Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphnezz schreef:Als ze hem in elkaar hebben geslagen omdat hij homo is... hoe wisten ze dan dat hij homo was? Ik denk dat deze homo hen heeft benaderd in het park om vieze dingen te gaan doen en dat de marokanen dat nogal vernederend vonden.... niet dat dat het goed maakt....
Yentl_ schreef:geef mij maar 1000 homo's dan 10 marokanen!
Yentl_ schreef:Daphnezz schreef:Als ze hem in elkaar hebben geslagen omdat hij homo is... hoe wisten ze dan dat hij homo was? Ik denk dat deze homo hen heeft benaderd in het park om vieze dingen te gaan doen en dat de marokanen dat nogal vernederend vonden.... niet dat dat het goed maakt....
hier is nou absoluut helemaal niks van waar
gister was de vriend van Alexander op televisie en heeft uitgelegt dat Alexander langs het park is gelopen en niet door het park (waar dus die marokanen stonden). alsof homo's altijd gelijk vieze dingen willen gaan doen als hij een groepje jongens ziet staan
tantjeuh schreef:Yentl_ schreef:
hier is nou absoluut helemaal niks van waar
gister was de vriend van Alexander op televisie en heeft uitgelegt dat Alexander langs het park is gelopen en niet door het park (waar dus die marokanen stonden). alsof homo's altijd gelijk vieze dingen willen gaan doen als hij een groepje jongens ziet staan
Alsof Marokkanen altijd gelijk iemand in elkaar willen slaan omdat hij homo is.. Als er over de homo beweringen gedaan worden die "eventueel niet kloppen en niet in het artikel staan" is het meteen niet waar. Als over Marokkanen beweringen gedaan worden die "eventueel niet kloppen en niet in het artikel staan" schreeuwt iedereen meteen moord en brand, en volgt iedereen de bekrompen gedachte.
Komaaaaaaaaan zeg
Liezel1 schreef:Wat een stijl zeg! dat homo's niet zijn geaccepteerd in hun cultuur is hún probleem!
Laat ze dan lekker tussn hun berggeiten gaan bivakkeren in the middle of nowhere in hun eigen gehucht!!
Daphnezz schreef:Als ze hem in elkaar hebben geslagen omdat hij homo is... hoe wisten ze dan dat hij homo was? Ik denk dat deze homo hen heeft benaderd in het park om vieze dingen te gaan doen en dat de marokanen dat nogal vernederend vonden.... niet dat dat het goed maakt....
Liezel1 schreef:Laat ze dan lekker tussn hun berggeiten gaan bivakkeren in the middle of nowhere in hun eigen gehucht!!
Riswa schreef:Mijn enige commentaar is.. Gaat weer lekker met die marokkanen..
VivaLasDivas schreef:Gewoon enkeltje marokko geven..Dat moeten ze hier met een heel aantal van die stink buitenlanders doen, die zich niet kunnen gedragen en alleen in hun arabische taaltje praten bah bah stink volk
Riswa schreef:Opsluiten dus... (en zo had ik ook gereageerd als het nederlanders waren geweest die die hadden gedaan.) Christenen zijn toch ook tegen homo's die zullen dit nooit doen!
Noppes schreef:Niet discriminerend bedoelt, maar niet-nederlanders die zulk gedrag vertonen moeten gewoon naar hun eigen land terug gestuurd worden.
Wat een ontzettend zielig gedrag, bah.
Liezel1 schreef:arrhggg, hier kan ik me zo pissig over maken he!!!
en dan zeggen andere mensen dat ik rascistisch over kan komen.. het zal mij een zorg zijn!!
Ik had ze er hoogstpersoonlijk achteraan gesodemieterd!!
Wat een stijl zeg! dat homo's niet zijn geaccepteerd in hun cultuur is hún probleem!
Laat ze dan lekker tussn hun berggeiten gaan bivakkeren in the middle of nowhere in hun eigen gehucht!!
grrrrr.... stel je eens voor hoe het gegaan was als nederlanders dit bij een marokkaan hadden gedaan! Dan waren ze er niet levend vanaf gekomen!
Deborahh schreef:Riswa schreef:Ja inderdaad wie discrimineerd wie nou eigenlijk...
jaa idd
ik vind dit niet kunnen en het word steeds erger!
Whiz schreef:Wat dat betreft zijn sommige hier dus geen haar beter dan deze marokkaanse jongens!