Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:brenpasbeau schreef:maar zagen die kinderen dan geen bloed op hun moeder zitten toen hun aan de beurt warensorry wist het niet anders tevragen
![]()
![]()
vindt dit zo erg voor die kids
Ik veronderstel dat het in dezelfde kamer is geweest, ik hoop van niet. Bloederig zal het wel geweest zijn.
En verschrikkelijk voor de laatste die tegenspartelde.
Wat zo een persoon bezint....
MSQuincyTE schreef:Die vrouw verdient het niet om te blijven leven.
Wat zij heeft gedaan is echt onbegrijpelijk
Firedancer schreef:Kennen jullie uitdrukking "all is fair, in love and war"?
"goed" is een relatief begrip. Iemand kan alleen maar 5 eigen kinderen om het leven brengen als zij er volledig van overtuigd is dat haar daad "goed" is, goed voor haar en goed voor haar kinderen.
De vraag is, wat moet je als normaal, gezond mens meegemaakt hebben en emotioneel te verwerken hebben gekregen dat je je normen en waarden zo ver verschoven hebt dat het "goed" is om je eigen kinderen te vermoorden?
Extreem emotionele zaken kunnen dat met mensen doen, met doodgewone mensen zoals jij en ik. Vergelijk het maar met een oorlogssituatie waarin elk mens, jong en oud, uiteindelijk gedreven kan worden tot dingen die hij/zij buiten oorlogstijd zou verafschuwen en zich niet kan voorstellen dat ooit te kunnen doen.
sarabande schreef:Ik zou het vreselijk vinden als mensen dit soort dingen gaan begrijpen, volgende stap er blase voor worden.
We zijn gelukkig nog steeds geschokt hierdoor en door pedofielen en andere uitwassen.
Hoe die vrouw ook in de problemen was en vlak voor haar man terug zou komen dacht dat de dood beter was voor haar kinderen dan het leven, het blijft zinloze kinderdood waar we alleen maar verdriet over kunnen voelen.
runningkawa schreef:Waarom dan wel willen begrijpen waarom zij dat wel doet?
Citaat:Aan hoe het nu met haar verder moet durft niemand nog te denken, zeker nadat donderdagochtend duidelijk werd dat de vrouw zelfs een gevangenisstraf van 30 jaar boven het hoofd kan hangen.