Weeralarm donderdag 18 Januari

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Weeralarm donderdag 18 Januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:31

patjelisa schreef:

Dus zo wordt mijn dag gevuld, ben vanavond een verzopen kat.

Ik ook, ik moet in de open lucht paardrijles geven van 3 tot 5. Moet nog zien of dat wel door kan gaan trouwens. (moet daar ook nog naartoe fietsen trouwens, 2x 20 minuten)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:37

Lijkt me niet zo best om met dit weer paardrijles te geven...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:38

Ik zou de les maar afzeggen, ten eerste hou je geen stem over zo, en hard werken zal er voor de leerlingen ook niet inzitten.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:39

Ik ga vandaag alleen naar buiten als het moet. Gelukkig heb ik vrij van school.

Het begint hier al aardig te stormen, niet best! De paarden kunnen ook niet naar buiten met dit weer

Die regen is nog niet zo erg, maar die wind!!

doemaarwat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:45

Nou ik ben er net weer was bij de paarden geweest want de hoefsmid kan .. en ja hoor je raad het al !! we moesten buiten de ijzers er op doen en KLETSNAT grrrrr

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:46

Ik ben de afgelopen weken heel erg blij geweest met onze nieuwe binnenbak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:47

LiNdA1986 schreef:
Lijkt me niet zo best om met dit weer paardrijles te geven...

Ach mísschien is het hier aan het einde van de middag wel wat beter geworden. Je weet maar nooit. Knipoog

Cassidy schreef:
Ik zou de les maar afzeggen, ten eerste hou je geen stem over zo, en hard werken zal er voor de leerlingen ook niet inzitten.

Nope, afzeggen kan/mag niet. Dus mocht het vanmiddag nog zulk weer zijn, ga ik gewoon met de kids die wél op komen dagen, wat anders doen dan rijden (moet alleen nog verzinnen wat, iemand suggesties? Gymnastiekoefeningen op een dikke Fjord hebben we vorige week al gedaan, gewoon binnen op stal).

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:50

ik vind de storm ook maar niks. Ben ziek thuis, wil eigenlijk op mn bed liggen maar het is zo'n herrie om ons huis dat ik me steeds afvraag: wat gaat er nu weer om, of wat waait er weg. Schrik me steeds te pletter. En ze zeggen dat het hoogte punt vanmiddag en vanavond is... we wachten het maar af. Ben in elk geval blij dat ik nu wel thuis ben.

Dubgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:52

Onze buren hebben een klein plantenkasje in de tuin en die hangt nu dus in de boom Clown

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:53

We kregen de deur van de stal bijna niet open, de wind staat er precies op. Paarden een voor een naar buiten gebracht, eentje de deur goed vasthouden en de ander er snel doorheen. Wat een gedoe...

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:54

Je mag je les niet afzeggen? Verward
Heb je wel goed gekeken wat er gaat gebeuren vanmiddag? Nagelbijten / Gniffelen
Je moet natuurlijk altijd nog maar afwachten wat er daadwerkelijk aan wind doorkomt, maar ze voorspellen windvlagen van 120 km/u.
Dan ging ik echt niet met paard of pony naar buiten, laat staan dat ik er op ging klimmen Knipoog

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:54

Ik moet vanavond weer lessen (auto:() Maar me wel zorgen... en heb nog niks gehoord dus volgens mij gaan die lessen gewoon door... maar of ik dat wil??...Tong uitsteken

smout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:55

het begint hier al te spoken, terwijl het ergste nog moet komen.
Ik houd de paarden binnen. Of het moet straks even droog worden. Snel naar buiten stallen doen, en weer snel naar binnen.
Ik ben maar thuis in het geval dat..... Geen les vandaag, de laatste tijd gaat trainen lekker met dit weer. bah. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:56

jantina schreef:
Je moet natuurlijk altijd nog maar afwachten wat er daadwerkelijk aan wind doorkomt, maar ze voorspellen windvlagen van 120 km/u.
Dan ging ik echt niet met paard of pony naar buiten, laat staan dat ik er op ging klimmen Knipoog

