Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moniek schreef:dat is ook zo iemand die anders beweert spoort niet.
Asl het niet zal leven zal het ook niet kunnen groeien en zal het hartje er ook voor noppes zitten.
runningkawa schreef:Maar een kindje in de buik word gevoed door een navelstreng
runningkawa schreef:Je oke, maar het leeft...
Citaat:Een voldragen baby kan de eerste tig jaar ook niks zonder hulp.
Citaat:Dan kunnen we ook wel zeggen, staat in de weg, gooi maar weg.
avanti4ever schreef:@shadow en running volgens mij blijven jullie het oneens....
avanti4ever schreef:Maar shadow an wordt de discussie een hele andere kant op omgezwaaid?? toch??Zoals je zelf zegt ieder heeft een eigen mening over wel of niet en over wanneer iets echt leeft of niet zolang er verder geen echt bewijs is blijft dat gissen en ben ik er van overtuigd dat je je eigen gevoel daarin moet volgen ..klinkt misschien stom of simpel maar zo zie ik het:)
avanti4ever schreef:wow er is t iemand met me eens:) dankje katiavl..zo zie ik het gewoon:)
Moniek schreef:tuurlijk blijf je hetzelf verwijten vooral als je hoort hoe meerdere er over denken.
Ik ben een moordenaar hoe je het ook wend of keert.
avanti4ever schreef:Maar shadow an wordt de discussie een hele andere kant op omgezwaaid?? toch??Zoals je zelf zegt ieder heeft een eigen mening over wel of niet en over wanneer iets echt leeft of niet zolang er verder geen echt bewijs is blijft dat gissen en ben ik er van overtuigd dat je je eigen gevoel daarin moet volgen ..klinkt misschien stom of simpel maar zo zie ik het:)
ShirleyA schreef:Moniek schreef:tuurlijk blijf je hetzelf verwijten vooral als je hoort hoe meerdere er over denken.
Ik ben een moordenaar hoe je het ook wend of keert.
En juist daarom heeft niemand het recht daar een uitspraak over te doen! Iedereen mag voorzich zelf weten waarom de beslissing tot abortus wordt genomen! Dat gaat verder niemand iets aan!
Wees blij dat het kan je hoeft het niet te doen... maar t kan wel.