Marokkanen gooien homo in het water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphna

Re: Marokkanen gooien homo in het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:16

Als ze hem in elkaar hebben geslagen omdat hij homo is... hoe wisten ze dan dat hij homo was? Ik denk dat deze homo hen heeft benaderd in het park om vieze dingen te gaan doen en dat de marokanen dat nogal vernederend vonden.... niet dat dat het goed maakt....

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:18

Daphnezz schreef:
Als ze hem in elkaar hebben geslagen omdat hij homo is... hoe wisten ze dan dat hij homo was? Ik denk dat deze homo hen heeft benaderd in het park om vieze dingen te gaan doen en dat de marokanen dat nogal vernederend vonden.... niet dat dat het goed maakt....

hier is nou absoluut helemaal niks van waar
gister was de vriend van Alexander op televisie en heeft uitgelegt dat Alexander langs het park is gelopen en niet door het park (waar dus die marokanen stonden). alsof homo's altijd gelijk vieze dingen willen gaan doen als hij een groepje jongens ziet staan

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:22

geef mij maar 1000 homo's dan 10 marokanen!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:23

Yentl_ schreef:
geef mij maar 1000 homo's dan 10 marokanen!

Bloos stiekem wel he?

Verschrikkelijk is dit Je bent écht wel ziek in je hoofd wil je zoiets doen!! Ga dan lekker naar je éigen land.. tss Boos!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:25

Yentl_ schreef:
Daphnezz schreef:

gister was de vriend van Alexander op televisie en heeft uitgelegt dat Alexander langs het park is gelopen en niet door het park (waar dus die marokanen stonden). alsof homo's altijd gelijk vieze dingen willen gaan doen als hij een groepje jongens ziet staan

Alsof Marokkanen altijd gelijk iemand in elkaar willen slaan omdat hij homo is. Gaaaap. Als er over de homo beweringen gedaan worden die "eventueel niet kloppen en niet in het artikel staan" is het meteen niet waar. Als over Marokkanen beweringen gedaan worden die "eventueel niet kloppen en niet in het artikel staan" schreeuwt iedereen meteen moord en brand, en volgt iedereen de bekrompen gedachte.

Komaaaaaaaaan zeg

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:26

tantjeuh schreef:
Yentl_ schreef:

Alsof Marokkanen altijd gelijk iemand in elkaar willen slaan omdat hij homo is. Gaaaap. Als er over de homo beweringen gedaan worden die "eventueel niet kloppen en niet in het artikel staan" is het meteen niet waar. Als over Marokkanen beweringen gedaan worden die "eventueel niet kloppen en niet in het artikel staan" schreeuwt iedereen meteen moord en brand, en volgt iedereen de bekrompen gedachte.

Komaaaaaaaaan zeg

heb ik iets over Marokanen gezegd?
ik heb nou nog nooit gehoord dat een homo zulke rare dingen flikt, het zijn bijna altijd buitenlanders. Sorry hoor, maar ik kan dat gewoon niet goed praten.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:28

Liezel1 schreef:
Wat een stijl zeg! dat homo's niet zijn geaccepteerd in hun cultuur is hún probleem!
Laat ze dan lekker tussn hun berggeiten gaan bivakkeren in the middle of nowhere in hun eigen gehucht!!

ROFL
Enkeltje Marokko maar dacht ik zo!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:36

idd, je kan niet ontkennen dat in dit geval marokanen waren....
dus tja....zinnen als enkleltje marokko raar ?
nope, dacht het niet

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:37

uuhm.. volgens mij waren het wel Marokanen hoor Knipoog dat staat overal!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:41

dat zeg ik ook Knipoog
lees het net verkeerd Tong uitsteken

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:42

Ow, wacht even Knipoog
sorry, mijn fout!

