Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
topsylover schreef:Ik vind dat ze te ver gaan met al die rookverbiedingen. Je ben vanaf je 16de legaal om te roken, en dan moet je ook kunnen roken waar je wil. (ok in ziekenhuis etc ligt dat anders)
Manderino schreef:Wat een onzin zeg.
En het schoolplein is eigen terrein,dus als school er geen problemen mee heeft.
Kunnen ze net zo goed de magnetron afschaffen .
katiavl schreef:Manderino schreef:Wat een onzin zeg.
Nog maals, ga je ergens in verdiepen voor je begint te roepen, een goed werkende microgolf is onschuldig, het is pas wanneer een microgolf niet goed werkt dat het erge stralen uitzend....
Leren jullie niets op school dat je opzoek werk moet doen, voor dat je begint te roepen
Fake schreef:Bij ons op school hebben ze een speciale rokers-cirkel gemaakt.
Een grote cirkel met aan de zijkanten overal bankjes waar de rokers dan kunnen zitten, zodat de niet-rokers geen last hebben van de rokers.
katiavl schreef:Manderino schreef:Wat een onzin zeg.
Nog maals, ga je ergens in verdiepen voor je begint te roepen, een goed werkende microgolf is onschuldig, het is pas wanneer een microgolf niet goed werkt dat het erge stralen uitzend....
Leren jullie niets op school dat je opzoek werk moet doen, voor dat je begint te roepen
katiavl schreef:Dan vraag ik me af waarom?
Wil je me dat eens onderbouwd uitleggen? Want er moet toch een logische verklaring voor zijn?
Microgolf is belgen woord voor magnetron
Manderino schreef:Ik vind gewoon als je rookt,moet dat ook op het schoolplein kunnen.
En een magnetron is ook kankerverwekkend .
runningkawa schreef:Ik vind het wel een goed iets
Stoerdoenderij en zo beginnen met roken daar is het schoolplein ook zeker een plek van denk ik
snoep op school vind ik overigens ook overbodig.