Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfields schreef:Heeft ze ooit wél gegeten dan?
floorsil schreef:vandaag in de metro ik zou een voorbeeld moeten zijn voor jongeren of zo ietsja lekker doe allemaal haar na dan kan je de gevangenins in :s weet niet waar die opmerking van haar op sloeg :S laat haar maar eens 23 daagjes zitten kan ze een bedenken hoe lux leventje ze heeft
Barmat schreef:Ik zag net een dodgy foto in het duitse dagblad hier... Paris staat te janken en draagt een oranje overalletje... boehoe, ze is zooo zielig..... not
boaz1 schreef:ach t is een doos maar toch is het wel een beetje sneu
hier krijgen we tenminste gewoon een boete
lucienne schreef:@ Russel
Ze zullen daar toch niet achterlijk zijn in Amerika. Ik denk niet dat ze haar tussen de ghetto vrouwen zullen zetten. Ze hebben daar genoeg ervaring met geweld in de gevangenis.
Ook is in Amerika de strafmaat veel hoger dan hier. Dit is van te voren bekend. Elk nadenkend mens daar weet dat er zware straffen worden uitgedeeld. Ze had dus van te voren kunnen weten wat de consequenties zijn. Ze is zelf zo nalatig geweest.
Eigen schuld, dikke bult dus.
Citaat:paar keer gestopt wegens rijden onder invloed en dan roekeloos gedrag. Dat is zowiezo rijbewijs verliezen, en dan gepakt worden voor rijden onder invloed zonder rijbewijs