Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Bij een ophanging, breekt de veroordeelde gelijk zn nek, en is in een klap dood.
Geen minutenlange doodsstrijd gelukkig.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik ben tegen de doodstraf. Wat ik wel walgelijk vind, is dat de Amerikanen brallen dat ze angst op zn gezicht zagen. Als ik het videofilmpje zie, zie ik een ongebroken man, die de kap weigert en waardig zn dood tegemoet gaat.
Daar heb ik respect voor, hoe erg zijn misdaden ook geweest zijn.
De Amerikanen zouden ook iets meer respect kunnen hebben, nu ze hun vijand kwijt zijjn.
Danielle_1 schreef:Ik was die persoon![]()
Tja zo heeft iedereen zijn eigen opvattingen.
Ik zie graag mensen boeten voor hun zonden
kuikje schreef:ja, een wereld zonder ruzie en oorlog zou heerlijk zijn, maar zeg nou zelf iedereen maakt ruzie dus iedereen doet eraan mee.
Quellian schreef:Ik hoorde het ja! Eindelijk gerechtigheid voor al z'n slachtoffers!
Billy schreef:Danielle_1 schreef:Ik was die persoon![]()
En jij bent foutloos?
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.......
Aniron schreef:@ Vvincent
pff wat een onzinnige opmerking, natuurlijk hebben de mensen die overleden zijn hier niks meer aan, dat praat het ook niet goed, maar ieder die wat verkeerts gedan heeft al is het een gestolen voorwerp uit de winkel, moet terecht staan voor zijn daden en verandwoordelijk zijn voor wat hij doet, en zeker als het gaat om moorden.massamoorden of oorlog situaties! of begrijp ik het verkeert?
Billy schreef:Danielle_1 schreef:Ik was die persoon![]()
En jij bent foutloos?
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.......
thinkaboutit schreef:maar buiten het feit dat ze net als hem dachten, moet het toch erg voor ze zijn om hun vader/broer te zien hangen.....
of ben ik de enigste die er zo over denkt?
Aniron schreef:thinkaboutit schreef:maar buiten het feit dat ze net als hem dachten, moet het toch erg voor ze zijn om hun vader/broer te zien hangen.....
of ben ik de enigste die er zo over denkt?
dat ben ik met je eens, ze zullen het best vervelend vinden, maar medelij heb ik er niet mee
Danielle_1 schreef:
En Billy,ik begrijp heel goed wat je bedoeld,maar ik denk er anders over.
Daar heb ik het volste recht toe;)