Arm Meisje !.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eva2

Re: Arm Meisje !.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:20

Walgelijk!~!!!!!!
En nog walgelijker dat iedereen er blijkbaar op internet naar kan gaan zitten kijken!!!!!!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:23

Dit is echt gewoon bizar niet normaal Boos!

In en in triest zijn die mensen en idd gewoon zo blijven filmen allemaal volwassen mensen tegen 1 zo n meisje nou echt geen woorden voor !

Het ergste vind ik nog dat er nog gewoon 1 man het rokje terug legt over haar heen Boos! omdat ze dat niet mogen zien ofzo??

Tja waar gaat de wereld heen heh lang leven het geloof !

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:25

corine1981 schreef:
Gerner schreef:

Die zijn hier ook hoor, en dan gewoon de normale nederlanders bedoel ik.

Noem mij eens een geval van STENIGING door normale nederlanders.

Tuurlijk heb je hier ook aso's, gekken en mafkezen, nog steeds geen goede woorden gevonden Haha! Lips are sealed

Mjah De laatste doodstraf hier was in 1952 en de laatste veroordeling van doodstraf was in 1989. Dus we hebben onze handje ook niet geheel onbevlekt aan de doodstraf!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:28

eva2 schreef:
Walgelijk!~!!!!!!
En nog walgelijker dat iedereen er blijkbaar op internet naar kan gaan zitten kijken!!!!!!!

Wat moet je dan voor alle erge dingen die in de wereld gebeuren je ogen dicht gaan zitten houden.... dan wens ik jou veel succes want dan hoef jij bijna nergens meer naar te kijken Bloos

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:32

Misselijk Dat dit gebeurd op deze wereld. Natuurlijk zijn er veel meer verschrikkelijke dingen aan de gang, maar dit soort berichten maken mij toch altijd weer even duidelijk dat sommigen gewoon geschift zijn.

Gerner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:59

corine1981 schreef:
Noem mij eens een geval van STENIGING door normale nederlanders.

Tuurlijk heb je hier ook aso's, gekken en mafkezen, nog steeds geen goede woorden gevonden Haha! Lips are sealed

Er gebeurt hier in Nederland erg veel in het geniep. Steniging op lange termijn zeg maar.
Wat bedoel je eigenlijk met het einde van je laatste zin?
Blijkbaar snap je mijn intentie niet. Geeft niet hoor, iedereen is anders, zo ook die door jouw benoemde "debiele barbaren" daarginds.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:33

Gerner schreef:
Triest,
Dat in deze landen de cultuur nog zo barbaars is. Er valt nog veel werk te verrichten om een vredelievende wereld te creeren. Naar mijn idee heeft dit niets met godsdienst te maken, maar puur met normen, waarden, en gedrag, wat al eeuwen gehandhaafd wordt. Volgens mij staat het niet in de Koran dat dit toegestaan is. Zo staat er ook niet in de bijbel dat je je vrouw mag mishandelen en je kinderen mag misbruiken. Ook dit gebeurt in Nederland stiekem erg veel.
Het is daar de cultuur, ik vind het afschuwelijk, maar we hebben er niets aan om dit te veroordelen. In Afrika gebeuren weer andere afschuwelijke dingen, zo ook in Nederland.
Het heeft naar mijn idee echt te maken wat je geleerd is, wat is nog wel normaal en wat niet meer. In Amerika worden dagelijks mensen vermoord en verkracht om niets, en als daar een hond geslagen wordt, kom je bijna in de gevangenis.
Ik weet het niet goed te verwoorden, maar naar mijn idee, heeft het absoluut niets met godsdienst te maken. Ik vind het afschuwelijk dat dit nog steeds gebeurt, en kan alleen maar licht sturen naar heel de wereld en hopen dat er ooit een verandering zal komen. Hier is de wereld niet voor gemaakt.

Nee... echt te erg dit... gewoon geen woorden voor dat dit nog in de wereld kan gebeuren... Voor mij verwoord Gerner beetje wat ik er van denk.. iedereen mag van mij zijn geloof hebben, maar dit... gaat echt te ver! Arme meid! Verdrietig

Topoverkonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:36

Whiz schreef:
Mjah De laatste doodstraf hier was in 1952 en de laatste veroordeling van doodstraf was in 1989. Dus we hebben onze handje ook niet geheel onbevlekt aan de doodstraf!
Ik hoop dat de manier waarop ietsje anders was en ik vraag me ook af of er minderjarigen tussen zaten. De reden waarom ze de doodstraf kregen zal misschien ook wel niet dezelfde zijn.

Maar alle doodstraffen zijn moorden. De ene wordt wel duidelijk op een meer gruwelijke manier uitgevoerd.

Ik kan me niet beginnen inbeelden wat dat meisje gevoeld heeft. (durfde het filmje niet bekijken, zo iets hoef ik niet te zien)

Maar om te zeggen dat die mensen achterlijk zijn? Of dat hun geloof achterlijk is? Die mensen zijn zo opgevoed. Wij worden geleerd om zelf na te denken, kritisch te zijn. Daar wordt men geleerd de tradities (niet helemaal hetzelfde als geloof) te volgen. Katholieken hebben ook gruwelijke dingen gedaan. (nog tot 1944 en dan bedoel ik niet alleen Duitsland).
Er is protest ontstaan van uit die streek daar, van mensen met hetzelfde geloof. Dat juich ik toe, zo kan er iets veranderen. (broodnodige verandering)

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 14:27

Topoverkonte schreef:
Whiz schreef:
Ik hoop dat de manier waarop ietsje anders was en ik vraag me ook af of er minderjarigen tussen zaten. De reden waarom ze de doodstraf kregen zal misschien ook wel niet dezelfde zijn.

De doodstraf die uitgevoerd was in 1952 betrof twee SSers een duitser en een nederlander, en deze werden geexecuteerd door een vuurpeleton.
Die hadden ze van mij part op deze manier (stenigen) wel uit mogen uitvoeren.

Maar wat ontzettend bruut en walgelijk dit, dat arme arme kind, en dan dat ziekelijke volk gewoonweg staan filmen met al die mobieltjes, daarom heb ik een aversie jegens elk geloof, behalve het Boeddhisme.
Het vermijden van al het foute gedrag,
Het ondernemen van het goede,
En het ontwikkelen van je eigen geest, dit is de leer van de Boeddha's.
Deze non-theïstische religie stelt het bestaan van een god of goden niet centraal in de religieuze beleving, en al die andere debielen handelen uit naam van God,Allah blablabla.

Gerner

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:18

In het Boeddhisme veroordeel en oordeel je niet.

Je schrijft; Het vermijden van al het foute gedrag,
Het ondernemen van het goede,

Prachtig voornemen! Kan je nu mee beginnen als je wilt.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 07:29

Dat het niets met geloof te maekn heeft is in mijn ogen onzin, dan had papalief ook niet zijn dochter op hoeven graven om aan het hele dorp haar maagdenvlies te tonen toch?!?

walgelijk dit

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:37

veerledec schreef:
nightlover schreef:
Mijn mening : Dat het meisje sex heeft gehad is een schande ,

Pardon? Dat meen je toch niet he?

Volgens mij bedoelt ze te zeggen dat andere het een schande vinden dat ze sex heeft gehad met een islamitische jongen?

Vind het echt gemeen dat ze op zo'n wijze overleden is.
Dat geloof word af en toe echt té serieus genomen.
Je hebt er eigenlijk altijd alleen maar gezeik mee.

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:46

een woord: afschuwelijk.
Boos! Boos! Boos!