Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charos schreef:Mijn zoontje blijft ook NOOIT alleen in de auto, moet er niet aandenken dat de auto gestolen word en mijn kind zit er nog in, ook met warmte of weet ik het wat.
Lame schreef:Slimmerik.. ik ben het niet met je eens dat er zich situaties voor kunnen doen waarbij je je kind alleen achter laat.. Dat gebeurt mij echt niet.. Ik denk in eerste instantie bij alles eerst aan mijn kind..
Ik ben het wel eens met degene die dat zei over een beetje vreemde toestand met straffen.. Het is idd een beetje krom ja..
IlsjePilsje schreef:Ik vind het vreemd en er blijft maar in mijn hoofd rondspoken: Hoelang heeft dat kindje in de auto gezeten? Hoe is het kindje overleden? En dan eigenlijk nog een vraag: leefde het kindje nog wel toen ze daar parkeerde? Met andere woorden misschien is er thuis wel iets gebeurd waardoor het kindje overleed en heeft zij het zo willen doen lijken dat ze het vergeten was (met name omdat het verhaal in belgie in het nieuws was)
Je hoort ook zoveel verhalen van vrouwen met PD en die weten van "gekkigheid" ook niet wat ze doen.....