Luuz schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar vraag me af waarom een 5jarig kindje niet in haar bed ligt om half 5 's ochtends...
Ook een aanname
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luuz schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar vraag me af waarom een 5jarig kindje niet in haar bed ligt om half 5 's ochtends...
Sita_ schreef:En Quellian.. Is die hond dan wel afgemaakt bij jou?
Quellian schreef:Al had dat kind hem de hele nacht in z'n ogen staan prikken, een dier mag NOOIT NOOIT NOOIT een mens aanvallen!
jeanie schreef:Een dier mishandelen is ook strafbaar
Elke86 schreef:Quellian schreef:Al had dat kind hem de hele nacht in z'n ogen staan prikken, een dier mag NOOIT NOOIT NOOIT een mens aanvallen!
Dan kan je beter dadelijk een teddybeer gaan kopen, want een dier laat ook niet met zich sollen. Net als een mens, sorry maar dat is een uitspraak die werkelijk op niets slaat. Een mishandeld dier gaat op een bepaald moment het ook gewoon beu zijn. Waarom mag een mens een dier wel pijn doen, maar een dier een mens niet?
jeanie schreef:Ik zou me als ik jullie was maar eens in roedelgedrag gaan verdiepen.De baas is altijd de leider.
Elke86 schreef:Je zit ons op te dragen om ons te verdiepen maar uit je berichten kan ik werkelijk ook niets zinnig halen.
Quellian schreef:Elke86 schreef:Je zit ons op te dragen om ons te verdiepen maar uit je berichten kan ik werkelijk ook niets zinnig halen.
Tegen wie heb je het?
jeanie schreef:Ik heb een vrije dag![]()
en ga straks boodschapjes doen en neem mij Jack R mee met muilkorfje om want ze houdt niet van kleine handjes