Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orion1996 schreef:Als je kind op straat wordt getreiterd en in een hoek wordt gedreven en in elkaar wordt geslagen mag hij niks terug doen, want je wilt niet dat je kinderen geweldadig worden.
Als je hond op straat wordt getreiterd en in een hoek wordt gedreven en in elkaar wordt geslagen mag hij niks terug doen, want je wilt niet dat je hond geweldadig worden.
Is dit niet gewoon hetzelfde? Waarom sta je het van je kind toe als die 1 tik uitdeeld om van het getreiter af te zijn en je hond moet gelijk worden afgemaakt?
(dit gaat dus niet over de kinderen uit het krantenartikel, maar puur als vergelijk)
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken???
Caira schreef:HOOOOOOOOOOO we gaan hier toch geen kinderen vergelijken met honden? Instinct tegenover gezond verstand.
LimaGentle schreef:Caira schreef:HOOOOOOOOOOO we gaan hier toch geen kinderen vergelijken met honden? Instinct tegenover gezond verstand.
en dat gezonde verstand zouden deze kinderen van het krantenartikel ook moeten hebben
DaanxBien schreef:Elke dag worden er wel mensen gebeten dat komt niet allemaal op het nieuws.
Maar als het dan een pitbull is dan komt het wel op het nieuws .
Hou toch op pitbulls zijn hardstikke liefe honden ! ik ben ook een echt hondenmens![]()
Okee sommige zijn niet zo lief maar dat hebben wel meerdere honden hier in de buurt wonen heel erg veel honden en ze zijn niet allemaal even liefmensen moete es ophouden alle pitbulls over een kam te scheren .
Zo ken ik het ook wel die chihuahua s die je nu allemaal ziet nou veel daarvan zijn doorgefoktomdat mensen weer een hype moeste hebben
Citaat:Lees jij wel? Die hond ging erop af en die kinderen zetten het op een rennen.
Waar hadden ze volgens jou een gezond verstand moeten hebben?
Caira schreef:Ja Orion dat hebben ze.
Caira schreef:DaanxBien schreef:Elke dag worden er wel mensen gebeten dat komt niet allemaal op het nieuws.
Maar als het dan een pitbull is dan komt het wel op het nieuws .
Hou toch op pitbulls zijn hardstikke liefe honden ! ik ben ook een echt hondenmens![]()
Okee sommige zijn niet zo lief maar dat hebben wel meerdere honden hier in de buurt wonen heel erg veel honden en ze zijn niet allemaal even liefmensen moete es ophouden alle pitbulls over een kam te scheren .
Zo ken ik het ook wel die chihuahua s die je nu allemaal ziet nou veel daarvan zijn doorgefoktomdat mensen weer een hype moeste hebben
*ik ga niet reageren, ik ga niet reageren, ik ga niet reageren*
* ik doe het lekker toch*
Schat, je spreekt je zelf gruwelijk tegen
sexy_back schreef:nou ik denk dat de latere kindjes van ciara... heeeel gezond verstand hebben en van mamma hebben geleerd dat ze het gewoon toe moeten laten...
sorry maar ik ben uit gediscuseerd... hier kun je veel te lange discussies over maken.. doormeningsverschillen en juist door die verwschillen heb je dus die problemen met wel/niet mogende verdedigende honden...
houd nooit meer op!! geloof mij!
dootjee schreef:conclusie:
pitbulls zouden eigelijk niet meer gefokt moeten worden
hondenuitlaters moeten gewoon hun hond aan de lijn doen
elk mens en dier heeft recht omzichzelf te beschermen
orion1996 schreef:Caira schreef:Ja Orion dat hebben ze.
Alleen als het hun is bijgebracht door hun ouders.
En dit zijn kinderen die ook hebben geleerd dat je een hond op zijn tijd met rust moet laten en vooral niet mag treiteren. Dan hebben ze gezond verstand, dat is ze dan aangeleerd.
Caira schreef:sexy_back schreef:nou ik denk dat de latere kindjes van ciara... heeeel gezond verstand hebben en van mamma hebben geleerd dat ze het gewoon toe moeten laten...
sorry maar ik ben uit gediscuseerd... hier kun je veel te lange discussies over maken.. doormeningsverschillen en juist door die verwschillen heb je dus die problemen met wel/niet mogende verdedigende honden...
houd nooit meer op!! geloof mij!
Ik heb er 20 in de klas, wil je ze spreken? Groep 8 dus mondig genoeg...
LimaGentle schreef:Citaat:Lees jij wel? Die hond ging erop af en die kinderen zetten het op een rennen.
Waar hadden ze volgens jou een gezond verstand moeten hebben?
lees jij wel?? waar staat dat die kinderen het op een rennen hebben gezet??
Citaat:De pitbull rende op de kinderen af, die daardoor in paniek raakten en wegrenden. Het beest sprong tegen een aantal kinderen op en beet drie van hen in de arm
orion1996 schreef:Caira schreef:Ja Orion dat hebben ze.
Alleen als het hun is bijgebracht door hun ouders.
En dit zijn kinderen die ook hebben geleerd dat je een hond op zijn tijd met rust moet laten en vooral niet mag treiteren. Dan hebben ze gezond verstand, dat is ze dan aangeleerd.