Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Gerner schreef:
Die zijn hier ook hoor, en dan gewoon de normale nederlanders bedoel ik.
Noem mij eens een geval van STENIGING door normale nederlanders.
Tuurlijk heb je hier ook aso's, gekken en mafkezen, nog steeds geen goede woorden gevonden![]()
eva2 schreef:Walgelijk!~!!!!!!
En nog walgelijker dat iedereen er blijkbaar op internet naar kan gaan zitten kijken!!!!!!!
corine1981 schreef:Noem mij eens een geval van STENIGING door normale nederlanders.
Tuurlijk heb je hier ook aso's, gekken en mafkezen, nog steeds geen goede woorden gevonden![]()
Gerner schreef:Triest,
Dat in deze landen de cultuur nog zo barbaars is. Er valt nog veel werk te verrichten om een vredelievende wereld te creeren. Naar mijn idee heeft dit niets met godsdienst te maken, maar puur met normen, waarden, en gedrag, wat al eeuwen gehandhaafd wordt. Volgens mij staat het niet in de Koran dat dit toegestaan is. Zo staat er ook niet in de bijbel dat je je vrouw mag mishandelen en je kinderen mag misbruiken. Ook dit gebeurt in Nederland stiekem erg veel.
Het is daar de cultuur, ik vind het afschuwelijk, maar we hebben er niets aan om dit te veroordelen. In Afrika gebeuren weer andere afschuwelijke dingen, zo ook in Nederland.
Het heeft naar mijn idee echt te maken wat je geleerd is, wat is nog wel normaal en wat niet meer. In Amerika worden dagelijks mensen vermoord en verkracht om niets, en als daar een hond geslagen wordt, kom je bijna in de gevangenis.
Ik weet het niet goed te verwoorden, maar naar mijn idee, heeft het absoluut niets met godsdienst te maken. Ik vind het afschuwelijk dat dit nog steeds gebeurt, en kan alleen maar licht sturen naar heel de wereld en hopen dat er ooit een verandering zal komen. Hier is de wereld niet voor gemaakt.
Whiz schreef:Ik hoop dat de manier waarop ietsje anders was en ik vraag me ook af of er minderjarigen tussen zaten. De reden waarom ze de doodstraf kregen zal misschien ook wel niet dezelfde zijn.Mjah De laatste doodstraf hier was in 1952 en de laatste veroordeling van doodstraf was in 1989. Dus we hebben onze handje ook niet geheel onbevlekt aan de doodstraf!
Topoverkonte schreef:Whiz schreef:Ik hoop dat de manier waarop ietsje anders was en ik vraag me ook af of er minderjarigen tussen zaten. De reden waarom ze de doodstraf kregen zal misschien ook wel niet dezelfde zijn.Mjah De laatste doodstraf hier was in 1952 en de laatste veroordeling van doodstraf was in 1989. Dus we hebben onze handje ook niet geheel onbevlekt aan de doodstraf!
veerledec schreef:nightlover schreef:Mijn mening : Dat het meisje sex heeft gehad is een schande ,
Pardon? Dat meen je toch niet he?