12 jarig meisje dood gevonden (drenthe)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: 12 jarig meisje dood gevonden (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:21

Dat doen ze denk ik expres niet

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:25

En waarom dan niet? In elke andere zaak wordt het wel gedaan!!
Ik vindt het vreemd en de persvoorlichter van politie Rotterdam vondt het ook erg vreemd.

Een dier zou dit toch niet geweest kunnen zijn, lijkt me stug, maar heb het al wel voor bij horen komen hier in omgeving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:35

vreselijk dit... t gaat aan de lopende band met vermoorde kinderen op t moment ....

heel veel sterkte voor de nabestaanden!!!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:35

Ieuw verschrikkelijk.

we wonen ook bij de grens van drente en daarboven op. Blijkt een vriendinnetje van me zusje al de hele week sochtens door een man te zijn geterroriseerd. Met een mes en als ze iets zou zeggen dan zou hij haar pony dood maken enz.. Kind was dood bang.

En nu worden alle kinderen bij ons in het dorpje met de auto naar school gebracht en ze mogen ook niet meer naar de manege fietsen enz.

Monster

Re: hoe ziek en hoe in- en intriest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:57

flippieh schreef:
ik fiets te toen ook al alleen van de manege nara huis hoor
ik denk dat ik het van mijn 11 al deed
ik doe alls met mijn fiets , en binnekort heb ik een brommer ik ben daarvoor heel blij!!

brommer wordt je ook zo afgekickt als ze willen..

echt in en in triest van de moordenaar..

Arm meisje..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:00

Net het nieuws gehoord, dit houd me toch al wel ook een aantal dagen bezig, volgde het andere topic al..zo verschrikkelijk wat er gebeurd is..alleen wat ik hoorde op tv was dat ze door een ernstig misdrijf om het leven is gekomen, enrstige verwondingen..nu ga ik ervan uit dat zij is omgekomen door messteken, maar ik wacht het nieuws wel af voordat ik verder ga speculeren..maar heeft iemand er al wel bij stil gestaan dat er veel paarden ernstig mishandeld/verminkt worden, binnen de plaats waar zij gevonden is..mss toch iets voor de politie om bij stil te staan..Haar moeder heeft het meisje aan de hand van kleding moeten identificeren..dus dan zal het meisje wel heel erg toegetakeld zijn geweest. Afschuwlijk dit hoor..heel veel sterkte nogmaals voor de nabestaanden.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:25

uffie schreef:
Ik vindt het vreemd en de persvoorlichter van politie Rotterdam vondt het ook erg vreemd.

Een dier zou dit toch niet geweest kunnen zijn, lijkt me stug, maar heb het al wel voor bij horen komen hier in omgeving.

Verward Een dier???

Zo vreemd is het toch niet, dat de politie in het belang van het onderzoek geen verdere toelichting geeft?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 00:30

Ach kom nou toch, eerst zeiden ze dat het een meisje van 12 was dat Susan heet en vervolgens zei de politievoorlichter dat ze nog niet konden mededelen of de identiteit bekend was....
Deze voorlichter roept alleen maar dat hij geen mededelingen kan doen.
Vanmorgen in de telegraaf stond de voor- en achternaam van het slachtoffer, dat ze om 5 uur nog paard gereden had + naam van haar lievelingspaard, op welke school ze zat en dat haar ouders net waren gescheiden.

@uffie, de politievoorlichter in Rotterdam vind ik niet zo relevant...maar dat is misschien omdat ik heeeele slechte ervaringen heb met politievoorlichters... Hamer

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 09:33

KarinvdM schreef:
uffie schreef:

Verward Een dier???

Zo vreemd is het toch niet, dat de politie in het belang van het onderzoek geen verdere toelichting geeft?

Een dier Verward
Ja de dader is een spreekwoordelijk 'beest' , misschien heeft ze dat gehoord Knipoog

En ik denk dat de persvoorlichter in Rotterdam weinig zicht heeft op deze zaak. (en zich daar dus ook niet over uit moet laten)
Het is volstrekt normaal dat er zo weinig mogelijk naar buiten wordt gebracht.
Dat maakt het oplossen van de zaak en het vergaren van bewijs nou eenmaal eenvoudiger, dan wanneer de dader ook allerlei informatie via de pers te horen kan krijgen.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:11

Whiz schreef:
Ieuw verschrikkelijk.

we wonen ook bij de grens van drente en daarboven op. Blijkt een vriendinnetje van me zusje al de hele week sochtens door een man te zijn geterroriseerd. Met een mes en als ze iets zou zeggen dan zou hij haar pony dood maken enz.. Kind was dood bang.

En nu worden alle kinderen bij ons in het dorpje met de auto naar school gebracht en ze mogen ook niet meer naar de manege fietsen enz.

Ik hoop de je de politie deze informatie ook hebt verschaft!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:33

Sjee, toen ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat het meisje onderweg was van paardrijles naar huis kreeg ik helemaal een koude rilling over mn rug....vreselijk zeg Vriendjes zijn?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:42

Kimberley77 schreef:
..maar heeft iemand er al wel bij stil gestaan dat er veel paarden ernstig mishandeld/verminkt worden, binnen de plaats waar zij gevonden is..mss toch iets voor de politie om bij stil te staan..

We kijken eigenlijk iedere dag wel naar TV Drenthe, ik heb het nog nooit gehoord in hun nieuwsuitzendingen, evenmin gelezen in de krant.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:02

En ook al zou je iets van je angst op je kinderen overbrengen??? Laat ze maar voorzichtig zijn, en goed uitkijken... De wereld is behoorlijk verrot, dus is voorzichtigheid geboden... Ik begrijp heel goed dat TS haar kinderen haalt en brengt. Mijn zoon moest ook altijd thuis komen als de straatverlichting aan ging. Dat is maar enkele maanden per jaar dus op tijd naar binnen. Worden ze echt niet minder van hoor.

Mijn zoon is een jaar of 12 geleden ook eens meegesleurd. En dan zelfs op klaarlichte dag, op een woensdagmiddag. Hij heeft zich nog net los kunnen rukken. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.... Nou, je wilt niet weten hoe overdreven beschermend ik heel lang ben geweest, en mijn man nog veel langer. Toch heb ik het ergens een plek kunnen geven en los kunnen laten. En ik moet zeggen dat mijn zoon toch als een stevig in zijn schoenen staande jong volwassene is opgegroeid.... Hij heeft mijn angst dus niet overgenomen Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:58

Het is inmiddels zeker dat het om een misdrijf gaat, staat op nu.nl
Verschrikkelijk, al die kinderen die achter elkaar vermoord worden..

Toen ik rond die leeftijd was fietste ik ook gewoon in het donker naar mijn pony.. zeker aan het eind van de middag/begin van de avond. het is toch erg dat dat gewoon niet meer kan!!

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 16:55

Jakkes, het komt allemaal wel steeds dichterbij.
Lijkt me echt verschrikkelijk om zo aan het eind van je leven te moeten komen.

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:28

Echt wel erg! Al de 4 of 5 hier in de buurt die levenloos word gevonden Scheve mond
Echt griezelig..
Vreselijk ook voor haar ouders,vrienden en buurtbewoners. Is maar klein dorpje iedereen kent elkaar daar.

Ook zo raar dat ze iets van 3 km bij haar fiets vandaan lag .

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:54

tienus63 schreef:
Kimberley77 schreef:
..maar heeft iemand er al wel bij stil gestaan dat er veel paarden ernstig mishandeld/verminkt worden, binnen de plaats waar zij gevonden is..mss toch iets voor de politie om bij stil te staan..

We kijken eigenlijk iedere dag wel naar TV Drenthe, ik heb het nog nooit gehoord in hun nieuwsuitzendingen, evenmin gelezen in de krant.

Helaas klopt dat, men geeft er erg weinig gehoor aan in en rondom de media. Er hebben al meerdere mishandelingen plaatsgevonden, in en rondom een straal van 4 km waar het meisje gevonden is (als ik mn huiswerk goed gedaan heb)..Ik zal eens wat plaatsnamen opzoeken..Ik denk nl meteen terug aan de beul van Twente, die ook van dieren overging op mensen..ik wil natuurlijk hier niet mee zeggen dat het hier het geval hoeft te zijn, maar het zou zomaar in verband kunnen staan met elkaar, iig iets om bij stil te staan..(zover ik heb gehoord is zij in een weiland gevonden, in de berm, haar fiets is 3 a 4km verderop gevonden, stel nou dat die fiets gevonden is binnen die straal van 4km waar de beul van Drenthe te werk gaat,..mss zie ik spoken hoor, maar toch)

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:56

TV Drenthe is wat nieuws betreft zeer slecht. Allemaal herhalingen van 6 uur.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:57

Hoor net dat zo op Radio Noord de uitslag van de sectie die op het lichaam van dat meisje is verricht komt......

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:07

Verkeersongeval!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:11

hoezo verkeersongeval?? is nu al bekend dat hoogst waarschijnlijk misdríjs is aangezien haar fiets onbeschadigd 4 km verderop is gevonden. Hoe kan dan verkeersongeval zijn??

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:14

Sundancer waar bazeer jij dat op? Ik kan er nl op nieuwssites niets anders over vinden als dat ze uitgaan van een misdrijf.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:18

Wil dit topic even blijven volgen...

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:19

In mei 1993 werd in Ruinen, ook in Drenthe, de vijftienjarige Andrea Luten om het leven gebracht. Die moord is nooit opgelost.
Bron: Volkskrant

Echt verschrikkelijk, kan ik me niet voorstellen dat zo iemand gewoon nog vrij rondloopt.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:19

Chans schreef:
Sundancer waar bazeer jij dat op? Ik kan er nl op nieuwssites niets anders over vinden als dat ze uitgaan van een misdrijf.

Was net op Radio Drenthe
Ze gaan uit van een verkeersongeval, of de fiets wel of niet beschadigd is kunnen/willen ze geen uitspraak doen.
Sectie heeft uitgewezen dat het meisje niet seksueel misbruikt is en dat ze hoogstwaarschijnlijk door een ongeval om het leven is gekomen.