Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sita_ schreef:Ik heb net gehoord dat ondanks het akkoord er morgen helemaal niet gereden gaat worden..
Diegene waar ik het van hoorde kende iemand die buschauffeur is..
Muzefee schreef:Sita_ schreef:Ik heb net gehoord dat ondanks het akkoord er morgen helemaal niet gereden gaat worden..
Diegene waar ik het van hoorde kende iemand die buschauffeur is..
Staat niet op de Arriva site.
Dit staat er; Bij instemming zijn de acties morgen naar verwachting ten einde. Vandaag zal er buiten de spits helaas nog wel actie gevoerd worden.
Nerootjeh schreef:Dus morgen rijden ze weer?
Waardeloos die staking
Dat ze dan gewoon rijden, en dat niemand hoeft te betalen oid, kost benzine, en ze verdienen niks...
Babeth schreef:Nerootjeh schreef:Dus morgen rijden ze weer?
Waardeloos die staking
Dat ze dan gewoon rijden, en dat niemand hoeft te betalen oid, kost benzine, en ze verdienen niks...
Nee maar ze hebben nu wel die 3% gekregen die ze wilden. En uit wiens portemonee wordt dat betaald? Juist, uit de onze.
De buschaffeurs lachen zich kapot hier om.
Let maar op, de buskaarten schieten straks qua prijs weer omhoog. Zo gaat dat altijd.
woofie schreef:Babeth schreef:Nee maar ze hebben nu wel die 3% gekregen die ze wilden. En uit wiens portemonee wordt dat betaald? Juist, uit de onze.
De buschaffeurs lachen zich kapot hier om.
Let maar op, de buskaarten schieten straks qua prijs weer omhoog. Zo gaat dat altijd.
zwaar he?? fietsen met een paar buschaufeurs op je bagagedrager.....
stel je niet aan joh! in elke branche wordt onderhandeld over loonafspraken....en als de BAZEN te weinig bieden dan pas grijpt de vakbond in! (maar daar zul jij wel geen lid van zijn...)