sarabande schreef:sronnie schreef:Mensen met een dubbel paspoort noemt men tegenwoordig mensen met 2 nationaliteiten, wat i.m.o. gewoon niet kan
De mensen met 2 nationaliteiten moeten een keuze maken, het Nederlandse paspoort behouden en zich volledig aanpassen aan de normen en waarden die hier in Nederland gehanteerd worden of het Nederlandse paspoort vervalt en men gaat terug naar het land van herkomst en komt nooit meer terug.
Dat ben ik helemaal met je eens. Niet uit het oogpunt van kunnen terugsturen, maar meer uit het oogpunt van ze zelf een gedwongen keuze laten maken zodat men zich daarna ook volledig in kan zetten voor het land van de keuze.
Ik denk dat heel veel mensen dan bewuster met hun Nederlanderschap om zouden gaan, het blijft dubbel en vrijblijvend nu, dat is voor niemand goed.
Helaas kan dat niet zolang Marokko dwars blijft liggen.
sarabande schreef:faye schreef:Ik denk dat het een goed idee zou zijn om bij een dubbele nationaliteit de verworven nationaliteit af te nemen bij crimineel gedrag.
Ik zou het prettig vinden als deze totaal off topic reactie buiten deze discussie gehouden wordt. Zoals al meerdere malen gezegd deze jongens zijn Nederlanders met EEN Nederlands paspoort.......
Je gaat nu wel heel erg off topic sarabande!!!