nederland, moslimland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: nederland, moslimland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 23:10

Alleen een groot deel van die 65% zijn geen moslims en dus is dat cijfer in dit topic over moslims suggestief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 23:31

heb niet alles gelezen, maar weet je wat ik raar vind? lonsdale enz is discriminerend, je komt er soms niet eens de dischotheek in, maar de meeste turken en marokanen dragen karl kani en hier discrimineren de meeste met die kleren ook, ik had laatst een lonsdale trui aan van een ander meisje omdat ik het koud had, word meteen schuin aangekeken, een vriendin van mij is zelfs mishandeld omdat ze lonsdale en nike airmax aanhad, terwijl zij precies hetzelfde doen met karl kani, ik zat laatst buiten bij een discotheek te wachten met een vriendin en haar vriend, werd toen meegetrokken door een marokaan, en half aangerand!
ik heb dus nu wel een hekel, of hekel wil ik niet zeggen maar ben wel bang voor die mensen aan het worden, als wij op stap zijn, worden we alleen maar lastig gevallen door allochtonen, heb nog nooit meegemaakt dat een nederlander ons betaste oid, turken en marokanen wel, heb ik al een paar keer meegemaakt.. en nu ben ik wel zo dat ik dat niet pik. maar kreeg laatst bijna een klap in mn gezicht omdat ik zo iemand wegduwde..
dus ik heb nu ook zoiets laat ze daar maar lekker blijven, met hun grote bek en arrogantie..
er zijn ook goede allochtonen, daar zeg ik niets over, maar als wij voor de tv zitten en opsporing verzocht oid kijken, en een allochtoon word gezocht, denk ik wel bij mezelf, o weer een buitenlander..
ik had er eerst helemaal geen problemen mee, maar nu wel,ze hebben het bij mij verbruikt.. en als de sharia wel word ingevoerd, weet ik zeker dat ik later ga emigreren..

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 08:36

pandabeertje schreef:

Nederland moet wel Nederland blijven, en dat vergeten ze een beetje in Den Haag.

Ik kan best begrijpen dat de AH halalvlees gaat proberen te verkopen i.v.m. klantentrekken. (niet dat de gemiddelde moslim met uitkering en huursubsidie boodschappen doet bij de AH, maar oke.)

.

jah ze verkopen ook sushi rijst. En Indonesische saus. En italiaanse pasta. Spaanse tapas, tortillas, taco's. Bami. etc etc etc.

Uit alle landen is er wel wat te vinden in de supermarkten. Gewoon lekker commercieel alles aanbieden voor iedereen. Ik snap het wel hoor van het halal vlees.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:06

ja daar heb je ook een punt Whiz........ik denk dat er toch over het halal vlees gevallen word vanwege de slachtwijze(niet dat de bio industrie zo netjes is...)

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:14

Karl66 schreef:
Alleen een groot deel van die 65% zijn geen moslims en dus is dat cijfer in dit topic over moslims suggestief.

Jah en ook een deel van deze personen heeft maar 1 ouder van buitenlandse afkomst en 1 van nederlandse afkomst, zijn vaak in nederland geboren opgegroeid etc etc. Maar worden voor de wet wel gezien als allochtoon.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:56

Nouu wat ik gister meemaakte!! Ik zat in een restaurant te eten! Komt er opeens een grote neger op skeelers binnen; zegt ie keihard, Goeieavond mensen ik ben Paul! Hij ging bij mensen aan tafel zitten en die baas vond dat niet goed. Dus hij ging naar buiten naar t volgende café/restaurant. Nog geen 5minuten later kwam hij weer en dat bleef zo doorgaan. Tot op een gegeven moment hij dingen roept in t engels van Holland is mijn land jullie horen hier niet; stelletje blanke ik ben blij dat ik zwart ben, zwart overheerst jullie allemaal hier! En toen werd hij weer weg gestuurd, en toen kwam hij weer zegtie, ja in ´t engels; ik schiet jullie allemaal dood voordat je bij deze deur komt! Nouuu en allemaal dingen van fiets you all k***** hollanders. Dus gelukkig was de politie gebelt, maar dan zit je echt niet lekker!