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:11

Daphnezz schreef:

wat fijn toch dat jij geen vooroordelen over marokkanen hebt
wat jammer dat je ze wel over homoseksueelen hebt

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:42

daar sla je de spijker op zijn kop alex66!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:47

Discriminatie betekent onderscheid maken

Racisme betekent dat bepaalde (groepen) mensen als minderwaardig gezien of behandeld worden op basis van hun huidskleur, afkomst of culturele achtergrond.

Liezel1 schreef:
Laat ze dan lekker tussn hun berggeiten gaan bivakkeren in the middle of nowhere in hun eigen gehucht!!

Riswa schreef:
Mijn enige commentaar is.. Gaat weer lekker met die marokkanen..

VivaLasDivas schreef:
Gewoon enkeltje marokko geven..Dat moeten ze hier met een heel aantal van die stink buitenlanders doen, die zich niet kunnen gedragen en alleen in hun arabische taaltje praten bah bah stink volk

Bovenstaande quotes vallen wat mij betreft onder die beschrijving.

Wat dat betreft zijn sommige hier dus geen haar beter dan deze marokkaanse jongens!

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:49

arme man, ik heb niet snel iets tegen buitelanders maar als ze niet normaal doen, zit je bij mij ook verkeerd..
en 9 van de 10 keer zijn homo's de leukste mensen die ik ken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:50

Dat gaat weer lekker met die marokkanen vindt ik niks verkeerds aan.
Is gewoon een feit gezien dit nieuws bericht. En gezien hoe vaak ze negatief in het nieuws komen.
En het lijkt me dat marokkanen die zich wel gedragen hier ook niet blij mee zijn.
Door zulke domme acties worden hun ook aan gekeken.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:52

Niet discriminerend bedoelt, maar niet-nederlanders die zulk gedrag vertonen moeten gewoon naar hun eigen land terug gestuurd worden.
Wat een ontzettend zielig gedrag, bah.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:58

Riswa schreef:
Opsluiten dus... (en zo had ik ook gereageerd als het nederlanders waren geweest die die hadden gedaan.) Christenen zijn toch ook tegen homo's die zullen dit nooit doen!

Eh ik ben christen, maar niet tegen homo's hoor! Clown . Maargoed, wat een verschrikkelijk iets om te
doen, ik vraag me dan echt af hoe je zo'n diepgewortelde haat tegen iemand kan hebben? Maar inderdaad, deze figuren mogen ze van mij ook een enkeltje Marokko geven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:57

Noppes schreef:
Niet discriminerend bedoelt, maar niet-nederlanders die zulk gedrag vertonen moeten gewoon naar hun eigen land terug gestuurd worden.
Wat een ontzettend zielig gedrag, bah.

jep, ze krijgen hier een nieuwe kans en als ze die verpesten...Tja sorry, maar dan mogen ze die van mij in hun eigen land gaan verpesten. Scheve mond alz wij dit daar zouden doen denk k dat we op vlucht mogen slaan. Dus waarom permiteren zij het zich hier wel?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:13

bah verschrikkelijk zoiets..........

je hoort wel veel nare dingen over marokkanen in het nieuws............dat hoor je over bv chinezen nooit.......het valt ergens wel op dus.

maar wat of wie zoiets ook doet,flink straffen met die handel,dat ze het nooit meer doen

ik vind de opmerking van Daphnezz net zo belachelijk overigens.........dat is zeker geen discriminatie,dat homo's altijd vieze dingen willen doen?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:18

Liezel1 schreef:
arrhggg, hier kan ik me zo pissig over maken he!!!
en dan zeggen andere mensen dat ik rascistisch over kan komen.. het zal mij een zorg zijn!!
Ik had ze er hoogstpersoonlijk achteraan gesodemieterd!!

