Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_ schreef:Waar lees jij dat ze bij het raam getreiterd heeft? Die is bij het buiten verbljf niet.
tja aap z'n aandacht trekken, dingetjes gooien (denk niet aan bakstenen, gewoon kleine steentjes of andere dingetjes, haaard praten rchting aap, aap wordt geïrriteerd en zij gaat lekker door
suus_ schreef:Schreeuwen kun je het niet noemen
En nee ik verzin niets ter plekke. Wat voor jou misschien onduidelijk is iets dat ik al zo vaak hier in het topic heb gezegd.
Ze is toen hij bezig was met 'ontsnappen' naar de hal gegaan, want ze vond het wat eng worden. Hij stond tot met zijn knieën in het water
Begrijp je het nou of moet ik het nog vaker herhalen. Ze gooide dingetjes, misschien voor haar spelenderwijs misschien voor hem niet, of misschien voor haar ook niet
Die beelden wil ik weleens zien
suus_ schreef:Waar lees jij dat ze bij het raam getreiterd heeft? Die is bij het buiten verbljf niet.
tja aap z'n aandacht trekken, dingetjes gooien (denk niet aan bakstenen, gewoon kleine steentjes of andere dingetjes, haaard praten rchting aap, aap wordt geïrriteerd en zij gaat lekker door
ThePast03 schreef:Maar ik kan dit in geen een ander oog getuigenverslag terugvinden. Best vreemd dat alleen jouw oma dit opgemerkt heeft.
suus_ schreef:[*olduser*] je hebt ze zelf niet eens in levende lijve gezien. Wat kun jij hier nou over zeggen!
Je ziet wat beelden op het internet, hoor geluiden maar hebt haar nog nooit bij die aap gezien, je gelooft meteen in de media die precies het tegenovergestelde als mij zeggen
ThePast03 schreef:Wie zegt dat ik wat geloof? Ik trek gewoon niet van die harde conclusies zoals: "eigen schuld dikke bult", dat is wat anders.
suus_ schreef:Daar gaan we weer met m'n eigen schuld
"Hechten aan de waarden van" zegt voor mij genoeg
Chiqa schreef:Het is nét wat je zelf wilt zien.
slimmerik schreef:Nou dat die Gorilla los is gekomen is wel waar. En dát had dus (buiten een aardbeving om....alhoewel dan ook niet) nóóit mogen gebeuren.
Al wordt ie door héél Rotterdam getreiterd.
slimmerik schreef:Ook wordt door oppasser duidelijk vertelt dat Bokito érg op mensen was gericht. Dat kwam omdat ie met de fles was groot gebracht. De vrouw stond vaak in het binnenverblijf met haar hand tegen het glas te wrijven wordt door man verteld. Bokito wreef dan aan de andere kant op dezelfde manier terug. Lijkt niet op treiteren toch?