Maar ik weet eigenlijk niet of dit een moslim was, maar ik moest het even kwijt hoor het was zó raar!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:59

DebbieY schreef:
Nouu wat ik gister meemaakte!! Ik zat in een restaurant te eten! Komt er opeens een grote neger op skeelers binnen; zegt ie keihard, Goeieavond mensen ik ben Paul! Hij ging bij mensen aan tafel zitten en die baas vond dat niet goed. Dus hij ging naar buiten naar t volgende café/restaurant. Nog geen 5minuten later kwam hij weer en dat bleef zo doorgaan. Tot op een gegeven moment hij dingen roept in t engels van Holland is mijn land jullie horen hier niet; stelletje blanke ik ben blij dat ik zwart ben, zwart overheerst jullie allemaal hier! En toen werd hij weer weg gestuurd, en toen kwam hij weer zegtie, ja in ´t engels; ik schiet jullie allemaal dood voordat je bij deze deur komt! Nouuu en allemaal dingen van fiets you all k***** hollanders. Dus gelukkig was de politie gebelt, maar dan zit je echt niet lekker!

Maar ik weet eigenlijk niet of dit een moslim was, maar ik moest het even kwijt hoor het was zó raar!

Die man was gewoon gek.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:02

Nederland is nog geen moslimland. Ik hoop ook niet dat het dat ooit wordt.
Een moslimziekenhuis komt er volgens mij niet door, vanwege de integratieproblemen die er op zullen volgen en die zijn er zo al genoeg.
Ik sta er ook niet achter dat de 2e paasdag ingeruild wordt voor een moslimfeestdag. We zijn aan die 2e paasdag gewend en hij bevalt zo goed. Dit is toch van oudsher een christelijk land, het is ons zo altijd goed bevallen. Moslimfeesten, mij best maar niet ten koste van de oorspronkelijke feesten.

Halalvlees klopt ook niet: dieren mogen niet onverdoofd de keel doorgesneden worden. Het is dierenmishandeling.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:15

Misser schreef:
Bovendien zie je in Australië, Duitsland, Canada etc. ook zat Nederlanders die samenkleven, Nederlands praten en eigen winkels hebben...

Chinezen etc hebben ook hun eigen restaurants en winkeltjes.
Niemand die daar wat van zegt of last van heeft.
Het gaat mij meer om de houding van marokanen en turken, omdat ik mij niet meer veilig kán voelen.
Ik wéét waar ze toe in staat zijn.
Die gasten zie ik toch allemaal hard vasten hoor.

Misschien een kleine groep? Maar de ouders en familie doen er niets aan, zijn net zo schuldig in mijn ogen!

Ik heb een hekel aan dié groep. Als dat een probleem blijft, zullen de goeie daaronder blijven lijden.
Een goeie moet zich nu bewijzen helaas.
Maar andersom zou dat ook zo zijn, als Nederlanders zich in hun land misdragen. Dat kun je niet voorkomen.
Zij zullen zelf harder moeten werken, om de slechte af te wijzen. Dit gebeurd niet of veelste weinig.
Daarom hebben de goeie er zoveel last van. Het kan veel minder erg zijn.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:36

Turken hebben hier ook hun eigen kruidenierszaken en slagerijen etc. Nou en? Daar stoor ik me totaal niet aan! DAt zijn hardwerkende ondernemers die niemand kwaad doen en braaf hun belasting betalen. Het gaat er toch ook niet om dat ze elkaar een beetje opzoeken.

Het gaat er om dat er een hoop zijn die zich tegen ons af zetten. En tegelijkertijd moeten wij dingen van onszelf opofferen, zoals feestdagen. Ik hoop dat dat niet doorgaat.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:49

Wordt tijd om te stemmen he??
iedereen heeft hier zijn mening, gaat iedereen ook stemmen??

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:52

Ja, ik ga zeker tegen stemmen! En zeker niet links!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:02

Ja Nederland word zeker een moslimland als het zo doorgaat!!!

Maar er zitten ook zat goede mensen bij (die hard werken voor hun geld). Die mogen van mij hier blijven! Maar de rest mag van mij het land uit zetten! Want wij betalen daar alleen maar voor!

En dat is net als met die criminele Nederlanders! Die moeten gelijk de doodstraf krijgen. Moet je eens kijken hoe vredig Nederland dan is!

Dan kunnen jonge mensen weer een starterswoning of een woning betalen!

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:07

LiNdA1986 schreef:
Ja Nederland word zeker een moslimland als het zo doorgaat!!!

