Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amsolusa schreef:beetje een vreemde enquete, maar ik vind dat ze zich inderdaad moeten aanpassen; zoals het spreken van de nederlandse taal in het bijzijn van nederlanders ( een buitenlandse taal gaan spreken is niet echt netjes). maar wel dingen als hoofddoeken dragen en rammadan. Daar heb ik geen moeite mee.
LilianR schreef:Ja, ik vind van wel. Weet je wat ik ook stom vind? Ze krijgen net als wij vrij op Kerst, Sinterklaas, Pasen ect. máár ook op het Suikerfeest en het Slachtfeest, en wij niet!
Shadow0 schreef:Je hebt als werknemer een bepaald aantal vrije dagen. Als je vrij wilt vanwege een religieuze feestdag, heb je 1 vakantiedag minder.
Shadow0 schreef:Oh, als jij het zo kunt regelen dat er trouwerijen op schooldagen vallen, dan kun jij ook meer vrij krijgen dan je klasgenoten.![]()
Maar verder vind ik het de moeite niet om je daar druk over te maken. Jij hoeft hun werk niet in te halen, toch? Mijn klasgenoten wisten ook altijd veel meer vrij te regelen voor (bv) open dagen. Ik kon me daar echt niet druk om maken.
Lusitana schreef:De groepen met een andere cultuur vallen het meest op en die zich extreem gedragen. Maar die zouden dan ook opvallen in hun eigen land!!!!!
LilianR schreef:Ja, weet ik alleen denk ik bij een allochtoon veel meer aan een moslim. Himyar, ik praat hier dus eigenlijk alleen over de moslim allochtonen.