Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lenn schreef:Ben het helemaal met je eens essie, toepasselijk ook dat onderschrift
Als je graag in een verzorgingsstaat leeft moet je ook accepteren dat anderen het geld wellicht harder nodig hebben dan jij.
Als je dat niet accepteert moet je er maar helemaal niet aan mee doen met als gevolg dat jij ook geen hulp krijgt als je het nodig hebt.
Citaat:Ik denk dat het voor veel dikke mensen ook moeilijk is om af te vallen, want als je veel overgewicht hebt, is het niet makkelijk om af te vallen. Helemaal als je bijvoorbeeld een laag inkomen hebt.
Scum schreef:Rokers moeten zelf weten of ze roken; maar dan wel zo dat ze anderen er niet mee storen (dus niet in een restaurant of op een terras ofzo, maar alleen in hun eigen huis of in hun eigen auto).
Dikke mensen zjin niet een gevaar voor mijn gezondheid. Maar toch mag de overheid er best wat aan doen. Niet om die mensen af te straffen, maar om ze tegen zichzelf te beschermen. Ik zie wel een goede maatregel om extra belasting te heffen op dikmakers zodat die producten te duur worden om te kopen. En dan niet zoals bij een pakje sigaretten de prijs steeds een beetje omhoog, maar bijv . in 1 klap 3x zo duur.