Stond ik in Meppel te koekeloeren terwijl ik dus in Hardenberg moest zijn...

Wist ík veel dat ze de sporen óók hadden veranderd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Ik probeer na te pluizen hoe laat mijn treinen voortaan rijden, maar de site is nogal overbezet...
Marije_jiplover schreef:Ja, lekker is dat he....
Ik kom op de site van de NS nog steeds niet op de goede pagina, maar via 92920v.nl heb ik wat ik hebben wil. Mijn sporen veranderen ook en ik zie net dat er in het weekend nog maar 1x per half uur een trein gaat? Wat is dat voor onzin, er gingen toch meer treinen rijden in de randstad? Ik vind het traject Rotterdam/Utrecht toch wel aardig randstad... En dan van 4x per uur een trein naar 2x per uur vind ik geen vooruitgang...
Marije_jiplover schreef:Ja, lekker is dat he....
Ik kom op de site van de NS nog steeds niet op de goede pagina, maar via 92920v.nl heb ik wat ik hebben wil. Mijn sporen veranderen ook en ik zie net dat er in het weekend nog maar 1x per half uur een trein gaat? Wat is dat voor onzin, er gingen toch meer treinen rijden in de randstad? Ik vind het traject Rotterdam/Utrecht toch wel aardig randstad... En dan van 4x per uur een trein naar 2x per uur vind ik geen vooruitgang...
LadyF schreef:Haha, ik vanmorgen met mijn slaperige kop vanuit mijn trein naar het spoor waar ik altijd naar toe moet in Zwolle(spoor 15 Emmen) ik die trein in, ga ik de hele andere kant op!
Stond ik in Meppel te koekeloeren terwijl ik dus in Hardenberg moest zijn...![]()
Wist ík veel dat ze de sporen óók hadden veranderd!
Karin schreef:Mensen klagen nu wel over de NS, maar ik vraag me af of het alternatief - de auto - nu echt zoveel prettiger is met al die files.
Als ik op een plek moet zijn die midden in een stad dicht bij een station ligt, dan pak ik zelf liever de trein dan de auto. Zeker in de spits.
Maar goed, ik zal nog wel merken welke invloed de nieuwe dienstregeling heeft. A.s. vrijdag moet ik in Utrecht zijn en ik ga met de trein.