Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 14:53

Ze gaat naar een inrichting waar ze per dag een uur mag douchen, tv mag kijken, telefoontje plegen en mee mag doen aan activiteiten. Nou sorry hoor, maar daar ga ik niet slechter van eten Vork

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:02

En niet vergeten een boek gaat schrijven en verkopen voor veel geld, mischien krijgt ze een ingeving en geeft ze het aan de zware aardbevingslachtoffers. Dream on... Lachen

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:03

Mindfields schreef:
Heeft ze ooit wél gegeten dan? Vork

PRECIES! Haha..!

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:05

vandaag in de metro ik zou een voorbeeld moeten zijn voor jongeren of zo iets Tong uitsteken ja lekker doe allemaal haar na dan kan je de gevangenins in :s weet niet waar die opmerking van haar op sloeg :S laat haar maar eens 23 daagjes zitten kan ze een bedenken hoe lux leventje ze heeft

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:06

Ja dat van dat dagboek schrijven Scheve mond wie interesseert dat nou Rolleyes

En dan zit ze ook nog niet eens tussen échte criminelen...

Gaaaap ze heeft niks te zeuren. Ze heeft gewoon huisarrest gekregen en mag niet meer drinken Scheve mond

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:07

floorsil schreef:
vandaag in de metro ik zou een voorbeeld moeten zijn voor jongeren of zo iets Tong uitsteken ja lekker doe allemaal haar na dan kan je de gevangenins in :s weet niet waar die opmerking van haar op sloeg :S laat haar maar eens 23 daagjes zitten kan ze een bedenken hoe lux leventje ze heeft

OMG ROFL zij een voorbeeld *kuch kuch*

Vraag me af of ze daar wat leert, want zo erg lijkt het me nou ook weer niet om 23 daagjes in zo'n inrichting te zitten... lekker rustig Vork

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:38

Ik zag net een dodgy foto in het duitse dagblad hier... Paris staat te janken en draagt een oranje overalletje... boehoe, ze is zooo zielig..... not

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:45

Barmat schreef:
Ik zag net een dodgy foto in het duitse dagblad hier... Paris staat te janken en draagt een oranje overalletje... boehoe, ze is zooo zielig..... not

Allemaal reclame, hoe zieliger dat ze nu doet hoe meer mensen der boek gaan kopen, hoe meer geld dat er binnen komt

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:57

ben benieuwd hoe dat overalletje haar staat Haha! Tong uitsteken ben wel benieuwd hoe de rest van de dagen worden volgens mij valt het voor haar vies tegen zou ze nou ook bedenken dat er mensen zijn die nog langer moeten zitten dan haar en nog in slechtere omstandigheden en dat zij het maar lux heeft....

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 09:55

Echt een poephoofd is het Clown bleehh
haha kun je die foto inscannen Barmat *LOL*?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 10:27

Je denkt toch niet dat ik van dát soort dagbladen KOOP he Knipoog

Trouwens, het was een heel vage foto, echt met telelens genomen, heel slechte kwaliteit...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 10:29

Ah oke Haha!.
Nee ik dacht die lag op je deurmat ofzo, dat je het had binnen gekregen *LOL*

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:17

Ach ja, moet je opeens optijd je nest in verplicht, ook wat zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:24

45 dagen voor een verlopen rijbewijs vind ik te zot voor woorden. Moeten ze hier eens gaan doen. Hier in de gevangenis zou voor haar een reallife soap kunnen opleveren, maar mensen kom op in Amerika in de gevagenis zitten is echt geen pretje, daar zijn wij met zijn allen echt te watjes voor hoor. Ik vind haar ook een doos, maar zoals zij zich knijpt ervoor zo zal het voor ons ook zijn.

Daar in Amerika is pas echte armoede en dat is pas echt overleven en dat maakt van mensen roofdieren, een mentaliteit die we hier nog niet kennen. De discriminatie is daar ook stukken erger dan hier en dan zit er daar zo een blank, iel, miljonairsdochtertje, dan kan je je voorstellen dat een zwarte getto vrouw die nog nooit niks kado heeft gekregen en haarzelf en mogelijk kinderen met het stelen van eten moet gaan voorzien, als een heerlijke speelbal voor frustraties ziet.

Ze heeft tal van bedreigingen gekregen van moord tot verkrachting en daar wordt je niet vrolijk van.

