Whiz schreef:[Kijk met dit soort onzin berichten daar kan niemand wat mee. Omdat jij dat zo ervaart of zo voelt kun je niet zeggen dat iedereen zo is. Alleen maar omdat jij die mensen met die ogen bekijkt. Je kunt niet zeggen.. omdat ik dat zie dan is dat zo. Nee soms is je eigen visie betroebeld over vervuild met negatieve gedachten tegenover een bepaald onderwerp, mens, of ras. Kom dan met feiten en lees je er op in... Maar kom niet met... ''Ze doen vaak dingen die niet mogen''.. ''En ze voelen zich beter''.....
Als dit voor jouw onzin is, moet je mijn bericht even goed terug lezen. Dan merk je dat ik zowel blanken als kleurlingen ga aanspreken.
Sla even een krant open en tel het aantal berichten over criminaliteit door kleurlingen eens, dan zie je dat de bewijzen zwart op wit zijn. Is het dan nog steeds onzin volgens jouw?
Het feit dat ik die dingen met mijn ogen zie, is het feit dat ze er wel degelijk zijn. Ik zie dat ook bij blanken hoor en kijk dus niet bepaald alleen naar kleurlingen. Maar aangezien dit topic over 'kleurlingen' gaat, zeg ik mijn mening daarover. Deze staat haaks tegenover de jouwe, maar zo is dat altijd bij discussies. Maar kom niet af met 'dit is onzin', want jouw post draagt niet veel meer intressant bij dan de mijne.