Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Hetzelfde met voortgezet onderwijs hier in het dorp is christelijk, ik laat haar niet 20km fietsen voor een openbare school, vrije tijd en tijd om huiswerk te maken zijn belangrijker
dan andere dingen.
Echwel schreef:Hetzelfde met voortgezet onderwijs hier in het dorp is christelijk, ik laat haar niet 20km fietsen voor een openbare school, vrije tijd en tijd om huiswerk te maken zijn belangrijker
dan andere dingen.
faye schreef:Probleem in grote steden is dat de openbare scholen vaak "zwart"zijn bij gebrek aan een islamitische school. Dus brengen ouders hun kinderen naar katholieke of christelijke scholen.
faye schreef:Why? Als er geen islamitische scholen zijn, gaan die kinderen naar de openbare school in de wijk.
Shadow0 schreef:Er zijn een heleboel ouders, OOK allochtone, die helemaal niet willen dat hun kind naar een strengreligieuze school gaat.
slimmerik schreef:Maar er zijn ook Christelijke Turken, Marokkanen en Afrikanen hoor. Net als Orthodox, Hindoe, Jehova etc......
Shadow0 schreef:Milo, heb je het topic doorgelezen? Volgens mij staat er namelijk goed uitgelegd dat het ten eerste niet om kledingseisen maar om geloof ging, en ten tweede hebben de mensen die het niet met de school eens zijn al aardig uitgelegd waarom ze dat zo zien.