Maar ik zie daar de humor ook niet eens van in

Dus lezen is niet moeilijk hoor....
Maar goed : Zoals een modje in dit topic al schreef :
Ieder zijn/haar eigen mening

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Ze zijn minder groooottt! Ik wil wel dezelfde opvulling in de stal/paddock hebben!?!![]()
sarabande schreef:
Gisteren kreeg ik een huilende mevrouw aan de telefoon, haar Vlaamse reus was uit zijn kooi gehaald. De daders hadden een klein konijntje achtergelaten en een briefje, tot volgend jaar.
Sorry hoor maar hier moet ik dan wel weer vreselijk om lachen, dat is wel heel bizar
sarabande schreef:Sorry hoor maar hier moet ik dan wel weer vreselijk om lachen, dat is wel heel bizar
Esmeralda schreef:_Nicky schreef:Ik heb 4 Vlaamse reuzen, en ik zou er niet aan moeten denken dat ze uit hun hok worden gehaald (is betegeld pad met een tuinhuisje)...
dan plak je er een briefje op, " niet vergeten 2x daags antibiotica"
Esmeralda schreef:runningkawa schreef:
ennuh... we zien het ook wel zonder die mega letters
denk je??????????????????
lisiejhorse schreef:Ik vind het anders niet echt grappig, en vindt het terecht dat ze die konijnen pas na kerst meegeven want er gaan inderdaad ja veel de pan in.
Djuukiej schreef:Wat jij om te lachen vind..
Er worden gewoon konijnen die buiten staan uit hun kooien gehaald.. Leuk, konijn weg, mmmm jammm lekker eten met kerst..
runningkawa schreef:Hey dat is wel een idee met de kerst, alle berichten in het groen
Nouja, moet dat eigenlijk geen wit zijn?
vandemariene schreef:Ahhhhhhhhhhhhhh Ik vind konijntjes altijd om op tevreten...
nightlover schreef:En ik moet zeggen : Misschien heeft de steler goed nagedacht,
Want diegene zet wel een konijntje terug , opzich wel aardig !
Djuukiej schreef:Gezellig.. Laten we jou paard stelen uit z'n stal en er een klein veulentje neerzetten..
jantina schreef:SB, alsof tam konijn uberhaupt lekker is
Djuukiej schreef:Gezellig.. Laten we jou paard stelen uit z'n stal en er een klein veulentje neerzetten..
nightlover schreef:Moet je bedenken :
Jou paps zet een schaal op tafel ...
Kijk is kidsss een lekker stukje konijn
Zitten ze het konijn van de buuf op te peuzelen
Ann schreef:Djuukiej schreef:Gezellig.. Laten we jou paard stelen uit z'n stal en er een klein veulentje neerzetten..