ik vind dat niet echt veel erger als koeien vlees. Als het gewoon op de verpakking staat vind ik dat dr niet moeilijk over gedaan moet worden.
Ik vind alleen frikandel niet zo lekker

maar een kroket wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat ik opmerkelijker vond aan de uitkomsten van het onderzoek, was dat, ondanks onze strenge regels mbt geneesmiddelengebruik, registratie etc, het paardenvlees vrolijk uit landen zónder dit soort registratie gehaald wordt (brazilie/argentinie) en je dus eigenlijk geen flauw idee hebt of er nog restanten van eventueel 'spul' in dat vlees zit! DÁT vond ik een punt waar Wakker Dier aandacht voor had moeten vragen!
En dat is een mooie manier van recycling!Citaat:Een derde snacks bevat Paardenvlees!
Niezzz schreef:Ja, vlees is vlees en ik hoef geen vlees. Hoe er met die dieren om word gegaan vind ik niet goed dusik hoef het niet.
potterlover schreef:Voor koeien is het net zo zielig als paarden, waarom zou er over paarden dan meer ophef gemaakt moeten worden dan koeien of varkens?
Het is een vervelend idee, maar als je realistisch bent maakt het niet uit of het een koe of een paard is.
Bokkiej schreef:alsof een koe slachten wel normaal is en paard niet. Oke we zijn paardengekken maar t smaakt er idd niet minder om.
_Nicky schreef:Is mij allang bekend, vooral in de Mora snacks zit het. Gelukkig eet ik geen vlees.
miesie schreef:Hahaha ik moest gewoon lachen bij dit bericht.. Hadden die mensen tijd teveel ofzo... Dit had ik ze ook wel kunnen vertellen![]()
Bij ons zijn de kroketten 100% paardenvlees! Dus mensen niet schrikkenwij staan op alle grote evenementen door heel nederland! Voornamelijk de kuip, maar ook lowlands, parkpop, pinkpop en ga zo door! En afgelopen jaar hebben we ook op breda hippique gestaan
geluksvogel schreef:miesie schreef:Hahaha ik moest gewoon lachen bij dit bericht.. Hadden die mensen tijd teveel ofzo... Dit had ik ze ook wel kunnen vertellen![]()
Bij ons zijn de kroketten 100% paardenvlees! Dus mensen niet schrikkenwij staan op alle grote evenementen door heel nederland! Voornamelijk de kuip, maar ook lowlands, parkpop, pinkpop en ga zo door! En afgelopen jaar hebben we ook op breda hippique gestaan
dus alleen maar paardenvlees?! dat geloof ik niet