Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flippieh schreef:ik fiets te toen ook al alleen van de manege nara huis hoor
ik denk dat ik het van mijn 11 al deed
ik doe alls met mijn fiets , en binnekort heb ik een brommer ik ben daarvoor heel blij!!
uffie schreef:En waarom dan niet? In elke andere zaak wordt het wel gedaan!!
Ik vindt het vreemd en de persvoorlichter van politie Rotterdam vondt het ook erg vreemd.
Een dier zou dit toch niet geweest kunnen zijn, lijkt me stug, maar heb het al wel voor bij horen komen hier in omgeving.
KarinvdM schreef:uffie schreef:En waarom dan niet? In elke andere zaak wordt het wel gedaan!!
Ik vindt het vreemd en de persvoorlichter van politie Rotterdam vondt het ook erg vreemd.
Een dier zou dit toch niet geweest kunnen zijn, lijkt me stug, maar heb het al wel voor bij horen komen hier in omgeving.
Een dier???
Zo vreemd is het toch niet, dat de politie in het belang van het onderzoek geen verdere toelichting geeft?
Whiz schreef:Ieuw verschrikkelijk.
we wonen ook bij de grens van drente en daarboven op. Blijkt een vriendinnetje van me zusje al de hele week sochtens door een man te zijn geterroriseerd. Met een mes en als ze iets zou zeggen dan zou hij haar pony dood maken enz.. Kind was dood bang.
En nu worden alle kinderen bij ons in het dorpje met de auto naar school gebracht en ze mogen ook niet meer naar de manege fietsen enz.
Kimberley77 schreef:..maar heeft iemand er al wel bij stil gestaan dat er veel paarden ernstig mishandeld/verminkt worden, binnen de plaats waar zij gevonden is..mss toch iets voor de politie om bij stil te staan..
tienus63 schreef:Kimberley77 schreef:..maar heeft iemand er al wel bij stil gestaan dat er veel paarden ernstig mishandeld/verminkt worden, binnen de plaats waar zij gevonden is..mss toch iets voor de politie om bij stil te staan..
We kijken eigenlijk iedere dag wel naar TV Drenthe, ik heb het nog nooit gehoord in hun nieuwsuitzendingen, evenmin gelezen in de krant.
Chans schreef:Sundancer waar bazeer jij dat op? Ik kan er nl op nieuwssites niets anders over vinden als dat ze uitgaan van een misdrijf.