Maar er zitten ook zat goede mensen bij (die hard werken voor hun geld). Die mogen van mij hier blijven! Maar de rest mag van mij het land uit zetten! Want wij betalen daar alleen maar voor!

En dat is net als met die criminele Nederlanders! Die moeten gelijk de doodstraf krijgen. Moet je eens kijken hoe vredig Nederland dan is!

Dan kunnen jonge mensen weer een starterswoning of een woning betalen!

pfffffffff hier kan niemand toch wat mee??!!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:08

Och het is wel amusant.

Dan ben ik wel gelijk benieuwd wat jullie allemaal gaan stemmen dan, als ik dat vragen mag natuurlijk. Ik dacht meer aan de SP, wat anders, voor de verandering.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:17

Ik ga zeker niet links stemmen. Die buigen voor de moslims en dat gaat ten koste van nederlanders. Daarnaast willen linkse partijen het autorijden duur maken, zodat alleen de rijken dat straks nog kunnen. Daarnaast willen linkse partijen de hypotheekaftrek afschaffen. En eigen huizen zijn al zo duur. Kennelijk moeten de mensen van hen huren. (geen eigen bezit, toch een beetje naar het communisme neigen he).

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:45

Ik stem lekker op Wilders!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:19

en ik ben ook voor wilders....was voor pim for tuin....maarjah, moslims waren daar neit mee eens, vrijheid van meningsuiting in NEDERLAND, dus beter immigreren dan weten ze hoe het werkt hier, dus maar neergeschoten..

dus wilders ja Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:22

ladylay schreef:
en ik ben ook voor wilders....was voor pim for tuin....maarjah, moslims waren daar neit mee eens, vrijheid van meningsuiting in NEDERLAND, dus beter immigreren dan weten ze hoe het werkt hier, dus maar neergeschoten..

dus wilders ja Haha!

Ook al geen touw aan vast te knopen Verward
Weet je eigenlijk wel wie Pim Fortuyn heeft doodgeschoten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:24

Wel een erg linkse Lachen
Maar wat ladylay daar schrijft schiet natuurlijk niet echt op.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:24

Zou het liefst VVD stemmen.
Hoewel CDA ook een goede kans maakt bij mij. Voornamelijk om het van de PVDA te winnen. (gelukkig gaat het steeds slechter met hun stemmen)
Moet er niet aan denken dat de PVDA alles weer kapot gaat maken....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:26

Hebben jullie kieskompas.nl al geprobeerd? Kwam bij mij weer iets heeeel anders uit dan uit de stemwijzer... Cool

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:33

Cer schreef:
Hebben jullie kieskompas.nl al geprobeerd? Kwam bij mij weer iets heeeel anders uit dan uit de stemwijzer... Cool

Daarbij kom ik uit op VVD
En denk dat ik dat ook wel zou stemmen als ik mocht stemmen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:33

Ja was Pim Fortuyn er nog maar!! Dan was het echt beter!! Hij had echt geniale ideeen! Maar ja, hier in Nederland mag je je mening niet geven, dan word je gelijk afgeblaft, dat is bekend! Als je dat doet word je doodgeschoten of je krijg een mes tussen je ribben.
Met Theo van Gogh was het precies hetzelfde. Ben benieuwd hoelang Wilder dit nog volhoudt!

Gister ook weer ruzie met zo'n hoofddoek (moslim). Ze loop tegen mij aan en geef gelijk grote bek. Dus me vriend geef haar keihard een duw. Lag ze bijna op de grond, whahaha. Lekker voor dr, moet ze maar niet zo dom doen! Als ik tegen iemand oploop zeg ik nog netjes sorry en begin ik niet gelijk te schelden of wat dan, maar ja, zij denkt dat ze alles kan maken hier in Nederland! Nou bij mij dus echt NIET!!!

Een tijdje hierna rende er een marrokaanse jongen tegen ons aan en die zei netjes sorry. Gelukkig zijn er dus nog wel mensen/buitenlanders die manieren kunnen!

En ja, ook Nederlanders gaan wel eens uit hun dak als het hun fout is!!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:40

Noetanchamon schreef:
Ik Bedoelde eigenlijk dat ik het verbazingwekkend vindt dat er in onze hoofdstad meer dan de helft niet nederlanders woont Knipoog

Maar dat klopt ook niet... ook als allochtoon kun je Nederlander zijn.
Edit: ik stem waarschijnlijk VVD.
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 26-10-06 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt