Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yentl_ schreef:ik ga echt gewoon volledig mee met ma_rie_tje!
Dancie schreef:als het waarde voor deze mensen heeft gaan ze naar hun eige land toch. De hoofddoekjes horen niet in nederland klaar.
Yentl_ schreef:ik ga echt gewoon volledig mee met ma_rie_tje!
fixture schreef:Dancie schreef:als het waarde voor deze mensen heeft gaan ze naar hun eige land toch. De hoofddoekjes horen niet in nederland klaar.
en als ze niet uit vrije wil zijn gekomen dan?
en sowieso, wat zou jijer van vinden als je bv. ineenss geen rood meer mocht dragen in een andere land omdat de kleur rood daar niet hoorde
Yentl_ schreef:ja, dat klopt
sorry hoor, maar is jouw het sarcasme in mijn vorige post niet opgevallen?
Vvincent schreef:Ho ma_rie_tje ik ben het met je eens hoor als je zegt dat als de school die regels gesteld heeft je je daar ook aan moet houden als je voor de school kiest..Dat is eigen keuze. Denk alleen wel dat zo'n school een school is puur voor christelijken..in tegenstelling tot de mijne die open is maar wel christelijke invloeden kent..
Dancie schreef:dat heel de hoofddoek niet bij het christelijke hoort of welk ander geloof dan ook in nederland.
in rotterdam wordt zelfs een moskee gemaakt en dan noem je yentl DWAASsorry maar dit is geen Mocro of nigger land
ik draag geen rood dus dat zou ik fijn vinden
Vvincent schreef:Dancie schreef:dat heel de hoofddoek niet bij het christelijke hoort of welk ander geloof dan ook in nederland.
in rotterdam wordt zelfs een moskee gemaakt en dan noem je yentl DWAASsorry maar dit is geen Mocro of nigger land
ik draag geen rood dus dat zou ik fijn vinden
Een nigger land? Het zijn mensen met een instelling als de jouwe die het toch nooit gaan begrijpen. Zonder niggers en mocro's had Nederland totaal NIKS voorgesteld..Raar he, dat ze een moskee bouwen? Zelfs in Turkije zijn er kerken hoor..Mensen hier trekken hele verkeerde verbanden, een moslim is niet een Marokkaan die zich misdraagt en de Islam is niet iets vuils ofzo (ga hem anders maar eens lezen voordat je oordeelt). Dus houd op met generaliseren. Negers zijn weer iets heel anders en waarom jij die er hier bijhaalt is me niet helemaal duidelijk..leuk he, zomaar wat schreeuwen over buitenlanders dit en dat?
Vvincent schreef:Eerwraak werd vroeger net zo goed door christenen uitgevoerd hoor..die hebben ook hele volkeren omgelegd. Het staat echt niet letterlijk in de bijbel geloof me, maar er zijn altijd idioten die lezen wat ze willen lezen..kijk maar naar die zelfmoord terroristen. Die geloven heilig dat als zij zichzelf opblazen en 'een paar ongelovige' hierin meenemen ze in de hemel komen terwijl dit nergens letterlijk in de Koran staat..