ik bedoel als iemand je wat aandoet blijf je daar ook niet meer lief tegen,... tis gewoon een logsich gevolg van menselijk 'gestoord' gedrag Knipoog

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:51

russel schreef:
[....]
Maar die hele GK is van meet af aan niet fatsoenlijk want de spelregel is hoe pest ik iemand weg en niet dmv opdrachten een spel winnen, dus elkaar beconcurreren op een eerlijke manier.

Ja, maar aan het begin waren het ''nette'' mensen, ze hadden een normale tactiek om bijv. zoveel mogelijk vrienden te maken en met de vriendengroep die ene persoon weg te stemmen. Nu gooien ze met kots en allerlei andere ranzige dingen om iemand het leven daarbinnen zuur te maken. Ik vind ook dat Talpa strengere regels moet hebben en dit niet mogen tolererren (hoe schrijf je dat Bloos! )

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:56

Het is moeilijk te zien maar vallen er nou 3 meiden dat ene meisje aan en probeert 1 jongen te helpen die door de andere jongens word tegen gehouden.. Ze zijn echt ziek.. hier staan gewoon celstraffen op is gewoon een groeps aanranding.. en er zijn er maar twee niet strafbaar.. die jongen die probeerde te helpen en het slachtoffer voor de rest doet iedereen net zo hard mee

echt te ziek voor woorden

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:56

Tellie schreef:
Farouche schreef:

Is het al zo lang bezig? Bloos!

Bijna een jaar ofzo, dat je na een jaar dat programma nog niet beu bent als je je dat ELKE dag kijkt....

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:01

heb het nog nooit gezien en ga het nu ook NOOIT kijken wat een onzin

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:01

Ik was het na 1x kijken al beu. Ik voel me gewoon dommer worden hoe langer ik daar naar kijk. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:02

Zo zie je maar hoe netheid bij mensen maar een vernisje is. Het grote geld, dat maakt van mensen beesten. Ze zitten er al te lang met hetzelfde groepje, wat natuurlijk de bedoeling is van JdM. HIj wil nl letterlijk dat de boel zo ontzettend uit de hand gaat lopen. Dat mensen een persiflage van zichzelf maken.

Ik vind het triest dat iemand met veel geld mensen kan manipuleren die niet veel geld hebben en het nooit zullen krijgen zich zo laten gebruiken, want eigenlijk is het een ordinaire manier van hoereren wat hij van ze vraagt. Hij trekt aan het touwtje en het poppetje danst, danst achter het worteltje wat hij voorhoudt.

Goede zaak dat JdM voor de rechter gedaagd wordt en ik denk dat dat zeker gaat gebeuren en ik denk dat als de spelers afgekoeld zijn, tot hun positieven gekomen zijn, zeker ook de 1e spelers dat er flinke schadeclaims komen.

Voer voor advokaten, lijkt me prachtig dit te kunnen doen, een pracht zaak iig voor amerikaanse advokaten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:03

Ze zullen ook wel vanalles getekend hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:06

Ja, maar dat is ook weer onderuit te halen, iets wat je niet kunt voorzien en ze krijgen ook nog heimelijk opdrachten dingen te doen of te zeggen, JdM heeft nl een vinger in de pap hoe het verloopt. Dat is het valselijke ervan. Dat is de manipulatie, doe je het niet, wordt je wel weggestemt, ook in opdracht. Of krijg je de groep tegen je, ook in opdracht.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:10

Jezus dit heb ik gemist..
wat erg !!!

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:12

russel schreef:
Nee ze is niet zielig, maar het gaat om grenzen trekken, grenzen wat normaal als geaccepteerd sociaal gedrag wordt gezien. Zoiets mag niet als gaaf gezien worden omdat zij nl een trut is of zo.
Het gaat om het fatsoenlijke dat er gewoon niet meer is.

Dan vond ik dat spel, was dat paradise house?, veel leuker Maakten ze koppels en moesten ze elke keer weer kiezen en tevens spelletjes winnen, was ook intriges, roddel e.d. maar wel eerlijker. Daar werd dergelijk gedrag niet in de hand gewerkt en getolereerd.

Sla jij even de spijker op de spreekwoordelijke kop!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:17

Sjeee Scheve mond Aso's.. Ik kijk het niet Vork Mag niet van mn ouders, en ik wil het niet eens zien..

Ik heb medelijden met de schoonmaaksters/paardenmeisjes ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:24

Tam_ schreef:
Sjeee Scheve mond Aso's.. Ik kijk het niet Vork Mag niet van mn ouders, en ik wil het niet eens zien..

Ik heb medelijden met de schoonmaaksters/paardenmeisjes ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Met Palma?? Nou ik niet, nog nooit zo een paasei meegemaakt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:29

russel schreef:
Tam_ schreef:

Met Palma?? Nou ik niet, nog nooit zo een paasei meegemaakt.

Mischien dat je beetje op je taalgebruik kun tletten
ahoewel ik het wel met je eens ben Nagelbijten / Gniffelen