Dat weet ik, die hadden ze vorige week ook. Maar zoals ik al zei, mocht het toch nog redelijk worden, ga ik gewoon rijden (aangezien er al meerdere donderdagen achter elkaar weeralarm is). Zo niet, bied ik een alternatief programma aan (maar ik weet nog niet wat, dus ideeën zijn welkom).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:57

Verdeurie.. vorige keer totaal 5 dakpannen kwijt (ik dacht dat het er maar 3 of 4 waren, maar toen meneer-van-de-dakpannen de schade kwam opnemen was het nog erger Nagelbijten / Gniffelen ) en nu lekkage in m'n slaapkamer..

Heerlijke manier om wakker te worden: trrrrrrktiktiktik tik tik tik tik tik tik... Ziek

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:00

Het gaat hier te keer als een beest Scheve mond

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:02

hier gaat het ook tekeer niet gezond zeg Scheve mond

Flew

Hier is het ook niet zo lekker. Ons weerstation blijft maar alarmen afgeven (jahaaa, nu weet ik het wel!) maar ik weet niet hoe ik dat alarm uitzet. Nagelbijten / Gniffelen

iris_oo

Tja... ik kwam net de tuin inlopen en kreeg de tuintafel naar mijn hoofd geslingerd Haha!
Gelukkig stond me scooter tussen mij en de tafel in anders had ik hem vol tegen me aan gekregen Clown .
Moet dalijk weer terug naar school en het gaat alleen maar harder tekeer Nagelbijten / Gniffelen .

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:05

ook hier gaat het flink tekeer, wei is een zwembad geworden. je waait bijna weg, komt echt bijna niet voor uit, ben benieuwd hoe het straks is als het ergste nog moet komen. paarden staan met de kont in de wind lekker te eten, zijn wel fris. Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:06

Onze paarden willen met dit weer niet eens naar buiten, dan blijven ze koppig voor de deur staan van 'ook écht niet dat ik maar 1 stap naar buiten zet'.

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:09

Nouks schreef:
jantina schreef:

Dat weet ik, die hadden ze vorige week ook. Maar zoals ik al zei, mocht het toch nog redelijk worden, ga ik gewoon rijden (aangezien er al meerdere donderdagen achter elkaar weeralarm is). Zo niet, bied ik een alternatief programma aan (maar ik weet nog niet wat, dus ideeën zijn welkom).

Ehm,.... een korte toilletteercursus?
Of een kleine cursus anatomie van het paard?

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:12

Ik vraag me af hoe hard het er wel niet aan de kust toe gaat.. Het waait hier achter in het land al zo hard. Iemand die aan zee woont toevallig???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:14

Valina schreef:
[***] schreef:

Ehm,.... een korte toilletteercursus?
Of een kleine cursus anatomie van het paard?

Toiletteren doen we al regelmatig, vorige week zijn we aan het gymnastieken geweest, zadels en hoofdstellen zijn net gepoetst, opzadelles hebben we ook laatst al gedaan, we hebben al een quiz gedaan... Maar cursusje anatomie klinkt best goed, ja! Lachen

(Vraag me wel af of die kids daar zin in hebben/hun aandacht bij kunnen houden, maar goed, dat zullen we wel zien... Anders nog iemand met ideeën?)

DenK4everJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:15

enid schreef:
Ik moet vanavond weer lessen (auto:() Maar me wel zorgen... en heb nog niks gehoord dus volgens mij gaan die lessen gewoon door... maar of ik dat wil??...Tong uitsteken

Is juist prettig om een auto rij les te rijden met deze omstandigheden, nu zit er nog iemand naast die kan ingrijpen Lachen Is veel enger als je altijd met mooi weer hebt gelest, en dan solo gaat rijden en in dit weer terrecht komt!!

Succes igg.

Bij ons op kantoor stort alles langszaam in!! De spijlen waaien van de ramen en het plafond lekt echt gigantisch! Hoop dat eind van de dag het pand nog staat!