Van het rijden met verlopen rijbewijs, kom op zeg, hoevelen hebben er hier met drank op achter het stuur gezeten? Moet je doen in Amerika, mag je roommate worden van Paris.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:27

again het is niet voor verlopen rijbewijs, het is voor rijden onder invloed met geen rijbewijs omdat die al afgenomen was voor rijden onder invloed, en gevaarlijk rijden

En voor de laatste keer het is 23 dagen omdat ze op tijd in de rechtbank was
Laatst bijgewerkt door lesilla op 06-06-07 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:28

ach t is een doos maar toch is het wel een beetje sneu

hier krijgen we tenminste gewoon een boete Lachen

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:35

@ Russel
Ze zullen daar toch niet achterlijk zijn in Amerika. Ik denk niet dat ze haar tussen de ghetto vrouwen zullen zetten. Ze hebben daar genoeg ervaring met geweld in de gevangenis.
Ook is in Amerika de strafmaat veel hoger dan hier. Dit is van te voren bekend. Elk nadenkend mens daar weet dat er zware straffen worden uitgedeeld. Ze had dus van te voren kunnen weten wat de consequenties zijn. Ze is zelf zo nalatig geweest.
Eigen schuld, dikke bult dus.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:38

boaz1 schreef:
ach t is een doos maar toch is het wel een beetje sneu

hier krijgen we tenminste gewoon een boete Lachen

Denk ook gevangenis straf hoor paar keer gestopt wegens rijden onder invloed en dan roekeloos gedrag. Dat is zowiezo rijbewijs verliezen, en dan gepakt worden voor rijden onder invloed zonder rijbewijs

denk niet dat de straf hier zo min voor is hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:45

lucienne schreef:
@ Russel
Ze zullen daar toch niet achterlijk zijn in Amerika. Ik denk niet dat ze haar tussen de ghetto vrouwen zullen zetten. Ze hebben daar genoeg ervaring met geweld in de gevangenis.
Ook is in Amerika de strafmaat veel hoger dan hier. Dit is van te voren bekend. Elk nadenkend mens daar weet dat er zware straffen worden uitgedeeld. Ze had dus van te voren kunnen weten wat de consequenties zijn. Ze is zelf zo nalatig geweest.
Eigen schuld, dikke bult dus.

Gevangenis is gevangenis Lucienne, nu doe je of ze in een speciaal getimmerd roze kamertje komt. Natuurlijk proberen ze haar wat bescherming te geven, maar denk maar niet dat ze een bodygard krijgt naast haar bedje.

Eigen schuld, dikke bult vind ik wel heel cru, dat is dan alles in deze wereld.

Onze beide paspoorten zijn verlopen, kwamen we toevallig achter toen we een pakje op moesten halen en toen zag ik pardoes dat ik nog een paar maanden heb voor mijn rijbewijs. Hoop dat ik dat niet ga vergeten.

Iemand in elkaar rammen tot bloedens toe en in het gevang komen, vind ik eigen schuld dikke bult.

Enne, gettovrouwen? Ga eens kijken wat een tuig er in de gevangenis zit. Overvol met juist gettovrouwen en waarom? Omdat Amerika op alle slakken zout legt en je voor het roken van een weedje al in de gevangenis komt.

Ze zal niet in de zwaarste gevangenis komen, maar daar zit toch wel ander volk dan hier en het leven is wel anders dan hier in de gevangenis. Kijk zou ze hier komen, weet ik zeker dat dat andere koek is.

Die bewakers zijn ook mensen en die zullen ook denken zoals velen hier, maar er zijn maar heel weinig mensen die met macht om kunnen gaan. Van een kleine foltering tot een dodelijke marteling zit een lange weg. Alles wat er tussen in zit, zou ik niet willen meemaken voor een verlopen rijbewijs.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:47

russel nogmaals het is ingetrokken niet verlopen.........

Dat verlopen rijbewijs was een paar maanden geleden in wenen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:49

Waarom was het ingetrokken?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:50

Citaat:
paar keer gestopt wegens rijden onder invloed en dan roekeloos gedrag. Dat is zowiezo rijbewijs verliezen, en dan gepakt worden voor rijden onder invloed zonder rijbewijs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:52

Oke, dat is zeker heel erg stom.

Maar dan nog blijf ik bij mijn ideeen dat het totaal andere koek is om in Amerika in de bak te zitten dan hier. Ik zou ook in mijn broek schijten als ik hier de bak in zou moeten, maar in Amerika, moet er niet aan denken.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:52

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:54

russel daar heb je gelijk in, hier zou ik het niet zo erg vinden maar in amerika met al die bendes. Denk wel dat het beste is dat ze naar die speciale gevangenis gaat hoor, ze is niet echt populair