Ghani schreef:Als je in Nederland wilt wonen, dan wordt je Nederlander. Niet alleen door Nederlands te leren, niet door naar Nederlandse programma's te kijken, maar vooral door je Nederlandse paspoort!
Belachelijk dat mensen 2 paspoorten kunnen hebben.
In mijn omgeving is het al vaak naar boven gekomen dat mensen met 2 paspoorten, (bv. Turks en Nederlands paspoort) een groot deel van het jaar in Turkije wonen, en daar dan werken, en tegelijkertijd een uitkering vangen uit Nederland omdat ze hier geregistreerd staan als werkloze en dus een uitkering ontvangen. Dus ze krijgen dubbel betaald, + dat ze hier niet inzetbaar zijn voor mogelijk beschikbaar werk omdat ze in Turkije zitten!!
Kan tog niet![]()
Kiezen.. Of je bent volledig Nederlander, of je gaat maar terug naar land van herkomst! .
hmm nou ik heb lekker twee nationaliteiten. En ik ben er trots op. EN ik ben van mening dat jij daar niks geen last van hebt. En dat hele uitkering gezeur.. verschrikkelijk alsof alle mensen met een dubbele nationaliteit een uitkering vangen en maanden in het buitenland zitten. ONzin van de meeste weet je niet eens dat ze dubbele nationaliteiten hebben en deze mensen zijn gewoon lekker aan het studeren of werken in nederland.