Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pandabeertje schreef:
Nederland moet wel Nederland blijven, en dat vergeten ze een beetje in Den Haag.
Ik kan best begrijpen dat de AH halalvlees gaat proberen te verkopen i.v.m. klantentrekken. (niet dat de gemiddelde moslim met uitkering en huursubsidie boodschappen doet bij de AH, maar oke.)
.
Karl66 schreef:Alleen een groot deel van die 65% zijn geen moslims en dus is dat cijfer in dit topic over moslims suggestief.
DebbieY schreef:Nouu wat ik gister meemaakte!! Ik zat in een restaurant te eten! Komt er opeens een grote neger op skeelers binnen; zegt ie keihard, Goeieavond mensen ik ben Paul! Hij ging bij mensen aan tafel zitten en die baas vond dat niet goed. Dus hij ging naar buiten naar t volgende café/restaurant. Nog geen 5minuten later kwam hij weer en dat bleef zo doorgaan. Tot op een gegeven moment hij dingen roept in t engels van Holland is mijn land jullie horen hier niet; stelletje blanke ik ben blij dat ik zwart ben, zwart overheerst jullie allemaal hier! En toen werd hij weer weg gestuurd, en toen kwam hij weer zegtie, ja in ´t engels; ik schiet jullie allemaal dood voordat je bij deze deur komt! Nouuu en allemaal dingen van fiets you all k***** hollanders. Dus gelukkig was de politie gebelt, maar dan zit je echt niet lekker!
Maar ik weet eigenlijk niet of dit een moslim was, maar ik moest het even kwijt hoor het was zó raar!
Misser schreef:Bovendien zie je in Australië, Duitsland, Canada etc. ook zat Nederlanders die samenkleven, Nederlands praten en eigen winkels hebben...
LiNdA1986 schreef:Ja Nederland word zeker een moslimland als het zo doorgaat!!!
Maar er zitten ook zat goede mensen bij (die hard werken voor hun geld). Die mogen van mij hier blijven! Maar de rest mag van mij het land uit zetten! Want wij betalen daar alleen maar voor!
En dat is net als met die criminele Nederlanders! Die moeten gelijk de doodstraf krijgen. Moet je eens kijken hoe vredig Nederland dan is!
Dan kunnen jonge mensen weer een starterswoning of een woning betalen!
ladylay schreef:en ik ben ook voor wilders....was voor pim for tuin....maarjah, moslims waren daar neit mee eens, vrijheid van meningsuiting in NEDERLAND, dus beter immigreren dan weten ze hoe het werkt hier, dus maar neergeschoten..
dus wilders ja
Cer schreef:Hebben jullie kieskompas.nl al geprobeerd? Kwam bij mij weer iets heeeel anders uit dan uit de stemwijzer...
Noetanchamon schreef:Ik Bedoelde eigenlijk dat ik het verbazingwekkend vindt dat er in onze hoofdstad meer dan de helft niet nederlanders woont