Wat een stijl zeg! dat homo's niet zijn geaccepteerd in hun cultuur is hún probleem!

grrrrr.... stel je eens voor hoe het gegaan was als nederlanders dit bij een marokkaan hadden gedaan! Dan waren ze er niet levend vanaf gekomen!

volledig mee eens,
en laten ze mij nu nog maar eens een waarschuwing geven voor racisme,
het is weer 'toeval' dat het die weer zijn he ??
ze moeten zich aanpassen aan ons land, aan onze cultuur,
dus ook aan die arme man !!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:23

ik snap niet dat mensen zo'n haat hebben tegen homo's
ze zijn toch niet anders
ze hebben alleen een andere seksuele voorkeur dan de meeste mensen
who cares?!

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:26

Deborahh schreef:
Riswa schreef:
Ja inderdaad wie discrimineerd wie nou eigenlijk...

jaa idd
ik vind dit niet kunnen en het word steeds erger!

Dit is dus helemaal waar !
Als je nog maar het woord bruine zegt ben je al een rascist maar wat zeggen ZIJ allemaal over ons ?
Dat klopt ook niet helemaal he
Triest zo een actie heel treist .
En die arme man , hopelijk komt het goed met hem!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:33

Whiz schreef:
Wat dat betreft zijn sommige hier dus geen haar beter dan deze marokkaanse jongens!

Ik ben nooit veroordelend geweest over Marokkanen, maar het lukt me gewoon niet meer

Ik heb met ze (Marokkaanse jongens die ervaren werden als lastig en crimineel) gepraat over hun kijk op de wereld, op Nederland, op vrouwen, maar ik kan ze niet begrijpen.

Ik ben een paar keer naar Marokko geweest, heb bij ze in huis gezeten, maaaarrrr dat waren Arabieren (in casablanca) en die begrijpen de berbers (die hier wonen) ook niet.

Ik heb veel te maken gehad met verschillende culturen; waarom heb ik dan geen last van de Indiërs of Chinezen die hier wonen en werken? Waarom laten zij andersdenkenden (meestal) wel in hun waarde ?
Waarom zijn Marokkanen elke keer weer zo negatief in het nieuws? Waarom bedreigen zij onze joden en homo's in Amsterdam? Waarom vernielen zij onze oorlogskransen? Waarom zitten er zoveel Marokkanen in gevangenissen?

Mijn vader heeft in de jaren '80 verschillensen mensen met Indiase en Pakistaanse nationaliteit geholpen aan een verblijfsvergunning hier in Nederland.
De meeste van hen zijn nog steeds probleemloos werkzaam (dus niet crimineel ofzo) of hebben een (al dan niet) succesvol restaurant of eigen zaak geopend.
De Marokkaanse jongens die ik van vroeger ken zijn inmiddels 25+ en vele van hen zitten nog regelmatig vast, hebben een uitkering en dealen drugs, hangen nog steeds rond, hoppen van rotbaantje naar rotbaantje en een enkeling heeft zich helemaal losgemaakt van de jeugdvriendjes en heeft een normaal leven, getrouwd, leuk werk etc.

Mijn beste vriend is trouwens homo, en die moet niks weten van de zogenaamde 'relnichten' maar toch ervaart hij Marokkanen als bedreigender (zeker in een groep) dan een groep homo's.
Hoewel hij dus '1 van hun' is, wil dat nog niet zeggen dat hij 'vieze dingen' wil doen met alles wat maar man is, ook ervaart hij het rondhangen in een homobar niet altijd als prettig.
Hij wil gewoon leven, samenleven met iemand en werken en gelukkig zijn. Ik vind het echt té erg dat mensen zoals deze groep Marokkanen dit dúrven aanvallen en gewone jongens zoals hij nieteens meer door de stad kunnen lopen of in een wijk kunnen wonen.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:38

Daphnezz schreef:

Nogal flauw dat je dat zo zegt.
Waarom zou dat nou weer zo zijn? Ik hoor vaker verhalen over inelkaar geslagen homo's, ook door autochtonen. Ik vind het verschrikkelijk, mensen moeten echt leren normaal te doen.
Laat mensen toch lekker zichzelf zijn. Dat verdient alleen maar respect.