Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vandemariene schreef:Deze man heeft het zeker niet goed gedaan!!! Hij had ze alledrie zo hard moeten slaan dat ze knock out waren en in de auto moeten laden en een paar straten verder er uit moeten gooien... jemig dat is vervelend dat ze een auto ongeluk hebben gehad! Dit5 is het risico van het vak! Dit is meschien heel erg hard maar heeft NIEMAND het recht om aan andermans dingen tekomen zonder uitdrukkelijke toestemming!!!
vandemariene schreef:Deze man heeft het zeker niet goed gedaan!!! Hij had ze alledrie zo hard moeten slaan dat ze knock out waren en in de auto moeten laden en een paar straten verder er uit moeten gooien... jemig dat is vervelend dat ze een auto ongeluk hebben gehad! Dit5 is het risico van het vak! Dit is meschien heel erg hard maar heeft NIEMAND het recht om aan andermans dingen tekomen zonder uitdrukkelijke toestemming!!!
Misser schreef:hey, een beschaafd persoon in dit topicvandemariene schreef:Deze man heeft het zeker niet goed gedaan!!! Hij had ze alledrie zo hard moeten slaan dat ze knock out waren en in de auto moeten laden en een paar straten verder er uit moeten gooien... jemig dat is vervelend dat ze een auto ongeluk hebben gehad! Dit5 is het risico van het vak! Dit is meschien heel erg hard maar heeft NIEMAND het recht om aan andermans dingen tekomen zonder uitdrukkelijke toestemming!!!
En dan vraagt men zich maar af waar het toch heen gaat met Nederland... Als ik een groot deel van de reacties in dit topic zie dan wordt me een hoop duidelijk.
Misser schreef:Daar gaat het in dit geval niet om... Een inbreker in je eigen huis of inbrekers (buiten) het huis van de buren achterna gaan, is toch wel een verschil.
superwoman schreef:Maar die 3 jongens pak je niet ff bij de kraag.
Ik begrijp de wet wel, maar vind het vaak erg in voordeel van de crimineel.
Citaat:Rezee trof de dieven dit jaar midden in de nacht aan toen ze bij zijn buren naar binnen wilden gaan. Gewapend met een stuk hout zocht hij de confrontatie met het drietal. Toen ze hem in een steeg insloten, haalde hij uit.